Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Neuvostoliitto sanoi:
Makuasioista voi onneksi vääntää vaikka maailman tappiin asti :D Mun mielestä tuo "munan" hakeminen esim. niillä veriroiskeilla on lapsellista. Itsekin tein yhden roiskepaidan, mutta sitä en olisi päälleni laittanut vaikka se olisi ollut viimeinen vaatekappale maan päällä.:thumbs:

Musta se "lihaa perkele!" oli paras, jos vähän noita roiskeita parantelis ja laittaiskin ton pakkotoiston eteen ja perkeleen taakse. :thumbs:

fedit. ainiin, se oliki sun paita.. :nolo:

Neuvostoliitto sanoi:
pyörittelin ekana versiota jossa sydän oli punainen ja liekit loimuavan oranssinkeltaisen kirjavat, mutta valkoinen sydän näytti paremmalta jatkolta mustavalkosarjaan..

Tuumailinkin et meneekö liian levottomaksi jos on punasta,mustaa ja valkosta, ehkä kumminki paras pysyy valkosessa värissä.

Kun noita sun hienoja paitoja zoomailin, tuli mieleen ootko koittanu sellasta kun sun avatari, jossa VIP tilalla P -logo? Mimmi -versiossa vois lukee niskassa / lapojen välissä "punttimimmit"

tai jos roihuavan sydämen tilalla vaikka se valkoinen P...

veriroiskeet on kyllä aika lapselliset munkin mielestä.

Fättis sanoi:
Kun noita sun hienoja paitoja zoomailin, tuli mieleen ootko koittanu sellasta kun sun avatari, jossa VIP tilalla P -logo? Mimmi -versiossa vois lukee niskassa / lapojen välissä "punttimimmit"

En ole kokeillut. Alkuperäisen kisan mukaan tässä ollaan valitsemassa äänestämällä yhtä uutta paitaa joten kaikkia ideoita ei kannata toteuttaa vaikka ne hyviä olisikin. Toki jos tilausta olisi usemmalle paidalle niin muhun saa ottaa yhteyttä ;)

Wildemar sanoi:
Mä yritän suomea välillä. Siis semmonen malli, jossa on noita löpinöitä tyyliin just "official member..." ja ikäänkuin levypainoon präntättynä, kuten "leoko" yms... Siihen lättyyn vaan tosiaan pitäs saada joku hieno juttu sisällytettyä, ettei se näyttäs siinä paidassa vaan ympyrältä, jonka sisällä on kirjaimia. Jotenkin 3D:nä tai jotain. Emt. Keksi sä. :)

Edit. No niin. Toi sun avatarishan on pitkälti hakemani kaltainen, mutta ilman sitä jotain, joka tekee siitä levypainon.

Tyylin niinkuin tässä?:
http://www.trygve.com/mfwlogo.gif

Neuvostoliitto sanoi:
pyörittelin ekana versiota jossa sydän oli punainen ja liekit loimuavan oranssinkeltaisen kirjavat, mutta valkoinen sydän näytti paremmalta jatkolta mustavalkosarjaan..

pakkispaita14.gif

Toi punttimimmien vika neukulta on ihan saatanan hieno! Toi väri teki heti paitaan todella paljon lisää elämää! Nyt äijille jotain samanlaista.

Ja pakkis-P punasella olis aika kova jos sen sais sulavasti johkiin, mutta väkisin änkemällä ei siitäkään hyvää tuu.

No niihän ne on, mutta laitoin näytille kun jotain tuollaista joku halusi. Entäs sitten jos äänestyksen voittaa joku yrjöt-rinnuksilla-kakkaa-paidanhelmassa-pakkotoisto.com ehdotus?

Mä en oo oikein välittäny tosta nykyisestä paidasta missä on se punainen P enkä oikein näistä uusista ehdotuksistakaan.
Mun silmään kävi parhaiten se tooosi :wanha: paita missä oli teksti "tämä liha ei tottele kuria". Se oli sellainen yksinkertainen ja siinä oli iskevä lausahdus.
Harmi kun niitä ei ole enää..

Paidan pitäisi ehdottomasti olla musta, tiukka ja sitä pitäisi saada hihattomana. Paidan laatuun voisi myös panostaa. Miksei oma tunnusmerkintä siihen esim. "TommyTiger". Tällä nimerkillä voi tosin olla huonojakin puolia, mutta olisi mukava pongata pakkislainen missä vaan.

itse en kyllä tiukkaa paitaa ostaisi mutta hartialinja saisi olla sellainen jämäkkä että paita istuisi hyvin. oon edelleenkin riipisen leimasin paidan kannalla :thumbs:

Aikani kuluksi väsäilin tällaisia.
Edestä:

j743zo.gif

takaa:

j744r8.jpg

Niin tai näin, mutta IMO sitä paitamallia vois vaihtaa. Puristaa kaulasta niin saatanasti.

Neuvostoliiton avatarina oleva logo on mahtava. Ainoa huono puoli jo mainittu eli se että on paita ei tarkoita että on vip.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom