BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä vihaan joka ikistä jalkatreeniä joka kerta. Olen pahalla päällä aamusta lähtien, mutta vielä enemmän vituttaa jos siinä luistaa. Jalkatreenit nyt vain sattuu ja itsensä joka kerta ylittämällä hommassa on edes hivenen järkeä. Kun sieltä sitten kävelee ulos ja on tehnyt taas kovat setit, niin vitutus katoaa kyllä kuin pieru saharaan. Ei jalkatreenien pidä olla mukavuusalueella ja kivoja.
Just sama.. Salillaki tulee vastaa porukkaa jotka sanoo et jalkapäivät on ihan mukavia, sit nään niitten tekevän pari settii penkkikyykkyy ilman minkäännäköstä tuskan ilmettä naamallaan ja ois vielä monta toistoo failureen ni lopettaa setin siihen :mad: .. siihen tekevät päälle korkeintaan hilavitkuttimet ja taas mennää mukavuusalueella, ei näy failurea horisontissakaa..

Kaikki ketkä tekee jalat kunnolla, tietää, että sillon puhallellaa naama punasena settien jälkee ja vituttaa jo aamulla herätessä..

Onko mulla ollu kisoissa se ongelma että jalat ois liian pienet? ;) Vai oisko se kuitenki se yksityiskohtien puuttuminen.. Tää on yks mun jalkatreeni viikossa, jos yhtään seuraatte esim blogia ni niitä tulee muutama tällä hetkellä.
Ja se että lihat palais on kyllä ihan turha pelko, ton takia jengi ei saa mitään aikaan ku pelätään että lähtee lihat ku aletaan oikeesti dieettaan. Ja sitte ollaanki taas löysänä lavalla :D

Just sama.. Salillaki tulee vastaa porukkaa jotka sanoo et jalkapäivät on ihan mukavia, sit nään niitten tekevän pari settii penkkikyykkyy ilman minkäännäköstä tuskan ilmettä naamallaan ja ois vielä monta toistoo failureen ni lopettaa setin siihen :mad: .. siihen tekevät päälle korkeintaan hilavitkuttimet ja taas mennää mukavuusalueella, ei näy failurea horisontissakaa..

Kaikki ketkä tekee jalat kunnolla, tietää, että sillon puhallellaa naama punasena settien jälkee ja vituttaa jo aamulla herätessä..
Opettelet nauttimaan siitä kivusta niin ei vituta :)

Tuli katsottua nuo Killen viimeisimmät videot ja on kyllä mielenkiintoista nähdä miten Killen kehitys jatkuu tästä. Veikkaan että nämä "uudet" kuviot tuovat hyviä asioita vielä tulevaisuudessa. Tsemppiä!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko Killellä muutes tällä hetkellä mitään lisäravinne sponsseja, mitä kävi fitfarmin kanssa? Menikö välit poikki vai mikä tuli?
Ei oo, ei menny välit poikki, en vaan ollu tyytyväinen siihen diiliin ni se on nyt ollu katkolla :) Ei valitettavasti oo mitään draamaa :D

Kattellaan jos joku varteenotettava firma joskus laittas ehdotusta ni sais senki aikaan :)

Ei oo, ei menny välit poikki, en vaan ollu tyytyväinen siihen diiliin ni se on nyt ollu katkolla :) Ei valitettavasti oo mitään draamaa :D

Kattellaan jos joku varteenotettava firma joskus laittas ehdotusta ni sais senki aikaan :)
Menehä fastin toimistoon! On se nyt meinaan ihme jos tuon tason kaveria joku ei nappaa hyvällä diilillä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Killellä 3 viikkoa dieettiä takana, about 7 weeks out ja 55 g hiilaria päivässä :)

11350721_1620983584839767_235594335_n.jpg

Todellakin, Killen kokoinen äijä menee kasaan ku rusina kun hiilarit vedetään tolle tasolle. Ihan normaalia ja varsin perseestä kun treenissä ei tule painetta jne. Sitten kun tohon ladataan hiilarit, niin turpoo ku taikina takaisin.

Todellakin, Killen kokoinen äijä menee kasaan ku rusina kun hiilarit vedetään tolle tasolle. Ihan normaalia ja varsin perseestä kun treenissä ei tule painetta jne. Sitten kun tohon ladataan hiilarit, niin turpoo ku taikina takaisin.

Juu ei sitä nyt tarvi juuri miltään näyttää, kuhan rasva palaa. Sitte ku kunto on se mikä pitää ni lyyään hiilaria koneeseen.
Vähä hitaammin kroppa reagoi ku olin aatellu, meni useempi viikko että alko tapahtumaan. Suunnitelman mukaan viikon päästä pitäs alkaa oleen jo jonkulaisessa kondiksessa, jos vaan pääsis treenaan.. Nyt oon kipeenä ja syö miestä enemmän ku mikään ku ei pääse salille!!!! :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom