Kirjallisuutta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CoreZ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Anssi
Joku kyseli aiemmin siitä Anabolics 2002 kirjasta. En löytänyt sitä ketjua enää, joten laitan tähän; se uusi Anabolics 2004 on jo saatavana.

Tietääkö joku jos sen saa tilattua jostain EU-maasta?
Olis helpompi maksaa €:issa ja saapuis paljon nopeammin perille.

Originally posted by Jaappe
Tietääkö joku jos sen saa tilattua jostain EU-maasta?
Olis helpompi maksaa €:issa ja saapuis paljon nopeammin perille.

ok, näin että sen saa tilattua jenkeistä vasta lokakuun alusta alkaen...kärsivällisyyttä siis...

Kävin tuolla suomalainen kirjakauppa sivuilla ja laitoin hakusanaksi tony halme, ja mitä löytyi:

TONY HALME - ELÄMÄNI IDIOOTTINA
HALME, TONY
KUSTANNUSOSAKEYHTIÖ REVONTULI 2003, ISBN: 9525170365
Sidottu
Ei vielä ilmestynyt

Hinta 19,90 €

Originally posted by Jokkeri
Ihan vaan :offtopic: Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin.
Joo, pistäs tännekkin. Voi joku muukin pistää enivei. ;)

Maili olis hyvä mainita.. ruoste@pakkotoisto.com

Semmottinen juttu tuli vaan mieleen,että kun täällä ylistetään tuota Massaa!Voimaa kirjasta,niin eroaako tuo sisällöllisesti paljoa esim.Ove Rytterin Tehokas Kehonrakennus oppaasta.Massaa!Voimaa teosta en ole koskaan nähnyt,mutta tuo Rytterin kirjan ostin mielenkiinnosta ja sekin osottautui ihan kelpo opukseksi.

Ihan vaan :offtopic: Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin.
Voisitko lähettää mulle osoitteeseen roni20@luukku.com
Kiitos!
Tai voihan joku muukin lähettää, jos on koneella se...

Vaihtari ? Multa löytyisi Tsatsoulinen "Relax into strecthing" 2.82 mb.

Meilailkaa: science_of@yahoo.com

Originally posted by Hulkki
Ehkä hieman spesifinen, mutta todella kattava teos ravintotieteestä kehonrakentajan kannalta on omasta mielestä Lyle McDonaldin The Ketogenic Diet. Kaikki, siis ihan kaikki, on perusteltu lääketieteellisillä tutkimuksilla ja viitteitä on kirjassa monta sataa.

Itse just lopettelin tuon opuksen lukemisen #alkoi tulemaan jo hanuri kipeäksi ja simmut painuu kiinni# :D Minunkin mielestä erittäin hyvä kirja. Toisin kuin monissa Atkins-tyyppisissä kirjoissa, yhdenlaista ruokavaliota ei yritetä tyrkyttää täydellisenä ruokavaliona kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin ja hyvät ja huonot puolet esitellään tasapuolisesti (toisin kuin Atkins-tyyppisissä kirjoissa). Pari epätarkkuutaa siinä Lylen kirjassa oli esim. glukagonista ja lihasolutyypeistä, mutta niillä ei ollut kirjan sanoman kanssa mitään kummoista virkaa.

Kiitos sille häiskälle joka lähetti tuon mulle Lylen ebookin mulle!

:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Jaa, kun ei näytä KAzaasta läytyvän pistätkö kun ehdit kleinonk@welho.com

Kiiiitooos :)

Ihan vaan Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin. Ihan vaan Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin.

Laittaisitko mullekin pliiz!

y_type_y@yahoo.com

Originally posted by mtk77
Lyhennettyjä e-kirjoja ilmaiseksi(Dipasqualen diettejä).

Noista on just se kiinnostavin luonnollisesti poistettu :curs:

Originally posted by astro
Noista on just se kiinnostavin luonnollisesti poistettu :curs:

Joo nuot e-kirjat on ihan paskoja. Kävin eilen hakeen postista Dipasqualen Metabolic Diet -kirjan ja olen kerennyt lukemaankin sitä jo niin paljon, että voin kertoa sen olevan erittäin mielenkiintoinen ja helppolukuinen.

Originally posted by mtk77
Joo nuot e-kirjat on ihan paskoja. Kävin eilen hakeen postista Dipasqualen Metabolic Diet -kirjan ja olen kerennyt lukemaankin sitä jo niin paljon, että voin kertoa sen olevan erittäin mielenkiintoinen ja helppolukuinen.
Mistä tilasit?

Suositut

Back
Ylös Bottom