Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Meiltä tullaan kaupalla erittäin usein kysymään, että mitäs tommoinen paita maksaa kun siinä on niin hieno logo. Yleensä se ei kelpaa selässä olevan urlin takia. Ja näillä ihmisillä ei ole hajuakaan mikä koko Pakkotoisto edes on.
Juu, tämä toki oli vain mun mielipide, eikä siitä tule kenenkään ottaa nokkiinsa.

Itseltänikin kyllä löytyy paita P-logolla.

Mike sanoi:
näillä ihmisillä ei ole hajuakaan mikä koko Pakkotoisto edes on.

Jep, eka kerran näin tuossa vuosi sitten meidän luokkalaisella tuon pakkotoistopaidan. Ihmettelin että mitä helvettiä? Mutta sitten se selkis, ja nykyään treenaan sitten itsekin. :rolleyes: Hyvä mainos se oli, pisti miettimään ja sitten iski kun 100 000 km/h nyrkki perseeseen! :evil: (lainattu deathchainin corpselta, vaiko bobilta???)

ZweCCo sanoi:
Voiko paidan helma ees liian pitkä ollakkaan? Mitä se pituus haittaa siinä.

Mulla on yksi Skynyrdin XXL-kokoinen keikkapaita, muuten ihan ok mutta ulottuu puoleen väliä reisiä. Tunge nyt sitte puolikasta paitaa farkkujen sisään.. Ehkä se ei ihan ole normi t-paita mitoiltaan (muistelisin kuitenkin Fruit of the Loomiksi), mutta vastauksena kysymykseen: voi olla ja haittaa.

hgw sanoi:
Mulla on yksi Skynyrdin XXL-kokoinen keikkapaita, muuten ihan ok mutta ulottuu puoleen väliä reisiä. Tunge nyt sitte puolikasta paitaa farkkujen sisään.. Ehkä se ei ihan ole normi t-paita mitoiltaan (muistelisin kuitenkin Fruit of the Loomiksi), mutta vastauksena kysymykseen: voi olla ja haittaa.

Mullakin Metallican keikkapaita, joka on muuten passeli, mutta helma polviin asti ja tyhmältä näyttää. IMO pitkä helma on separin näköistä. Kyl se perse pitää näkyä.

Milloin se uusi pakkotoistopaita on sitten tulossa? Onko jotain mutu tuntumaa, ettei kaikki rahat häviä ennen sitä mömmöihin (lue:palkkareihin, proteiinilisiin).

Ehdotus mailitse.

Liitteet

• pakkispaita.webp
    pakkispaita.webp
    8,1 KB · Katsottu: 218
Tämä Jatkuvuudenkin paita on aika hieno:
attachment.php

Hellion sanoi:
Juu, tämä toki oli vain mun mielipide, eikä siitä tule kenenkään ottaa nokkiinsa.

Itseltänikin kyllä löytyy paita P-logolla.

Tuo P-logo sopisi mielestäni paremmin hieman pienempänä rintamerkin kohdalle nykyisissä paidoissa. Siis vasemman tissin päälle :) Makuasioitahan nämä toki ovat. Nykyisen kaltaisessa mallissa P-logo kaipaisi jotain ympärilleensä, esim. vastaavaa kuin tuossa Jatkuvuuden ehdotuksessa.

Veli Venäläisen paita ehdotus on kyllä tällä hetkellä maukkaan oloinen. Kunhan sitä hierotaan vielä lopulliseen malliinsa niin tulee olemaan vahva ehdokas äänestyksessä.

Itse olen myös ns. iskulauseita vastaan, yksinkertainen on tyylikästä :thumbs:

Olisko nyt sitten mahdollista valmistaa fit-mallinen t-paita, eli sellainen sopivasti kiristävä? Tavalliset t-paidat kun tuppaavat olemaan usein mallia "teltta", kun pituutta on liikaa, jos yläkropassa on vähänkään enemmän kokoa. Sellaisesta maksaisi mielellään muutaman euron ylimääräistä.

urlifaneille simppeli urlipaita..
pakkispaita6.gif

viimeistelemätön pakkopaita, turha ehdottaa punaista P:tä tuohon vipin tilalle...
pakkispaita7.gif

Millä lailla? En ole sen tarkemmin perehtynyt skinhead-symboliikkaan, mutta kyllähän noita leijonia näkee esim. jääkiekko-otteluissakin. ;)

Mike sanoi:
On aika vahvasti skini-painotteinen tuo vimonen ehdotus.

Tohon paitaan nahkakalju ja vihasia tatuointeja niin siinäpä mummoilla vääränlaisia assosiaatioita pakkotoistosta. Tyylikäs paita mattimeikäläisellä!

Mike sanoi:
No sitten tuo näyttää kaljapaidalta. Karjalalta tai joltain. Hieno paita, mutta eihän tuommoista vaakunahässäkkää voi painaa.
Edelleen omasta mielestä paras on ryssän official ja sitten tuo mailitse tullut property.
mulla tuli kessu askeissa+colt sytkäreissä olevat leijona logot mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom