Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Eniten kyllä sytyttävät täälläkin nuo Wiplen tribaalit, niissä on vähän sitä samaa fiilistä kuin testosteronen paidoissa, mitä ei eurooppaan taida millään saada tilattua :(

Neukun paidat rokkaa! Mielestäni tuo selkäpuoli näyttää vaan vähän orvolta, jotaki siihen vois keksiä (ei kuitenkaan mitään suurta, ehkä ".com" vaikka punaisella jos se näyttää hyvältä).
Ois kyl kova sana jos noi painettais vähä erikoisimpiin paitoihin eli ei mihinkään normi telttoihin. Voisin väittää, että suurin osa palstalaisista on kuitenkin normi kynistä leveempi ja tästä johtuen valita enemmän potari-ystävällinen paitamalli. Ite oon sen verran persjalka, että yleensä t-paidat on joko liian pitkiä & sopivia tai normaalin pitusia & liian timmejä.
Ihmettelin kun kovin moni ei oo tästä asiasta puhunut... Kai mä sitte oon vaan niin erilainen nuori! :(

PS. Kyllä mulle kelpaa tommonen normi mallikin, ei se siitä kiinni oo. Kunhan ilmaisin mielipiteeni. :)

könt haben sanoi:
Neukun paidat rokkaa! Mielestäni tuo selkäpuoli näyttää vaan vähän orvolta, jotaki siihen vois keksiä (ei kuitenkaan mitään suurta, ehkä ".com" vaikka punaisella jos se näyttää hyvältä).

Mike taisi alussa briiffata pelkän etukeulan suunnittelun, joten takaperään ei ole käytetty aikaa, olkoon tuollainen. Mielellään varmaan kaikki kuitenkin ottaisia kaksipuoleisen paidan..

Neukun paidat rokkaa.
pakkopaita4.gif

Tästä voisi kokeilla sellaista versiota, että laittaa tuohon vip-tekstin tilalle valkoisen tai punaisen pakkotoiston logon, eli p-kirjaimen.

Jos kielioppia noudatetaan, oikea muoto mielestäni on "The official member of Pakkotoisto.com" koska tuossa on of-prepositio. Joku kokeneempi kuten Iivili voisi kyllä sanoa painavan sanansa tähän asiaan.

Snoopie sanoi:
Tästä voisi kokeilla sellaista versiota, että laittaa tuohon vip-tekstin tilalle valkoisen tai punaisen pakkotoiston logon, eli p-kirjaimen.
Jep. Noin olisi munkin mielestä parempi.

Jos kielioppia noudatetaan, oikea muoto mielestäni on "The official member of Pakkotoisto.com" koska tuossa on of-prepositio. Joku kokeneempi kuten Iivili voisi kyllä sanoa painavan sanansa tähän asiaan.
Noinhan siinä lukeekin ja pitäisi lukea myös vastaisuudessakin.

Hellion sanoi:
= musta perus t-paita. Ei edes maksa paljon.
Tarkoitin ettei mitään typeriä miehen kuvia tai tribaleita selkään. Joku Simple logo ja url.

nigster sanoi:
Noinhan siinä lukeekin ja pitäisi lukea myös vastaisuudessakin.
Samaa mieltä.
Unohdin äsken kirjoittaa, että viittasin tuohon aiempaan keskusteluun, jossa mietittiin, pitäisikö paitaan laittaa "An official member of" vaiko "The official member of Pakkotoisto.com".

Nuo neuvostoliiton paidat on kyllä hienoja. Mites tuo VIP-teksti kuvan keskellä, oisko sille muita vaihtoehtoja? Kun eihän se kuitenkaan ole mikään vippijäsenten paita. Ja kielioppijutut pitäisi kai varmistaa jostain :)

edit: Tuo riipisen leimakuva on kanssa hienoa, samoin Clownin keltapohjainen logo postissa #58.

Joo, katos tonni paukahti, aktiivista kirjoittelua jo vuodesta 2002 :D

Snoopie sanoi:
Neukun paidat rokkaa.

Nou nou nou. Vaan tuon VIP-tekstin P tulisi olla punainen, muuten valkoista.

haavevahva sanoi:
Tehkää joku sellanen pelipaita-tyyppinen ratkaisu. Taakse nimen kohdalle www.pakkotoisto.com ja numeroks sellanen paksu 06. Eteen keskelle isohko P.
Juu semmonen jenkkifutistyylinen paita noilla painatuksilla olis sairaan siisti! Mutta taitaa olla aika vaikeasti toteutettavissa...

Mutta tällä hetkellä pisteet menee neukun ehdotuksille. Saiskohan sinne logon keskelle jotenkin aseteltua ton pakkiksen P-logon valkoisena? Siis sen VIPin tilalle.

pitäisikö paitaan laittaa "An official member of" vaiko "The official member of Pakkotoisto.com".
Kieliopillisesti "An official member", mutta sloganina ehdottomasti vain "Official member"!

A1689%20CHARLIE%20FAN%20TEE.jpg
1616.gif
bnrOfficialCC.gif
10106343.jpg
zmember.jpg

"Piss and Moan About Everything Club" :D

haavevahva sanoi:
Tehkää joku sellanen pelipaita-tyyppinen ratkaisu. Taakse nimen kohdalle www.pakkotoisto.com ja numeroks sellanen paksu 06. Eteen keskelle isohko P.

OT: mho tonni paukkui

Mulla on työn alla pelipaita johon tulee romanttisella "vaakunatyylillä" eteen uutta pakkisgrafiikkaa ja taakse tuo 06. Julkaisen sen jossain vaiheessa jos jää aikaa oikeilta töiltä.

Moni on pyytänyt virallista pakko-P:tä tuohon mun edelliseen paitaan. Sen saa siihen toki, mutta mun mielestä se ei sovi tuohon tyyliin. Pakko-P on omana irrallisena elementtinä ihan ok, mutta turha sitä on sotkea tuohon. Vai?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom