BB PRO Kille Kujala

Videoiden kuvaukset ja alku- ja lopputekstit on vissiin vakiona englanniksi? Kuitenkin puhe on ihan suomea. Onko tässä haettu kansainvälisiä katsojia vai onko enkut tuolla ihan vaan "coolina" lisätä? :D
Niitä ny kattoo lontoon kielisetki ni parempi pitää se silleen, voishan sitä puhuakki mut sit osa täällä ei ymmärtäs ni oon tullu tälläseen ratkasuun :)

- - - Updated - - -

Lisäkysymys. Mitä viherhjauhetta ja millaisella annostuksella? Varmaan kauheen makuista paskaa
Farmin vihermixiä. En tiiä ku en oo paskaa maistanu, eikä se maku mulle siinä oo pääasia vaan se että kroppa toimii ;) Ku laittaa appelsiinin tai sitruunan makusta eaa:ta joukkoon ni on aivan hyvää mun makunystyröille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Perkule ku ei löydy sitä pätkää jossa kille siitä puhuu. Muistaakseni sanoi, että vihanneksia ei oikein muuten mene. Mulla siis ongelma kun ei vaan mahdu vihanneksia näillä kaloreilla.
Aika maukas offtopic, mutta mikä ihmeen ruokavalio sellainen on, johon ei kaloreiden puolesta vihanneksia mahdu? Esimerkkinä vaikka parsakaali, huikeat 35 kcal/100g.

Aika maukas offtopic, mutta mikä ihmeen ruokavalio sellainen on, johon ei kaloreiden puolesta vihanneksia mahdu? Esimerkkinä vaikka parsakaali, huikeat 35 kcal/100g.

Veikkaan, että tossa lähinnä tarkotetaan sitä, ettei maha enää vedä vihanneksia kaiken muun päälle :)

Kyllä vaan loppujen lopuksi tollasten treenien kattominen on sitä parhainta lisää vaan bullin kanssa pätkää.

Hei Kille. Voitko vähän avata Voima+Massa+Volyymi treenin perusteita. :) Eli ekalla puhdasta voimaa, miten? Toisella massaa, pitkillä sarjoillako? Ja miten olet määritelly Volyymin? :) Ei tarvi liikkeitä laittaa eli en salaa kalastele treeni ohjelmaa. :D

Hei Kille. Voitko vähän avata Voima+Massa+Volyymi treenin perusteita. :) Eli ekalla puhdasta voimaa, miten? Toisella massaa, pitkillä sarjoillako? Ja miten olet määritelly Volyymin? :) Ei tarvi liikkeitä laittaa eli en salaa kalastele treeni ohjelmaa. :D

No liikkeillähän ei siinä juuri suurin merkitys ookkaan vaan sillä miten mikäki treeni tehään , eli en mä tota meidän systeemiä oikeen tarkemmin viitti avata :D

- - - Updated - - -

Joo ei se kaloreista oo kiinni vaan siitä ettei niistä oikeen saa mitään hyötyä ku on teollisia eikä sisällä oikeen mitään.. Sikshän niitä syyän et sais niistä vitskut, mineraalit ja happamuutta pois mut ei se näillä meidän kaupan kasviksilla toimi niin ku kaikki kasvaa kasvihuoneissa. Jos olis oma kasvimaa ni asia ois erikseen.
Ja kyllä mä niitä heittelen sinne ruoan sekaan mut ihan vaan sen takia että saan mahaan täytettä ja pureskeltavaa :D

Kehonrakennushan on kehon estetiikasta kiinni, ja siihen liittyy vahvasti lihaksien kiinnityskohdat sekä lihasten malli. Killellä on molemmat melko lähellä täydellistä, joten kun vaan tulee lisää kokoa ja kisoissa vielä kireämpänä niin uskon että nähdään Suomen paras pro ikinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom