Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
hgw sanoi:
Mulla on yksi Skynyrdin XXL-kokoinen keikkapaita, muuten ihan ok mutta ulottuu puoleen väliä reisiä. Tunge nyt sitte puolikasta paitaa farkkujen sisään.. Ehkä se ei ihan ole normi t-paita mitoiltaan (muistelisin kuitenkin Fruit of the Loomiksi), mutta vastauksena kysymykseen: voi olla ja haittaa.

Olisipa tuo mullekkin tuttua. Alkaa jo kyrsimään oikein olan takaa se kun aina jos kumartuu vaikka kenkiäkin kiinni laittamaan niin eka housut valuu puoleen perseeseen ja sitten paidan helma nousee kainaloihin. :curs: Tyylikkään näköstä kun alaselkä sitten paistaa paljaana. Ei sitä enää muista miltä tuntu olla ylipitkä paita päällä. :rolleyes:

Mailitse tullut.

Liitteet

• pakkispaita.webp
    pakkispaita.webp
    16,9 KB · Katsottu: 231
ZweCCo sanoi:
Olisipa tuo mullekkin tuttua. Alkaa jo kyrsimään oikein olan takaa se kun aina jos kumartuu vaikka kenkiäkin kiinni laittamaan niin eka housut valuu puoleen perseeseen ja sitten paidan helma nousee kainaloihin. :curs: Tyylikkään näköstä kun alaselkä sitten paistaa paljaana. Ei sitä enää muista miltä tuntu olla ylipitkä paita päällä. :rolleyes:
Saa sitä ihmetellä miten äijällä paita nousee selästä ku keposet 197cm pitkä! :lol2: Itsehän olen täydet 163cm, että ne sun käyttämät paidat menee mulla mekosta... :D

yksinkertaisille bodareille yksinkertainen urlipaita..
pakkispaita9.gif

En uskonut että voisin ryssiä ikinä mistään kehua nutta tää ryssä on kyllä kunkku, :rock: MAHTAVIA PAITOJA!!! Varsinki se missä oli se 06 logo ja pyöreä tausta :worship: Heti ostaisin..

hgw sanoi:
Tyylikästä jälkeä, mutta täytyy kompata jotakuta edellistä ja sanoa, että an tai the ei IMO sovi nuihin officiaaleihin.
Samaa mieltä, niin niin neukun paitojen tyylikkyydestä kuin prepositiostakin. Kuulostaa toi "an" kovin jäykältä, ja "the" on kieliopillisestikin väärin.

nyt saa riittää tältä päivältä...vaakunapaita Miken kiellosta huolimatta :D
pakkispaita11.gif

Riipinen sanoi:

Tuo olis hieno, ja jos joku teksti, niin vaikka "powered by" tuohon pakkotoisto.comin yläpuolelle.

könt haben sanoi:
Saa sitä ihmetellä miten äijällä paita nousee selästä ku keposet 197cm pitkä! :lol2: Itsehän olen täydet 163cm, että ne sun käyttämät paidat menee mulla mekosta... :D

No en mä oikeesti oo kun 195 vaan. Näköjään kirjotusvirhe käyny profiiliin. :jahas: Haluatko ostaa minusta 15cm? Oisin mielummin ainakin senverta lyhyempi. :)

ZweCCo sanoi:
No en mä oikeesti oo kun 195 vaan. Näköjään kirjotusvirhe käyny profiiliin. :jahas: Haluatko ostaa minusta 15cm? Oisin mielummin ainakin senverta lyhyempi. :)

:offtopic:

Älä hyvä mies häpeä pituuttasi, vaan nauti siitä että olet ylempänä muita!

nimim. kolmatta metriä.

Back
Ylös Bottom