Deleted member 122304
Hyvä video kun katsoi ilman ääntä! Killelle propsit siitä että jaksaa osallistua tämmöisiin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli osa noista loppuvideonki kavereista kovassa kunnossa livenä ja tästä syystä ite jätin menemättä tuonne heilumaan vaikka pyydettiin. Olihan tuota kuvaustouhua ihan kiva katsella kameran takaakin. Etenki yksi noista kehonpainolla temppuilijoista oli tosi taitava ja sitä sen touhua oli ihan viihdyttävä katsella sekä tottakai olihan tuolla tuota naiskauneuttakin riittävästi.Kyllä näytti loppuvideon kaverit kovasta kondiksesta huolimatta pikkuriikkisiltä kun Kille vetäs pihvit tiskiin heti kättelyssä videon alussa :D
Joo silläpä sanoinki että kyllä tuossa muutkin jätkät oli kovassa kuosissa taatusti, vaikka Killen rinnalla oiskin olleet pieniä. Makeen näkösiä noi kehonpainotemppuilut ja vaatii kropalta muutenkin ihan erilaista voimaa pystyä tekemään, en dissaa yhtään.Oli osa noista loppuvideonki kavereista kovassa kunnossa livenä ja tästä syystä ite jätin menemättä tuonne heilumaan vaikka pyydettiin. Olihan tuota kuvaustouhua ihan kiva katsella kameran takaakin. Etenki yksi noista kehonpainolla temppuilijoista oli tosi taitava ja sitä sen touhua oli ihan viihdyttävä katsella sekä tottakai olihan tuolla tuota naiskauneuttakin riittävästi.
Hyvä video kun katsoi ilman ääntä! Killelle propsit siitä että jaksaa osallistua tämmöisiin!
Myönnettävä on, että 29 sekuntia meni. Enempää ei voinut katsoa.Juuri näin, ilman ääntä! Melkosta paskaa sitä on pojat taas vääntäneet. Killelle propsit
Onko Killellä jo seuraavat kisat tiedossa? Aika rapsakkaan tahtiin herra kisailee. Olisiko nyt paikallaan antaa kropalle vähän huilia, rakentaa rauhassa sellainen paketti, että ei jää jossitteluille sijaa? Potenttiaalia herrassa on, kuten meriititkin sen jo kertoo. Tälläistä ummikkoa, vaan huimaa toi kisaamistiheys. P.S. onhan noita mr. Olympioitakin värittänyt vuosien saatossa useampikin skandaalinomainen tuomarointi. Silloin vasta, kun arvostelut suoritetaan koneilla, poistuu toi typerä politikointi kuvioista.
Millos Kille paljastaa syksyn suunnitelmat? Ainaki on jo ilmottauduttu sm-kisoihin mut onko siinä muitaki kisoja tulossa? Kenties Arnold?
Kysyin muuten samaa myös keväällä :D
Ruokaa riitti heittämällä. Sitä oli tarjolla myöhemminkin.Itse en ollut tuolla tapahtumassa mukana, joten kysyisinkin Schlo:lta mitenkäs tuo safka puoli ? Oliko ruokaa riittämiin ja mitä oli tarjolla ?
Itse en ollut tuolla tapahtumassa mukana, joten kysyisinkin Schlo:lta mitenkäs tuo safka puoli ? Oliko ruokaa riittämiin ja mitä oli tarjolla ?
Tampereella oli eilen Pump & Pork -ulkoilmatapahtuma, johon yhtenä osuutena sisältyi Killen vetämä reeni. Tässä hieman mietteitä itse reenistä sekä Killestä.
Killen saavuttua paikalle hän vietti alkuksi melko kauan aikaa jutustellessaan muiden järjestäjien kanssa. Ehdinkin jo hieman ajattelemaan, että antaako hän huomiota reenattaville ollenkaan. Kille ilmeisesti kuitenkin vain halusi päästä ajan tasalle itse tapahtumasta ja muista järjestelyistä, sillä pian hän jo valmisteli ns. ratoja reeniä varten. Sitten alkoi itse reeni. Vierekkäin oli kolme samantyylistä rataa, joissa oli eri painot. Periaatteena oli tehdä kolme kierrosta tätä rataa, jossa oli eri liikkeitä. Ensimmäisellä kierroksella tehtiin jokaista liikettä 20 toistoa, seuraavassa 15 ja viimeisessä 10. Liikkeiden väliset siirtymät mentiin askelkyykyllä. Ensimmäisenä liikkeenä oli kyykky, toisena viparit sivuille, kolmantena kulmasoutu, neljäntenä viparit eteen ja viimeisenä etunojapunnerrukset.
Tangot kyykyssä ja kulmasoudussa olivat farmarikävelyä varten tarkoitettuja ja kyykyssä tanko piti hommata niskaan rinnallevedon ja punnerruksen kautta, joka kieltämättä oli hieman hasardia monen ihmisen tapauksessa (myös itse onnistuin vähän muljauttamaan alaselkääni tässä, kun kontrolli herpaantui). Onneksi monet saivat tähän apua. Vähäisestä varustelusta johtuen myös liikkeiden painot olivat suhteessa melko vaihtelevia, sillä reilu 50 kiloa kyykyssä ei ihan vastannut esim. 10kg kahvakuulilla tehtäviä etuvipunostoja (ja viparit sivuille tehtiin 8kg kahvakuulilla). Mutta välineiden määrän huomioon ottaen tämän kyllä ymmärtää. Itse reenistä jäi hyvä fiilis, vaikkei se nyt ehkä hieman kokeneemmalle reenaajalle antanutkaan hirveästi mitään uutta. Oli kuitenkin mukavaa, kun Kille opasti monia ihmisiä liikkeiden suorituksissa sekä motivoi heitä. Joukossa oli myös eräs fyysisesti vammautunut poika/mies ja itselle ainakin tuli hyvä mieli, kun näki Killen auttavan tangon hänelle niskaan ja tsemppaavan muutamaan kyykähdykseen. Tämä varmasti merkitsi miehelle paljon.
Reenin jälkeen Kille haastoi porukan punnerruskisaan, jossa voittaja saisi yhteisreenin Killen kanssa, mikäli Kille ei voisi lyödä hänen tulostaan. Voittaja sai muistaakseni 84 punnerrusta ja Kille 80. Itse sain 78 punnerrusta ja kieltämättä jäi hieman harmittamaan, sillä yhteisreeni Killen kanssa olisi ollut varmasti äärimmäisen hieno kokemus. Mutta parempi voitti!
Tämän jälkeen meno rauhoittui ja sain tapahtumasta muiston itselleni Killen suostuessa mieluusti yhteiskuvaan. Kuvan ottamisen jälkeen rupattelimme kaverini sekä Killen kanssa vartin verran ja tämä jutustelu merkkasi ainakin itselle enemmän, kuin mikään Instagramiin laitettu kuva. Killestä jäi todella positiivinen ja mukava kuva. Myös Kille itse näytti olevan tapahtumaan tyytyväinen ja hieman jo mainitsikin, että mahdollisesti ensi vuonna tapahtuma järkättäisiin uudestaan ja parempana. Jos otetaan huomioon, että tapahtuma järjestettiin ensimmäisen kerran, meni se myös minun mielestäni todella hyvin. Hieman viilattavaa jäi vielä mahdollisille seuraavillekin kerroille ja itse jään odottamaan niitä innolla.
Yhteenveto:
Tapahtuma oli hienosti järjestetty ja Killen vetämästä reenistä jäi hyvä fiilis. Myös parannettavia asioita löytyi hieman, mutta kokonaisuudessaan tapahtuma oli onnistunut. Kille itse oli äärimmäisen mukava ja kannustava heppu.