BB PRO Kille Kujala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo märkäkorvan kommentti oli kyllä ajattelematon. Jää Killen kuittailut kevyesti kakkoseksi.
Mikalla ollut hyviä videoita valmistautumisesta ekoihin kisoihin, ei oo vissiin oikein näkyvyyttä saanut, vielä.
Edit. No on noilla katseluja suht paljon
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuo märkäkorvan kommentti oli kyllä ajattelematon. Jää Killen kuittailut kevyesti kakkoseksi.
Mikalla ollut hyviä videoita valmistautumisesta ekoihin kisoihin, ei oo vissiin oikein näkyvyyttä saanut, vielä.
Edit. No on noilla katseluja suht paljon

Siis tarkoitan, että mm. kysymykset mitä esittää tuossa videolla…
 
En nyt tarkoita, että märkäkorva ajattelisi näin, mutta monelle tuntuu riittävän ihmisen luokittelemiseksi yksinkertaiseksi pelkästään se, että vääntää leveää savoa. Ja sitten itse ketjun päähenkilöstä, en ymmärrä mistä ihmiset parkuu, ihan normaalia käytöstä tuolla kyseisellä youtube-videolla.
 
En oikein ymmärrä Killeä siinä mielessä kun omistaa koko elämänsä bodaukselle, ja tuntuu että vähättelee ja naureskelee loukkaantumisille ja riskeille liikkeissä jotka itse tiedostaa, kuten viime videossa näimme..
 
Vaikka tää päähenkilö vaikuttaakin vähän yksinkertaiselta, niin silti mun mielestä voisi olla mukava ja asiallinen häntä kohtaan. Kille ei mielestäni kyllä esiintynyt edukseen.
Itseasiassa olen Killestä TÄYSIN samaa mieltä. Eilen katsoin videon ja ajattelin nyt tulla kommentoimaan sitä, mutta täällä onkin jo huomattu asia.
Kille tiuski, oli jopa jossain kohtaa ylimielinen. Asiaton. Ei todellakaan helposti lähestyttävä. Toisin kuin Pekka. Harmitti muutamassa kohdassa leppoisan ja mukavan videontekijän puolesta, kun asenne näytti olevan tämä: "vittuakos mun penkkituloksia tai valmentajan asioita kyselet"
 
Itseasiassa olen Killestä TÄYSIN samaa mieltä. Eilen katsoin videon ja ajattelin nyt tulla kommentoimaan sitä, mutta täällä onkin jo huomattu asia.
Kille tiuski, oli jopa jossain kohtaa ylimielinen. Asiaton. Ei todellakaan helposti lähestyttävä. Toisin kuin Pekka. Harmitti muutamassa kohdassa leppoisan ja mukavan videontekijän puolesta, kun asenne näytti olevan tämä: "vittuakos mun penkkituloksia tai valmentajan asioita kyselet"
Yleensä Kille leppoinen hyväntuulinen, tuon kuvan saanut monesta videosta mutta juuri tuo samainen video pisti kans silmään, kummallinen vastaus tyyli Nikkisen kysymyksiin.
 
Itellä pisti sama kyllä myös korvaan. Kille vaikuttaa rennollr tyypille, mutta reeni jutuissa meinaa olla ehkä hieman ylimielisen oloinen kun kysellään.. Mut en tiiä sitten kun kuitenkin tykännyt katsoa Killen videoita.
 
Itseasiassa olen Killestä TÄYSIN samaa mieltä. Eilen katsoin videon ja ajattelin nyt tulla kommentoimaan sitä, mutta täällä onkin jo huomattu asia.
Kille tiuski, oli jopa jossain kohtaa ylimielinen. Asiaton. Ei todellakaan helposti lähestyttävä. Toisin kuin Pekka. Harmitti muutamassa kohdassa leppoisan ja mukavan videontekijän puolesta, kun asenne näytti olevan tämä: "vittuakos mun penkkituloksia tai valmentajan asioita kyselet"

Ei haluaisi spekuloida, mutta veikkaan että ei ollut enää varaa pitää valmentajaa ja kysymykset osunu arkaan paikkaan. Tekisi mieli tuolta bodykaupaltakin pyytää omistajarekisteri, kun kerran tätä markkinoidaan Killen juttuna ja firmana. Luulen totuuden olevan kuitenkin jotain ihan muuta. Kun kerran piti muuttaa jonnekin syrjäseudulle ja vaihtaa halvemmalle salillekin (vaikka olikin koronamielipiteistä johtuvaa). Ja mitä nää videoissa olleet "mulle raha ei oo tärkeetä enkä haluaisi lamboa ja makeita juttuja" lausahdukset ei ihan olleet uskottavia. On miten on, niin toivottavasti ei katkeroidu ja saisi jotain menestystä valitsemallaan tiellä.
 
Mistä videosta täällä nyt puhutaan? Mulla on vissiin joku jäänyt välistä, kun en oo mitään tiuskintaa nähnyt.
Muuten on ollu mukava kattoo näitä Killen videoita tuon hitaamman temmon takia.

Huvitti tämä viimeinen "loukkaantuminen". Kille ähisi ja kiroili tuskissaan, mutta Pekka vaan istui suu auki. Ei tainnut ees pää liikahtaa.
 

Hiukan kyllä ihmettelen, että alansa ammattilainen tekee tuollaista melko rajusti venyttävää liikettä hiljattain vammautuneelle lihakselle. Sitten vielä äimistelee, että miten tässä nyt näin kävi. Yrittipä vielä veivata uutta sarjaa melkein heti tapahtuneen perään. En ole ammattilainen, mutta sen verran tiedän, että kerran revennyt lihas hajoaa aika helposti uudelleen. Paranemisessa menee yleensä kauan ja kuntoutus pitää hoitaa maltilla. Kuormaa lisätään pikuhiljaa, vältetään kovaa venytystä yms. Toki voihan olla, että lihaksen "räpsähtäminen" on aivan eri homma 😅 Trenikaverin reaktio tapahtuneeseen oli muuten aika lehmänhermoinen. Pikaista paranemista Killelle!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom