Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hienoja paitoja! Onko neuvostoliitolla ja riipisellä ammattina graafinen suunnittelu vai miten olette noin taitaviksi kehittyneet?

Tämmöisen paidan itse haluaisin. Ei mitään monimutkaista vaan peruskamaa joka näyttää hyvältä.
Viitsisitkö Mike liittää kuvan näkyville tähän threadiin?

Tässäpä MODIPELURIN ehdotus yltä:
paitamalli.jpg

Neukun mimmi-paita on kieltämättä mallikkaan naköinen mutta mun mielestä Pakkis-paidassa on oltava jossain se punainen P.

Ja mitä muihin paitoihin tulee, Suortin roiske-paita on yhä hienoin. Semmosen voisin tilata vaikka yöpaidaks ni tulis kauniita unia! :D

Cassyput sanoi:
Neukun mimmi-paita on kieltämättä mallikkaan naköinen mutta mun mielestä Pakkis-paidassa on oltava jossain se punainen P.

Aivan samaa mieltä, ihan värittömäksi jää, jos se punainen puuttuu.

Cassyput sanoi:

Punainen Pee tulee sisäpuolelle sen niskassa olevan pesumerkintälapun taakse..:D

Cassyput sanoi:
Eeeeipä, ihan hyvin riittää tuo valkoinen (enkä nyt ole tätä mieltä edes kustannusteknisistä syistä :D)

Ei! Ma en peraanny, haluan punasta p:ta!

Ihan tosissaan musta se on niin tarkea ja hyva tavaramerkki etta en jattais pois. Legendaarinen punainen p kuuluu pakkis-tuotteisiin ja silla hyva.

Joku neukku tai muu vois jalostaa tuota liirumlaarum-mallia esim. levypaino-formaattiin eli teksti kiertäisi lätyn laitoja. Toki siihen pitäs saada joku taiteellinen vivahteensa.

Wildemar sanoi:
Joku neukku tai muu vois jalostaa tuota liirumlaarum-mallia esim. levypaino-formaattiin eli teksti kiertäisi lätyn laitoja. Toki siihen pitäs saada joku taiteellinen vivahteensa.

wtf...en ymmärrä...liirumlaarum-malli...levypaino-formaatti...

mimmipaidoista neukulla paras mun makuun toi sydän juttu, mutta miltäköhän näyttäis punanen roihuava sydän ja "punttimimmit" jäis valkoseksi...

valkonenki on kyl hieno. mä ottasin sen.

Fättis sanoi:
..miltäköhän näyttäis punanen roihuava sydän ja "punttimimmit" jäis valkoseksi...

pyörittelin ekana versiota jossa sydän oli punainen ja liekit loimuavan oranssinkeltaisen kirjavat, mutta valkoinen sydän näytti paremmalta jatkolta mustavalkosarjaan..

Neuvostoliitto sanoi:
pyörittelin ekana versiota jossa sydän oli punainen ja liekit loimuavan oranssinkeltaisen kirjavat, mutta valkoinen sydän näytti paremmalta jatkolta mustavalkosarjaan..
Siinapa se kun muhun ei oikein toi mustavalkosarja iske. Jotenkin siita puuttuu "munaa". Oonko ma ainoa joka on tata mielta?

Toki muuten sun paidat on todella hienoja.

Cassyput sanoi:
Siinapa se kun muhun ei oikein toi mustavalkosarja iske. Jotenkin siita puuttuu "munaa". Oonko ma ainoa joka on tata mielta?

Toki muuten sun paidat on todella hienoja.

Makuasioista voi onneksi vääntää vaikka maailman tappiin asti :D Mun mielestä tuo "munan" hakeminen esim. niillä veriroiskeilla on lapsellista. Itsekin tein yhden roiskepaidan, mutta sitä en olisi päälleni laittanut vaikka se olisi ollut viimeinen vaatekappale maan päällä.:thumbs:

Neuvostoliitto sanoi:
wtf...en ymmärrä...liirumlaarum-malli...levypaino-formaatti...

Mä yritän suomea välillä. Siis semmonen malli, jossa on noita löpinöitä tyyliin just "official member..." ja ikäänkuin levypainoon präntättynä, kuten "leoko" yms... Siihen lättyyn vaan tosiaan pitäs saada joku hieno juttu sisällytettyä, ettei se näyttäs siinä paidassa vaan ympyrältä, jonka sisällä on kirjaimia. Jotenkin 3D:nä tai jotain. Emt. Keksi sä. :)

Edit. No niin. Toi sun avatarishan on pitkälti hakemani kaltainen, mutta ilman sitä jotain, joka tekee siitä levypainon.

IMO pelkkää valkosta printtiä mielummin kuin punasta väkisin ängettynä. Aina voi haluttaessa väritellä huulipunalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom