Otappas testotasot kanssa labroihin.Ja taas samaa paskaa! Mä alan olemaan jo epätoivoinen. Tekisi mieli luovuttaa ja laittaa ranttaliksi koko elämä. Reilu kuukausi dieettiä takana. Olen yrittänyt oppia virheistäni mm. Dieetannut "rennosti" eli en ole punninnut ruokia. Osaan kyllä jakaa jauhelihapaketin neljään osaaan, puolittaa rahkapurkin ja ottaa 200g salaattia tai 400g pakasterehuja ilman vaakaakin. En ole kertonut diettiyrityksestä kenellekään, somessa, missää, paitsi omalle kumppanille toki. Olen yrittänyt välttää stressiä, olemalla ajattelematta koko asiaa mahdollisimman vähän. Ei vittu, samaa paskaa.
Ekana viikkona paino laski n.2kg... Mahtavaa, tästä se lähtee rennosti rullaamaan, ja paskan ketut. Kuukauden päästä vaaka näyttää tuota samaa kuppaista kahta kiloa. Mitään ei tapahdu, ei, paitsi kaikkea negatiivista. Väsyttää ihan törkeästi!! Ihan samalla tavalla kuin vuosia sitten ennen kilpparilääkettä. Onneksi huomenna on labrat.
Jeesatkaa nyt oikeasti. Mitä mä teen? Lisäänkö ite thyroxin-annosta summassa? Kaloreita ei viittiis enää pudotella. 100kilonen läski ja kalorit 2000-2200. Pää kestää nälkää hyvinkin, mutta ei sitä, kun ei tapahdu mitään ja tulee pelkkiä negatiivisia seuraamuksia.
Voin kertoa asiasta tarkemminkin, jos jollain on halua auttaa.
Matalilla tulee juuri tuo ettei tahdo laihtua millään. Kalorit pitää laskea niin alas että väsy tulee ja mieliala sukeltaa. Vähäkin lihas sulaa ja silti se läski jää.