- Ikä
- 39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cassyput sanoi:Neukun mimmi-paita on kieltämättä mallikkaan naköinen mutta mun mielestä Pakkis-paidassa on oltava jossain se punainen P.
Cassyput sanoi:Neukun mimmi-paita on kieltämättä mallikkaan naköinen mutta mun mielestä Pakkis-paidassa on oltava jossain se punainen P.
Eeeeipä, ihan hyvin riittää tuo valkoinen (enkä nyt ole tätä mieltä edes kustannusteknisistä syistä :D)Cassyput sanoi:Neukun mimmi-paita on kieltämättä mallikkaan naköinen mutta mun mielestä Pakkis-paidassa on oltava jossain se punainen P.
Wildemar sanoi:Joku neukku tai muu vois jalostaa tuota liirumlaarum-mallia esim. levypaino-formaattiin eli teksti kiertäisi lätyn laitoja. Toki siihen pitäs saada joku taiteellinen vivahteensa.
Fättis sanoi:..miltäköhän näyttäis punanen roihuava sydän ja "punttimimmit" jäis valkoseksi...
Siinapa se kun muhun ei oikein toi mustavalkosarja iske. Jotenkin siita puuttuu "munaa". Oonko ma ainoa joka on tata mielta?Neuvostoliitto sanoi:pyörittelin ekana versiota jossa sydän oli punainen ja liekit loimuavan oranssinkeltaisen kirjavat, mutta valkoinen sydän näytti paremmalta jatkolta mustavalkosarjaan..
Cassyput sanoi:Siinapa se kun muhun ei oikein toi mustavalkosarja iske. Jotenkin siita puuttuu "munaa". Oonko ma ainoa joka on tata mielta?
Toki muuten sun paidat on todella hienoja.
Neuvostoliitto sanoi:wtf...en ymmärrä...liirumlaarum-malli...levypaino-formaatti...