Ainakin mulle olis tärkeempää, että paita on hieno, kuin että siinä olis väkisin ängetty pakkis logo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neuvostoliitto sanoi:Makuasioista voi onneksi vääntää vaikka maailman tappiin asti :D Mun mielestä tuo "munan" hakeminen esim. niillä veriroiskeilla on lapsellista. Itsekin tein yhden roiskepaidan, mutta sitä en olisi päälleni laittanut vaikka se olisi ollut viimeinen vaatekappale maan päällä.:thumbs:
Neuvostoliitto sanoi:pyörittelin ekana versiota jossa sydän oli punainen ja liekit loimuavan oranssinkeltaisen kirjavat, mutta valkoinen sydän näytti paremmalta jatkolta mustavalkosarjaan..
Fättis sanoi:Kun noita sun hienoja paitoja zoomailin, tuli mieleen ootko koittanu sellasta kun sun avatari, jossa VIP tilalla P -logo? Mimmi -versiossa vois lukee niskassa / lapojen välissä "punttimimmit"
Wildemar sanoi:Mä yritän suomea välillä. Siis semmonen malli, jossa on noita löpinöitä tyyliin just "official member..." ja ikäänkuin levypainoon präntättynä, kuten "leoko" yms... Siihen lättyyn vaan tosiaan pitäs saada joku hieno juttu sisällytettyä, ettei se näyttäs siinä paidassa vaan ympyrältä, jonka sisällä on kirjaimia. Jotenkin 3D:nä tai jotain. Emt. Keksi sä.
Edit. No niin. Toi sun avatarishan on pitkälti hakemani kaltainen, mutta ilman sitä jotain, joka tekee siitä levypainon.
Ei katoa, tämä uusi paita valitaan ehdotuksista ja se tulee joko vakituisesti tai sitten rajoitettuna eränä myyntiin.CiioN sanoi:Ei kai nykyinen malli katoa valikoimasta? Se on mielestäni hienonpi kuin nämä uudet ehdotukset.
Neuvostoliitto sanoi:pyörittelin ekana versiota jossa sydän oli punainen ja liekit loimuavan oranssinkeltaisen kirjavat, mutta valkoinen sydän näytti paremmalta jatkolta mustavalkosarjaan..