BB PRO Kille Kujala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa ostaa aivot. Niillä voit esimerkiksi havaita videolta jo hyvissä ajoin jos sisältö ei ole sitä mitä tulit hakemaan ja voit näin ollen lopettaa videon katselun jo alkuunsa. 😏

Eikö viestini loppuun kirjoitettu "4/5" kertonut sinulle tarpeeksi selvästi että nautin videosta? Enkai minä sitä muuten varttia olisi katsonut.

Taidat olla vähän yksinkertainen tai ehkä vaan onneton jonka vuoksi purat pahaa oloasi tuntemattomiin internetissä.

Eikö viestini loppuun kirjoitettu "4/5" kertonut sinulle tarpeeksi selvästi että nautin videosta? Enkai minä sitä muuten varttia olisi katsonut.

Taidat olla vähän yksinkertainen tai ehkä vaan onneton jonka vuoksi purat pahaa oloasi tuntemattomiin internetissä.
Eikö hymiöni viestin lopussa viitannut tarpeeksi selvästi sarkasmiin ? Taidat itse olla vähän yksinkertainen ja onneton jonka vuoksi juuri haukuit minua yksinkertaiseksi vaikka todellisuudessa se oletkin sinä.

Nuo nyt sattuu menemään näin. Samankaltainen homma Nike Cortez -kenkien kanssa. Jenkeissä tyyliin niiden pitäminen viittaa 'perustellusti' jengiläisyyteen, suorastaan johtolangan lailla auttaa tutkijoita. Toki poserit sun muut oma asiansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom