BB PRO Kille Kujala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erittäin toivttu pätkä, ja olihan tämä hienoa katsottavaa. Kille ja Mike vois enemmänki duunailla yhdes treeniä ja höpistä samalla.

Erittäin toivttu pätkä, ja olihan tämä hienoa katsottavaa. Kille ja Mike vois enemmänki duunailla yhdes treeniä ja höpistä samalla.
Killehän turpoaa ku pullataikina joka paikasta, eikä mulla kamalasti ole annettavaa miehen treenipankkiin kuin ehkä tuurilla selän osalta. Toki sitten mä en sitä kovaa treeniä pelkää ja aina kyllä täysiä vedän sarjat malliksi.

Oli pitkästä aikaa sellainen treenivideo, jota oli kiva katsoa. Sytyttää, kun kuulee kuinka kaksi skenen isoa nimeä vaihtavat ajatuksia treenaamisesta ja tekniikoista. Sitä saattaa tälläinen oman elämänsä harrastajakin oppia jotain uutta.

Vaikka musiikki videoissa on ihan kiva, on nuo sarjojen välissä tapahtuvat keskustelut myös itselleni odotettuja kohtia.

Mikäs tossa räkkivedossa on tuolla tyylillä paras lähtökorkeus ettei se menisi alaselälle? Itse olen tehnyt samantyylistä aika lailla polvilumpion yläosan kohdalta, mutta välillä paineistaa kyllä huolela alaselkää varsinkin viimeisissä sarjoissa.

Mikäs tossa räkkivedossa on tuolla tyylillä paras lähtökorkeus ettei se menisi alaselälle? Itse olen tehnyt samantyylistä aika lailla polvilumpion yläosan kohdalta, mutta välillä paineistaa kyllä huolela alaselkää varsinkin viimeisissä sarjoissa.
Kyllä se väkisinkin ottaa alaselkään, eikä sitä liian ylhäältä voi ottaa kun lavat pitäis avata kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom