Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tee nyt edes se palvelus suosikki kehonrakentajalles, että tilaat sen kanavan.Tulin katsomaan suosikki kehonrakentajani videota, katsoinkin vartin hänen puolisonsa avautumista hotellissa makaamisesta. 4/5
Kannattaa ostaa aivot. Niillä voit esimerkiksi havaita videolta jo hyvissä ajoin jos sisältö ei ole sitä mitä tulit hakemaan ja voit näin ollen lopettaa videon katselun jo alkuunsa.Tulin katsomaan suosikki kehonrakentajani videota, katsoinkin vartin hänen puolisonsa avautumista hotellissa makaamisesta. 4/5
Kannattaa ostaa aivot. Niillä voit esimerkiksi havaita videolta jo hyvissä ajoin jos sisältö ei ole sitä mitä tulit hakemaan ja voit näin ollen lopettaa videon katselun jo alkuunsa.
Eikö hymiöni viestin lopussa viitannut tarpeeksi selvästi sarkasmiin ? Taidat itse olla vähän yksinkertainen ja onneton jonka vuoksi juuri haukuit minua yksinkertaiseksi vaikka todellisuudessa se oletkin sinä.Eikö viestini loppuun kirjoitettu "4/5" kertonut sinulle tarpeeksi selvästi että nautin videosta? Enkai minä sitä muuten varttia olisi katsonut.
Taidat olla vähän yksinkertainen tai ehkä vaan onneton jonka vuoksi purat pahaa oloasi tuntemattomiin internetissä.
Odotinkin koska ensimmäinen tosikko tulee"annoin tuolle jätkälle minuutin aikaa hävitä tuosta laitteesta" tms? :D mitä paskaa tämä nyt oli
Toi läppä tais mennä aika monelta ohi :D"annoin tuolle jätkälle minuutin aikaa hävitä tuosta laitteesta" tms? :D mitä paskaa tämä nyt oli