Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin on.Hyvä video oli! Toi räkkiveto Miken/Halmon tyylillä tehtynä on kyllä mahtiliike selälle.
Kuinka niin?Mul on vahva tuntu et artturi käyttää nuuskaa tai sitten olen todella väärässä.
Tai kuivat ikenet? Iha ton kuvan perusteel vaaKuinka niin?
Killehän turpoaa ku pullataikina joka paikasta, eikä mulla kamalasti ole annettavaa miehen treenipankkiin kuin ehkä tuurilla selän osalta. Toki sitten mä en sitä kovaa treeniä pelkää ja aina kyllä täysiä vedän sarjat malliksi.Erittäin toivttu pätkä, ja olihan tämä hienoa katsottavaa. Kille ja Mike vois enemmänki duunailla yhdes treeniä ja höpistä samalla.
Niin on.
Kyllä se väkisinkin ottaa alaselkään, eikä sitä liian ylhäältä voi ottaa kun lavat pitäis avata kunnolla.Mikäs tossa räkkivedossa on tuolla tyylillä paras lähtökorkeus ettei se menisi alaselälle? Itse olen tehnyt samantyylistä aika lailla polvilumpion yläosan kohdalta, mutta välillä paineistaa kyllä huolela alaselkää varsinkin viimeisissä sarjoissa.
Ihan hyvä että joku joskus kuvaa myös sinua. Pääsette näin molemmat keskittyy paremmi siihe treeniinKillen kanssa 18.12 seuraava treeni videolle kun kerran kovasti lisää on toivottu. En itse kuvaa sitä.
Killen kanssa 18.12 seuraava treeni videolle kun kerran kovasti lisää on toivottu. En itse kuvaa sitä.