Originally posted by Anssi Joku kyseli aiemmin siitä Anabolics 2002 kirjasta. En löytänyt sitä ketjua enää, joten laitan tähän; se uusi Anabolics 2004 on jo saatavana.
Originally posted by Jokkeri Ihan vaan Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin.
Semmottinen juttu tuli vaan mieleen,että kun täällä ylistetään tuota Massaa!Voimaa kirjasta,niin eroaako tuo sisällöllisesti paljoa esim.Ove Rytterin Tehokas Kehonrakennus oppaasta.Massaa!Voimaa teosta en ole koskaan nähnyt,mutta tuo Rytterin kirjan ostin mielenkiinnosta ja sekin osottautui ihan kelpo opukseksi.
Originally posted by Jokkeri Ihan vaan Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin.
Originally posted by Hulkki Ehkä hieman spesifinen, mutta todella kattava teos ravintotieteestä kehonrakentajan kannalta on omasta mielestä Lyle McDonaldin The Ketogenic Diet. Kaikki, siis ihan kaikki, on perusteltu lääketieteellisillä tutkimuksilla ja viitteitä on kirjassa monta sataa.
Itse just lopettelin tuon opuksen lukemisen #alkoi tulemaan jo hanuri kipeäksi ja simmut painuu kiinni# :D Minunkin mielestä erittäin hyvä kirja. Toisin kuin monissa Atkins-tyyppisissä kirjoissa, yhdenlaista ruokavaliota ei yritetä tyrkyttää täydellisenä ruokavaliona kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin ja hyvät ja huonot puolet esitellään tasapuolisesti (toisin kuin Atkins-tyyppisissä kirjoissa). Pari epätarkkuutaa siinä Lylen kirjassa oli esim. glukagonista ja lihasolutyypeistä, mutta niillä ei ollut kirjan sanoman kanssa mitään kummoista virkaa.
Kiitos sille häiskälle joka lähetti tuon mulle Lylen ebookin mulle!
Ihan vaan Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin. Ihan vaan Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin.
Joo nuot e-kirjat on ihan paskoja. Kävin eilen hakeen postista Dipasqualen Metabolic Diet -kirjan ja olen kerennyt lukemaankin sitä jo niin paljon, että voin kertoa sen olevan erittäin mielenkiintoinen ja helppolukuinen.
Originally posted by mtk77 Joo nuot e-kirjat on ihan paskoja. Kävin eilen hakeen postista Dipasqualen Metabolic Diet -kirjan ja olen kerennyt lukemaankin sitä jo niin paljon, että voin kertoa sen olevan erittäin mielenkiintoinen ja helppolukuinen.