Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pieni OT:
Olisiko mahdollista tehdä paidan kaula-aukosta vähän suuremman lainen, hihoista vähän tavallista lyhyemmät ja paidan piituus sellaiseksi että se ei ole mikään hame? Tuli vain mieleen kun tällaista paitaa olen etsinyt mutta en ole löytänyt...

Clown sanoi:
.
attachment.php

Tuommosen Clownin mimmipaidan tahtoo heti! Tahtoo!

Mike sanoi:
Mailitse tuli taas siisti paita.

Voiko tästä Property-paidasta ottaa pois nauhan ja tekstin, jossa lukee Kärpäsestä Härkäseksi?

Myös Faidran Taotaan kun rauta on kuumaa paita on hieno, tosin tkrok tekstin voisi joko jättää pois tai muuttaa sen samaksi kuin Pakkotoisto.comin fontin.

Faidra sanoi:
Pitää tulla tyttöjä puolustamaan tänne ku ei muut oo näköjään innostunu.

pakkispaita1.jpg

Hieno paita, joka miellytti silmää :rolleyes: . Pieni ehdotus: Taotaan kun rauta on kuumaa tekstin tilalle Punttimimmit sopivalla fontilla.

Yksinkertainen on kaunista (?) :)

logo3.jpg

Hienoja paitoja mutta tuo "the" -etuliite ei ainakaan minun mielestä kuulu tuohon. Eikös silloin kyse olisi yhdestä ainoasta official memberistä...

Hienoja paitoja neuvostoliitolta!

Ainoo vaan, että eikös ton pitäs olla 'an official member', kerta official membereitä on aikalailla monta enempi ku yks :)

EDIT: hidas...

THE tai AN...kumpi on oikein? Eikös jokainen paidan kantaja voisi olla "yksi ainoa virallinen jäsen"? Korjataan jos paidat saa kannatusta..

Millos noista paidoista tehdään joku galluppi, jotta mikä voittaa?
Ja millainen aikataulu noissa on muutenkin, millo saadaan uudet paidat?

Neukun viimeisimmät on aikas siistejä. Ehdottomasti parhaat tähän mennessä.

Neuvostoliitto sanoi:
THE tai AN...kumpi on oikein? Eikös jokainen paidan kantaja voisi olla "yksi ainoa virallinen jäsen"? Korjataan jos paidat saa kannatusta..
Mun mielestä AN ois parempi, jengi ei kuitenkaan hahmottais tota juttua että kaikki on THE membereitä, luulisivat vaan että tyhmät bodarit ei ymmärrä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom