BB PRO Kille Kujala

Ensiksi onnittelut kisamenestykseltä tältä syksyltä!

Tulee tuonne blogiin säännöllisesti kurkattua ja on jo pidemmän aikaa ollut mielessä että pitää vähän kritisoida.
Tuo musta taustaväri on ainakin mun silmille todella huono. Jää välillä kirjotukset lukematta sen takia ku muutaman kappaleen jälkeen ei enää jaksa keskittyä. Onkohan asiaan tulossa muutosta?

Millaisia ajatuksia muuten herättää Killessa tuo Peterin huima kehitys parissa vuodessa cbb:stä raskaansarjan kehonrakennuksen mestariksi ? Lähinnä tarkoitan sitä että kun Suomessakin on kovia kisaajia jotka ovat olleet jo pidempään kehonrakennuksen parissa ja heillä pitäisi ainakin periaatteessa olla selvä etumatka/etulyöntiasema sellaiseen kaveriin nähden joka on vasta hetken aikaa ehtinyt olla saman lajin parissa. Miten itse näet omat mahdollisuutesi esimerkiksi Peteriä vastaan lähitulevaisuudessa jos olette samassa kisassa samassa sarjassa ?

^ Sikäli outo kysymys, että se on osoitettu juuri Killelle, joka takoi 8kk offilla (yli?) 10kg lihaa. Eli ei jää Wileniuksen tahdista kyllä yhtään jälkeen. Tämä tosiseikka vaan on tupannut unohtumaan Miken pitäessä meteliä Peterin kehityksestä, toisin kuin Kille omastaan.

Kyllähän sen kaverin pitäis kehittyä helvetisti enemmän joka bodaukseen vasta siirtyy ku sen joka on jo sitä hommaa vuosia tehny. Meinaako ihmiset oikeesti että Peter on kahen vuoden päästä 140 kiloa lihasta?

Niin joo, sehän sanokin et kisojen jälkeen jättää nuuskan vähemmälle

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olikos se kanamunan toimittaja joka nyt joutui viranomaisten kynsiin juuri tämä Killen mainostama puulaaki?? Käsittämätöntä toimintaa jälleen! Ei voi kun ihmetellä tätä touhua tässä maassa! :face:

Kille mites ois vapo?
Jos ny kuitenki jättäs kaikki pois, nuuskat on jo jääny, ja eiköhän toi röökiki pian oo historiaa :)

- - - Updated - - -

Millaisia ajatuksia muuten herättää Killessa tuo Peterin huima kehitys parissa vuodessa cbb:stä raskaansarjan kehonrakennuksen mestariksi ? Lähinnä tarkoitan sitä että kun Suomessakin on kovia kisaajia jotka ovat olleet jo pidempään kehonrakennuksen parissa ja heillä pitäisi ainakin periaatteessa olla selvä etumatka/etulyöntiasema sellaiseen kaveriin nähden joka on vasta hetken aikaa ehtinyt olla saman lajin parissa. Miten itse näet omat mahdollisuutesi esimerkiksi Peteriä vastaan lähitulevaisuudessa jos olette samassa kisassa samassa sarjassa ?
Ei se oikeen mitään herätä :) Mä oon nyt vasta pari vuotta panostanu tähän hommaan kunnolla ja nyt alkaa oleen resurssit pikkuhiljaa sitä luokkaa että voi keskittyä vaan olennaiseen. Monella muulla ukolla on tässä treenivuosia takana pitkästi yli kymmenen, osalla varmaan se 20 vuotta. Mä alotin 2005-2006 vasta treenaamaan, noistaki vuosista ryyppäsin käytännössä ekat 3 vuotta ja vasta 2012 rupesin tosissaan bodaan ni kyllä mä uskon että pystyn jokaselle kampoihin laittamaan kehitystahdissa vielä useemman vuoden :)

- - - Updated - - -

On muuten mukava ja asiallinen likka tuo Jessica!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No olipas hyvännäköinen pimu toiseks uusimmalla videolla. :) Niijoo ja olithan säki aika kova. :D ps. kyllä ne moukari karin viikset olis nyt movemberinä ihan paikallaan!

Videoiden kuvaukset ja alku- ja lopputekstit on vissiin vakiona englanniksi? Kuitenkin puhe on ihan suomea. Onko tässä haettu kansainvälisiä katsojia vai onko enkut tuolla ihan vaan "coolina" lisätä? :D

Killeri! Muistelin, että jopa korvasit jollain litkulla kasvikset? Oliko näin? Ja jos oli, niin mitä tuo litku on? Itsellä alkaa kalorit olemaan sillä tasolla, että kasviksien puputtaminen ruoan kanssa tökkii...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom