Kirjallisuutta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CoreZ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Jokkeri
Ihan vaan :offtopic: Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin.

Juu tännekin voi toki laittaa jos mahd? criticalmedia@yahoo.com

Ihan vaan :offtopic: Mulla olisi Lyle McDonaldin lontoonkielinen 320 sivuinen The Ketogenic Diet .pdf muodossa. Koko vain 696KB (modeemilla pari min). Halukkaille voin laittaa filun mailiin.
No voi perkele kun olen jo ostanut ihan analogisen versionkin. Pistä kuitenkin tulemaan -> hulkki@pakkotoisto.com

"Kymmenen pientä neekeripoikaa" on mun kirjasuosikki. Agatha christie. Siinä on jotain voimailujuttujakin joissain murhissa mm. kivenheitto pään päälle, tuskin kannattaa kuitenkaan reenata :david:

Tuli mieleeni että jos sulla/jollain on jotain muitakin mielenkiintosia niin voisiko neuvoa mistä niitä helpoiten saisi? Itse en ole sellaista paikkaa vielä onnistunut löytämään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

mulle kans jos vaa viitit ryokale@pakkotoisto.com

Halmeen Voimaopas oli eka treeni kirja jota luin ihan kunnolla ja sieltä on tarttunu paljon vinkkejä/neuvoja/ohjeita matkaan jotka on ihan toimivia.
Toki onhan siellä vähän kyseenalaista tavaraakin "jos lopetan treenaamisen mulle kasvaa kyrvän kokonen finni otsaan". Huhhahhei :rolleyes:

Joku reipas sankari voisi laittaa tuon "The Ketogenic Diet .pdf" vaikkapa Kazaan share-folderiin, niin ei tarvi kaikille tuhansille lähetellä(?)

eikös joku voisi laittaa tuon pdf:n jakoon jollekin serverille? Mikäli se on vapaasti levitettävissä niin voin laittaa sen kotisivujen servulle. Mutta astro2@luukku.com jos sais, niin olis bueno :D

Originally posted by Hippa
Duodecim: Ravitsemustiede

En nyt tarkalleen ottaen muista, mitä sisältää, mutta itse olen kokenut ko. kirjan lukemisen hyödylliseksi.

Tosin on välillä aikamoista hepreaa...

Tossa "Ravitsemustiede" -kirjassa on varsin paljon pieniä asiavirheitä ja mustavalkoisia totuuksia, mutta varsin hyvä perusteos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom