BB PRO Kille Kujala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Itselle uppoaa nämä Killen videot. Niissä ei polteta kumia tai kuvakulmat vaihdu hätäiseen agressiivisen hevin säestämänä, mutta pääsee seuraamaan ihmisen ajatuksia ja elämää. Näin varttuneemmalle ihmiselle se on leppoisaa katsotavaa :giggle: Ja yhtään väheksymättä esim. Vatasen videoita, nekin on viihdyttäviä ja katson ne pääpiirteissään aina. Mutta nämä Killen videot antaa minulle enemmän sitä mitä kaipaan. Symppis kaveri, kumpa vain kaikki menisi hyvin. Hiukan tuo elopaino laittaa puuskuttamaan, mikä ei yllätys. Paljon puhutaan myös rakenteen puuteista. Onhan niitä, mutta arvostan Killen tekemistä tosi paljon!
 
Ei varmaan ole ilmaista tuollaisen valmentajan pitäminen. Ig:ssä oli joku screen shot, jossa oli suomeksi höpöttelyä whatsapissa. Eli voisi päätellä uuden ”valmentajan” olevan suomalainen. Eipä noita montaa vaihtoehtoa taida olla enää tuolla tasolla.
 
Vaikka tää päähenkilö vaikuttaakin vähän yksinkertaiselta, niin silti mun mielestä voisi olla mukava ja asiallinen häntä kohtaan. Kille ei mielestäni kyllä esiintynyt edukseen.
 
mikäs keissi tämä korona, mielipide ja kehoitus vaihtaa salia on?
 
En minäkään mitään varsinaista tilannetta löytänyt videolta, mutta herätti huomioni että Kille ei ollut niin lupsakka ja rento kuin yleensä. Tähän voi tietysti vaikuttaa tosi monia asia, kuten meillä kaikilla. Ehkä tämä antaa vaikutelman hieman töykeästä Killestä. Itselläkin tiettyjen kaverien kanssa kommunikointi muistatuttaa lähinnä tauotonta vittuilua, vaikka ollaankin ihan tosi hyviä ystäviä. Ulkopuolisesta saattaa vaikuttaa ihan muulta kyllä :LOL:Uskon itse että kyseessä Killen ns. normi päivä ja yksi päivä muiden joukossa, eli kaikki hyvin :giggle:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom