BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuomari tais olla vaan kateellinen Killen "varustuksesta":rolleyes:

Joo ei varmasti tollanen tuomaripeli ainakaan motivoi porukkaa kilpailemaan.

Näin ymmärsin.
" alkaa selviään hommat. Tajusin eilen että mun peli tais olla pelattu jo puntarilla ku tuli sanomista pöksyistä (kiireellä sieltä vessasta takas vaakaan ja housut huonosti jalassa munat näky ku katto ylhäältä) Se päätuomari heitti siinä kommentin ja laitoin vitsillä takas, ois vissiin pitäny vaan nöyristellä ja kumarrella herraa. "

Näin ymmärsin.
" alkaa selviään hommat. Tajusin eilen että mun peli tais olla pelattu jo puntarilla ku tuli sanomista pöksyistä (kiireellä sieltä vessasta takas vaakaan ja housut huonosti jalassa munat näky ku katto ylhäältä) Se päätuomari heitti siinä kommentin ja laitoin vitsillä takas, ois vissiin pitäny vaan nöyristellä ja kumarrella herraa. "
Todella hienosti ymmärretty.

Aivan sama miten sen nyt kukin ymmärsi, oman sarjan voittoon overallista puhumattakaan ei noissa kisoissa ollu vielä mahdollista, oli sen verran kovan näköstä ukkoa siellä, että samapa toi mitä pöksyt siellä olis jalassa ollu.

Mites Kille on nuuskalakko pitäny? Voin vain kuvitella millaista on ollut Ruotsissa käydä jos ei ole purkin purkkia tarttunut matkaan :)

Mites Kille on nuuskalakko pitäny? Voin vain kuvitella millaista on ollut Ruotsissa käydä jos ei ole purkin purkkia tarttunut matkaan :)
Hyvin, en oo yhtäkään biittiä sen jälkeen laittanu ku lopetin :)

Ja tosiaan tosta kisasta, en ois Mihaa voittanu, se oli kuiva ku saatana. Mutta onhan tuo nyt vitun väärä tuomio pudottaa eliminaatiossa siks ettei Suomelta oo ketään tuomaristossa! Mulle sanottiin siellä ihan suoraan etten ois voinukkaan voittaa tota kisaa vaikka mikä ois. Mihan liiton presidentti oli koko ajan tuomaripöydän luona, kyllä se vaan noissa kisoissa vaikuttaa jos siellä on pelkkiä espanjalaisia tuomareina.

En tiiä tajuutteko mutta tohon hommaan ku pistät sen 18 viikkoa, rahaa kohtuullisen summan yms ni kyllä se pikkusen sieppaa että tuomarit vetää noinki törkeesti kotiinpäin. Paremmalle häviäminen ei haittaa mutta ku osa oli ihan väärässä paikassa ni se vituttaa, ja paljon.

Vittu mitä puuhastelua. Todennäköisesti kilpailijoiden iskät ja äiskät siellä jakelee pisteitä.

Pitäisi olla päivänselvää, että tuomariston pitäisi koostua muistakin kuin pelkästään paikallisista kavereista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hyvin, en oo yhtäkään biittiä sen jälkeen laittanu ku lopetin :)

Ja tosiaan tosta kisasta, en ois Mihaa voittanu, se oli kuiva ku saatana. Mutta onhan tuo nyt vitun väärä tuomio pudottaa eliminaatiossa siks ettei Suomelta oo ketään tuomaristossa! Mulle sanottiin siellä ihan suoraan etten ois voinukkaan voittaa tota kisaa vaikka mikä ois. Mihan liiton presidentti oli koko ajan tuomaripöydän luona, kyllä se vaan noissa kisoissa vaikuttaa jos siellä on pelkkiä espanjalaisia tuomareina.

En tiiä tajuutteko mutta tohon hommaan ku pistät sen 18 viikkoa, rahaa kohtuullisen summan yms ni kyllä se pikkusen sieppaa että tuomarit vetää noinki törkeesti kotiinpäin. Paremmalle häviäminen ei haittaa mutta ku osa oli ihan väärässä paikassa ni se vituttaa, ja paljon.

Oikeusmurha on väärin, paremille voi hävitä mutta ei "kabinettikeskustelujen" takia. Vituttaa ja se on normaalia..prkle

Onhan toi ihan hirveetä paskaa,että tuomarit voi tehdä tuollaisen oikeusmurhan. Miten mätä ali-ihminen pitää olla,että kehtaa katsoa vielä itseään peilistä. Eria asia jos siellä backstagella tapahtuisi jotain todella törkeätä kilpailijan toimesta esim oltaisiin ihan haistakaakaikkivittu-asenteella liikkeellä. Jonkun vuotavan öljysheikin diskaamisenkin ymmärrän.

Onko Killellä jo seuraavat kisat tiedossa? Aika rapsakkaan tahtiin herra kisailee. Olisiko nyt paikallaan antaa kropalle vähän huilia, rakentaa rauhassa sellainen paketti, että ei jää jossitteluille sijaa? Potenttiaalia herrassa on, kuten meriititkin sen jo kertoo. Tälläistä ummikkoa, vaan huimaa toi kisaamistiheys. P.S. onhan noita mr. Olympioitakin värittänyt vuosien saatossa useampikin skandaalinomainen tuomarointi. Silloin vasta, kun arvostelut suoritetaan koneilla, poistuu toi typerä politikointi kuvioista.

1795777_1615608768711925_2058106365129349338_n.jpg

Mikäli on kiinnostusta osallistua lauantaina 4.7 Tampereella pidettävään kesän kuumimpaan treenitapahtumaan äkkiä tsekkaamaan Killen blogia ;) ! Harmi, kun itse olen tuolloin töissä, enkä pääse osallistumaan =/

Kyllä näytti loppuvideon kaverit kovasta kondiksesta huolimatta pikkuriikkisiltä kun Kille vetäs pihvit tiskiin heti kättelyssä videon alussa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom