Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
sgege sanoi:
Neuvostoliiton avatarina oleva logo on mahtava. Ainoa huono puoli jo mainittu eli se että on paita ei tarkoita että on vip.

ai jaa :jahas:

Tuolla samalla idelleahan oli myös PUNTTIMIMMIT ja 06 -paidat..

Eikös voisi jo laittaa äänestyksen pystyyn? :whip:

Noihin Neukkulan (official) paitoihin liittyen, miksei sitä koko valkoista logoa vois tehdä punaisella? Olis yhtä yksinkertasen tyylikäs, mutta Pakkiksen punainen mukana. Ja mun mielestä hihaan voi vetää pienellä vaikka urlin + ton perinteisen P-logon kokonaistyylin siitä kärsimättä.

Ja juu, noihin ei tule "the" tai "an" prepositiota eteen, Foobarin (?) esimerkit puhu IMO puolestaan.

Millo tulee äänestys?

Mike sanoi:
Kuka haluaa seivata kaikki ehdotukset ja lähettää ne pakettina mulle?

Mä voin laittaa omani zippinä vaikka heti jos se laiskan miehen työtaakkaa helpottaa? :D

Ja sit mchammer-tyyliset salihousut kirjavalla kuosilla niin olisi ensi kesän terassityyli valmis.

En omaa artistisia lahjoja, mutta joku slogani paidan taakse vois olla kanssa kiva Edessä joku hieno pakkiksen pee ja tossa yläselän kohalla "ja rauta liikkuu", tai jotain ._.)b

Vaihtoehtoisesti "Ja rautahan liikkuu" ? en tiedä :( Olen huono ihminen.

"Rautamyrkytys"

Sumu sanoi:
Niin tai näin, mutta IMO sitä paitamallia vois vaihtaa. Puristaa kaulasta niin saatanasti.

Nain on ett puristaa kaulus vaikka on kokoa XXL niin kauluksen resorin vai mika onkaan niin sen laikkaa saksilla pois niin sit on hyva.

En ole enää. Mulla on tällainen..
01022.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom