Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon kirjottanut kirjan. Tosin taisin olla jotain 10v ja sivuja kirjassa oli abaut 20. Hienon kuvan piirsin myös kanteen, puuvärejäkin käytin!
Kirja kertoi vompatista, joka matkasi Suomesta Amerikkaan. Hän näki toisen vompatin ja he ystävystyivät. Muuta en muista. Ei oo julkaistu (vielä) :D
Itse olen kirjoittanut allekirjoituksessa mainitun Bangkok matkaoppaan, asuin siellä tovin ja viime vuonna tuli oltua siellä neljä kertaa. 2013 keväällä kirja möi enemmän Amazon Kindle Storessa kuin Lonely Planetin vastaava joten jotain on mennyt oikein. Tällä hetkellä päivitän uutta versiota. Kyseessä siis ekirja.
Fiktiivinen kirja on lisäksi vaiheessa.
Jos ei mene liikesalaisuuksien puolelle, niin montako kpl sitä on myyty ja paljonko sillä tienaa euroja? Jännä nähdä, että täällä Pakkotoistolla on kaunosieluisia kirjailijoita...Itse en ole mitään kirjoittanut, mutta tietty luettua tulee jonkin verran.
Ongelmana tämä on enemmänkin harmittava kun ihmiset ostavat tuotteita juuri arvioiden perusteella ja tuollaiset arviot antavat ihan väärän kuvan vaikka kirjan sisältö olisi toisenlainen. Myynti tipahti puoleen noiden kahden kommentin jälkeen.
Korjaisin väärän informaation jonkun bulvaanille avulla. Siis uusi ostos ja kommenteissa viittaa ja esittää ettei havainnut edellisiä negatiivisia arvioita totuudenmukaisiksi.