Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäs juttu tuo "06" on? Vuosiluku? Ok, jos vuosiluku niin ei siinä mitään, mutta varmasti kaikki kyselee, että mistä tuo "06" tulee?

Mike sanoi:
Pitäiskö valitulla logolla lykätä ulos college paita t-paidan sijaan?

T-paidan ja collegen "välimuoto" on rok. Pitkähihainen ja hieman paksumpikankainen kuin se perinteinen kulahtaneen musta reikänen AC/DC-keikkapaita, siinä voi sitten jokainen rullailla ne hihat just sopivan pituisiks :) Omasta mielestäni paidan onnistunu malli ja laadukas kangas on melkein tärkeempää ku se mitä siihen on painettu. Perus teltta T-paitoja ei tuu hankittua.

Siinä oli mun 5 senttiä :piis:

Bauer sanoi:
Tässä muutama kuva:
http://imagehost.darkernet.co.uk/i/punttimimmit.psd.jpg
http://imagehost.darkernet.co.uk/i/pakkotoisto.psd.jpg
Vähän samantyyppiset ku ryssän, mutta näihin sijoitettu P, ei kyllä vedä vertoja ryssän omille :P

Korjasin nuo kuvat hieman hienommiksi, toi ruma liukuväri juttu pois.. Ei sitä oikee sais ees paitaankaa vissii painettua.. :I Tässä uudet linkit..
http://imagehost.darkernet.co.uk/i/1134481140_pakkotoisto.psd.jpg
http://imagehost.darkernet.co.uk/i/1134481245_punttimimmit.psd.jpg

Hilppa sanoi:
T-paidan ja collegen "välimuoto" on rok. Pitkähihainen ja hieman paksumpikankainen kuin se perinteinen kulahtaneen musta reikänen AC/DC-keikkapaita, siinä voi sitten jokainen rullailla ne hihat just sopivan pituisiks :) Omasta mielestäni paidan onnistunu malli ja laadukas kangas on melkein tärkeempää ku se mitä siihen on painettu. Perus teltta T-paitoja ei tuu hankittua.

Siinä oli mun 5 senttiä :piis:

Samaa mieltä :rock:

Neukkula, jos jotain tän tyylistä meinasit ni sopis kyl tohon sun paitaan ku nenän päähän:thumbs:

Liitteet

• DalenLogo.webp
    DalenLogo.webp
    3,9 KB · Katsottu: 329
könt haben sanoi:
Ois kyl kova sana jos noi painettais vähä erikoisimpiin paitoihin eli ei mihinkään normi telttoihin. Voisin väittää, että suurin osa palstalaisista on kuitenkin normi kynistä leveempi ja tästä johtuen valita enemmän potari-ystävällinen paitamalli. Ite oon sen verran persjalka, että yleensä t-paidat on joko liian pitkiä & sopivia tai normaalin pitusia & liian timmejä.

Mikä on sun mielestä sopiva pituus paidalle? Mun mielestä on just inhottava kun paita nousee aina alaselästä ylös kun kumartuu alas. Mun mielestä ei hyvä idea ainakaan lyhentää paidan helmaa. Voiko paidan helma ees liian pitkä ollakkaan? Mitä se pituus haittaa siinä.

Tuossa olis kyllä ideaa että joku vähän eri muotilla tehty paita ois siinä mielessä hyvä että ne olis esimerkiksi helmasta vähän kavennettuja. Yleensä kauheita telttoja mahan kohalta semmoset mitkä hartioihin käy hyvin.

Mike sanoi:
Pitäiskö valitulla logolla lykätä ulos college paita t-paidan sijaan?

Molempi parempi mun mielestä, jos ei sitten tota collegea haluta ihan samoilla seteillä kuin hupparikin on.

Yksinkertainen on edelleen kaunista, eli ei mielellään mitään ihme tekstejä niin laittaa vähä varttuneempikin väki paidan mielellään päälleen. :)

Valkoinen college ois hot&musta t-paita cool, vai oliko se valkoinen nyt naisten väri :confused:

ZweCCo sanoi:
Mikä on sun mielestä sopiva pituus paidalle? Mun mielestä on just inhottava kun paita nousee aina alaselästä ylös kun kumartuu alas. Mun mielestä ei hyvä idea ainakaan lyhentää paidan helmaa. Voiko paidan helma ees liian pitkä ollakkaan? Mitä se pituus haittaa siinä.

Tuossa olis kyllä ideaa että joku vähän eri muotilla tehty paita ois siinä mielessä hyvä että ne olis esimerkiksi helmasta vähän kavennettuja. Yleensä kauheita telttoja mahan kohalta semmoset mitkä hartioihin käy hyvin.
No ei sillä pituudella ole väliä jos paitaa pitää housussa, itse joudun todennäköisesti joka tapauksessa pitämään. :jahas: Jos paitaa meinaa pitää ihmisten ilmoilla päällä niin taitais jäädä väliin jos se muistuttaa enemmän yöpaitaa kuin mega-über-ylistettyä-pakkispaitaa. Jos on kokemuksia (esim. better bodies) eri paidoista niin voisi valita jonkun hyväksi todetun mallin. Eli tarvis hieman porukan mielipiteitä mikä malli ois jees kun tässä kuitenkin mennään kaikkien ehdoilla...?

Neuvostoliitto sanoi:
Moni on pyytänyt virallista pakko-P:tä tuohon mun edelliseen paitaan. Sen saa siihen toki, mutta mun mielestä se ei sovi tuohon tyyliin. Pakko-P on omana irrallisena elementtinä ihan ok, mutta turha sitä on sotkea tuohon. Vai?
Just näin, ihmettelen että sitä on tuohon paitaan edes pyydetty kun on niin tyystin eri tyyliä. Voipi tulla lynkkaus, mutta mun mielestä toi P-logo ei edes ole erityisen toimiva t-paitalogo. Sivuilla kyllä toimii ihan hienosti.

Hellion sanoi:
Just näin, ihmettelen että sitä on tuohon paitaan edes pyydetty kun on niin tyystin eri tyyliä. Voipi tulla lynkkaus, mutta mun mielestä toi P-logo ei edes ole erityisen toimiva t-paitalogo. Sivuilla kyllä toimii ihan hienosti.
Meiltä tullaan kaupalla erittäin usein kysymään, että mitäs tommoinen paita maksaa kun siinä on niin hieno logo. Yleensä se ei kelpaa selässä olevan urlin takia. Ja näillä ihmisillä ei ole hajuakaan mikä koko Pakkotoisto edes on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom