Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
suortin valkonen "veri"paita ihan ylivoimanen ykkönen.. !!

Hellion sanoi:
Neukun viimeisimmät on aikas siistejä. Ehdottomasti parhaat tähän mennessä.

Mun mielestä AN ois parempi, jengi ei kuitenkaan hahmottais tota juttua että kaikki on THE membereitä, luulisivat vaan että tyhmät bodarit ei ymmärrä.

Neukun paidat rulettaa kyllä, tyylikkään pelkistettyjä.

Voisin tohon prepositio hommaan sanoa, että minusta paras vaihtoehto olis ilman. Eli vaan "Official member of" tuo "An official member" kuullostaa vähä jäykältä.

Mutta entäs ns. rakenne paidoissa, Perus T-paitoja?

1134397488_paita.jpg

Neuvostoliiton paidat ovat myös erittäin tyylikkäitä. ^Tuohon otettiin tekstin sijoituksen suhteen hieman inspiraatiota Neukun paidoista.

Neuvostoliitto sanoi:
THE tai AN...kumpi on oikein? Eikös jokainen paidan kantaja voisi olla "yksi ainoa virallinen jäsen"? Korjataan jos paidat saa kannatusta..
Mun mielestä an. Jos viitsit niin kokeile pistää tuohon 06/vip/punttimimmit paikalle P-logo valkoisena.

Malli muiden joukossa

Liitteet

• ppaita.webp
    ppaita.webp
    18,8 KB · Katsottu: 208
En ehtiny kaikkia sivuja tästä tsekkailemaan niin en tiiä onko jo sanottu mutta millon tää kisa loppuu? Eli onko vielä aikaa rueta suunnittelemaan ja tekemään. Saattaa ehkä nimittäin ottaa päähän kun jos suunnittelee tätä ja sitten huomaakin että kisa on just ratkennu eikä oma ihan ehtiny mukaan.

E: "Vedetään tämä kuukausi loppuun ja sitten pistetään galluppia. Porkkanapaitoja ja muita pelleilyjä ei oteta mukaan." Hyvä minä. :david:

tommih sanoi:
Jumalaut toi Milon paita on kovis!

Ostaisin HETI !

Edit: Ryssällä kanssa juu kovaa materiaalia. Oikeestaan uskon, että joka tapauksessa tuun ostamaan paidan kun jo ehdokkaina on siistejä paitoja, kyllä joku niistä voittaa :D

Nämä Neuvostoliiton uusimmat on tosi hienoja. Yksinkertasia, ja ilman mitään sen ihmeellisempiä iskulause kikkailuja. Ainoastaan toi "the" sana pitää kyllä korjata "an":illa, muuten saa bodarit lisättyä mainettaan tyhminä tyyppeinä.

Hienoja ovat juu, tosin tuo "etukeula" ja "takaperä" on varastettu Hupen vaimon broidin pojan jutuista menneiden vuosien tietokonepeleistä :D

Jos joku haluaa editoida mun paitaa niin ihan vapaasti, ite oon niin surkea ton photarin kanssa että tuommoisenkin tekeleen räpeltämisessä meni monta tuntia. :nolo:

Punttimimmipaidat on ollu hienoja, sekä Clownin että Neuvostoliiton paidan kelpuuttaisin. Tyttöjen tyköistuvana mallina vaan, kiitos! :) Veriroiskeet ja perkeleet ei nappaa sitten yhtään.

Mä sanon että kahta paitaa myyntiin:

Neuvostoliitto sanoi:

Tämä jätkille... Ja...

Neuvostoliitto sanoi:

mimmielle tämä, tyköistuvana mallina. :rock:

-edit-
takapuolelle molempiin paitaan vois laittaa punasen P:n vielä, mun mielestä.. Se on kuitenkin semmonen merkki, jonka monet tunnistaa Pakkislogoksi.

Tässä ois jo vähän multa ehdotuksen tynkää. Innostuin aiheesta ja piirsin ton kuvan. Se entinen pakkispaita on senverta hyvännäkönen että korkeintaan vähän fonttia vois muuttaa ehkä siitä urlista ja sitten siihen urlin alapuolelle tämä kuva valkosena. Eli nuo mustat viivat vaan valkosena. Sitten vois vielä mimmeille suunnitella oman paidan jossa joku neitonen poseeraa. Mitäs mieltä porukka on? :)

attachment.php

Liitteet

• pienennetty.webp
    pienennetty.webp
    17,1 KB · Katsottu: 297
ZweCCo sanoi:
Tässä ois jo vähän multa ehdotuksen tynkää. Innostuin aiheesta ja piirsin ton kuvan. Se entinen pakkispaita on senverta hyvännäkönen että korkeintaan vähän fonttia vois muuttaa ehkä siitä urlista ja sitten siihen urlin alapuolelle tämä kuva valkosena. Eli nuo mustat viivat vaan valkosena. Sitten vois vielä mimmeille suunnitella oman paidan jossa joku neitonen poseeraa. Mitäs mieltä porukka on? :)

attachment.php

Rehellisesti sanottuna, mä en ainakaan halua mitään puolialastonta tyyppiä poseeraamaan mun teepaitaan, vaikka se lajin henkeen kuuluukin. :piis:

Tuo nyrkkijuttu tuo kyllä mieleen mustaihoisten kansanliikkeen (-70?) -80-luvulla jenkeissä. Mikä se sitten oli, en enää pysty muistamaan. Käsikin on tossa ehdotuksessa sopivasti musta.

Mike sanoi:
Mutta ymmärtäkää nyt, ettei tässä voi painaa mitään sisäpiirin porkkanaläppää, kuka vittu niitä oikeasti ostaisi. Roskiin saisi heittää 200 kappaleen painatukset.
Mike sanoi:
Vedetään tämä kuukausi loppuun ja sitten pistetään galluppia. Porkkanapaitoja ja muita pelleilyjä ei oteta mukaan.

Älä ole Mike tosikko. Ennakkotilaukseen, ja jos porukka haluaa, niin ne voi teettää.
tomimies sanoi:
en tykkää tosta brotherhood jutusta yhtään.

On ne niin neekerijuttuja, että huh.

Kyllä Neuvostoliitto on suuri ja mahtava. Uusimmat mallit ovat jo sellaisia, että niitä voisi tällainen kyniskin käyttää. Vai tuleeko paitoja edes alle XXXL-kokoisina? Kielioppivirheitä paitaan ei sitten saa jättää edes vitsinä (the -> an).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom