Pystyykö/saako @-KillerI- avata mitä on tulossa?
satu ei jotenkin näytä yhtään itseltään kuvassa.
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaikki aikanaan ;) Sen verran voin kertoo että tien päälle pitäs lähtee!Pystyykö/saako @-KillerI- avata mitä on tulossa?satu ei jotenkin näytä yhtään itseltään kuvassa.
Herrajumala! Vaikka niihin pakaroihin ei tunnu lihaa helpolla tulevan, saatika ettei persettä saa cutseille niin se ei tarkoita sitä ettäkö pitäisi alkaa reenaamaan niin kuin bikini kisaajat. Ja tuo, että Greenikin reenaa tuolla tavalla on mielestäni huvittava ajatus, hän on varmasti lihansa takonut perus raskailla jalkaliikkeillä. Tuo 180 toiston akelkyykky sarja polttaa pikemminkin lihaa kuin, että sillä saa sitä.
Onko näitten treenit tyyliin 180 toistoa askelkyykkyä?![]()
![]()
Nii, että eihän niillä pidemmillä sarjoilla ja ja toistoilla voi isoja koipia kasvattaa.....
Herrajumala! Vaikka niihin pakaroihin ei tunnu lihaa helpolla tulevan, saatika ettei persettä saa cutseille niin se ei tarkoita sitä ettäkö pitäisi alkaa reenaamaan niin kuin bikini kisaajat. Ja tuo, että Greenikin reenaa tuolla tavalla on mielestäni huvittava ajatus, hän on varmasti lihansa takonut perus raskailla jalkaliikkeillä. Tuo 180 toiston akelkyykky sarja polttaa pikemminkin lihaa kuin, että sillä saa sitä.
Mites tää pyöräilijä? Kyllähän tuossa toistoa on noiden lajissa. :D![]()
![]()
Nii, että eihän niillä pidemmillä sarjoilla ja ja toistoilla voi isoja koipia kasvattaa.....
Eiköhän siinä ole muutakin kuin 180 askelkyykkyä niinkuin on myös Killelläkin ihan jo tuossa reenissäOnko näitten treenit tyyliin 180 toistoa askelkyykkyä?
Tuppaa vain jostain helvetin syystä hyvin monella reidet kasvamaan kun toistomääriä nostetaan siitä perinteisestä 8 toiston sarjasta. Sikäli vain vittumaista, että kaikista kivuliaimmat treenit on justiin siellä 20 toiston paremmalla puolella.
Tämä on kyllä ikävä totuus - sen vuoksi itse inhoan jalkapäiviä, koska joka sarjassa tekee mieli oksentaa.Tuppaa vain jostain helvetin syystä hyvin monella reidet kasvamaan kun toistomääriä nostetaan siitä perinteisestä 8 toiston sarjasta. Sikäli vain vittumaista, että kaikista kivuliaimmat treenit on justiin siellä 20 toiston paremmalla puolella.
Mä vihaan joka ikistä jalkatreeniä joka kerta. Olen pahalla päällä aamusta lähtien, mutta vielä enemmän vituttaa jos siinä luistaa. Jalkatreenit nyt vain sattuu ja itsensä joka kerta ylittämällä hommassa on edes hivenen järkeä. Kun sieltä sitten kävelee ulos ja on tehnyt taas kovat setit, niin vitutus katoaa kyllä kuin pieru saharaan. Ei jalkatreenien pidä olla mukavuusalueella ja kivoja.Tämä on kyllä ikävä totuus - sen vuoksi itse inhoan jalkapäiviä, koska joka sarjassa tekee mieli oksentaa.
Mä vihaan joka ikistä jalkatreeniä joka kerta. Olen pahalla päällä aamusta lähtien, mutta vielä enemmän vituttaa jos siinä luistaa. Jalkatreenit nyt vain sattuu ja itsensä joka kerta ylittämällä hommassa on edes hivenen järkeä. Kun sieltä sitten kävelee ulos ja on tehnyt taas kovat setit, niin vitutus katoaa kyllä kuin pieru saharaan. Ei jalkatreenien pidä olla mukavuusalueella ja kivoja.
Jep, täällä samanlaisia tuntemuksia: edellisenä iltana alkaa jo mietityttämään ja "pelottamaan". Joka jalkareenin jälkeen on kuitenkin euforinen olo, kun jalat räjähtävät veren tukkimina. Niin, ja ei, jalkojen reenaaminen ei ole kivaa - avovaimoni aina sanoo, miten hän rakastaa jalkojen reenaamista. Tiedän, että hän ei oikeesti "reenaa" jalkoja. Jos niitä reenaa kunnolla, sitä ei voi rakastaa.