Kirja: Menestyjän kuntosaliharjoittelu & ravitsemus

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tossahan toi kirja on vieressä. Todella paljon hyvää asiaa treenitekniikoista ja ravinteista. Lisäksi ihmisen lihasanatomiasta paljon hyödyllistä tietoa.

Onko tämä sellainen sohvaperunoille tarkoitettu kirja vai onko tietoa myös enemmän treenanneille?

Liitteet

• kansi0.webp
    kansi0.webp
    27,7 KB · Katsottu: 861
Eli voisi olla ihan ok joululahjaidea? itse en ole kirjaa saanut käsiini, enkä osaa sanoa, mikä on hyvä ko. aihepiiriä käsittelevä opus. Pitäisi vaan avolle keksiä joululahjaa, enkä mitään ihan turhaa viitsisi hommata.

Hyvä ja toimiva perusteos treenaamisesta ja ravinnosta.

Eli voisi olla ihan ok joululahjaidea? itse en ole kirjaa saanut käsiini, enkä osaa sanoa, mikä on hyvä ko. aihepiiriä käsittelevä opus. Pitäisi vaan avolle keksiä joululahjaa, enkä mitään ihan turhaa viitsisi hommata.

hyvä ko. aihepiiriä käsittelevä opus
=>parempaa ei ole markkinoilla täl hetkel suomenkielistä,
tässä muutama muu aiheeseen liittyvä:

Stretching
http://www.amazon.co.uk/Stretching-...ef=sr_1_1/026-8359502-0755604?ie=UTF8&s=books

ja suomiver nimi:
Venyttely
Tekijä: Bob Andersson.

Tämä kirja auttaa sinua pysymään notkeana ja hyväkuntoisena lopun elämääsi.

Alkuperäistä kirjaa myytiin yli 3 miljoonaa kappaletta 19 eri kielellä. Uusitussa 20-vuotisjuhlapainoksessa on otettu huomioon venyttelyä koskeva viimeisin tietous.
============
ja tämä:
Women's Strength Training Anatomy , saa suomenkielisenä kans
http://www.amazon.com/Strength-Training-Anatomy-Frederic-Delavier/dp/0736048138

Itse sain ton kirjan synttärilahjaks siskoiltani. Kirjassa on iha tuhdisti tietoo ravinnosta ja kaikesta sellaisesta. Liikkestäkin on kuvat. Hyvä lahja tää ainaki on. Ite tullu tehtyä reeniohjelma tän avulla :P

Selailin tätä kirjaa Akateemisessa. Voi olla, että missasin jotain, mutta musta vaikutti, että teoksessa tarjottiin rakennushommiin pelkästään jaettuja ohjelmia ja suosittiin ainakin mun mielestä turhan paljon eristäviä pikkuliikkeitä. Voi olla varmaan ihan asiallinenkin teos, paha sanoa tarkemmin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Taidan käydä vilkaisemassa kirjakaupassa minäkin tuota teosta. Jos on sisällöltään hyvä, niin pitää pyytää :joulu3: :lta.

Mulla on kans tää kirja. Tästä on ollut todella suuri apu silloin kun alottelin, enkä tiennyt mistään mitään. On mm. jaoteltu pää- ja apuliikkeet, liikkeistä on kuvat ja myös paljon variaatioita kerrottu, mitä ei ite heti ekana tuu miettineeks kun kokemusta ei oo kertyny tarpeeks.
Ohjelmat olen tehnyt kans ite tän + pakkiksen avulla:haart:
Ei älyttömästi käytännön neuvoja, mut paljon faktaa esim. lihaksistosta ja ravinnosta.
Olihan se kallis opiskelijan kukkarolle, mut joka sentin arvonen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom