Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysyppä sitä itseltäsi, en mä sulle vastannut, mitä sä kileet siitä?Voi olla et mun sarkasmitutka ei oo hereil mut miks pitää noin aggressiivisesti suhtautuu toisen mielipiteeseen :D ihan ku se ois joku henkilökohtanen loukkaus. HÄ???
Nyt sain kyllä päivän naurut. Voi poika parkaa. Koita jaksaa.Mikellä rahat lopussa, kun pitää yrittää keksiä riitaa aiheesta, mikä on käsitelty jo satoja kertoja aikaisemmin?
Ei se provo ollut, vaan faktaa. Toistonopeus ei kerro mitään tuntumasta. Ja 240kg ei kyllä maksiminelosessa liiku kovinkaan nopeeta, joten sekään ei automaattisesti ole tuntumalla tehty, vaan kaikilla mahdollisilla lihaksilla. Mutta mitä mä nyt treenistä täällä voin sanoa, ettei heti ala kauhee vastarinta. En mitään ylipäätänsä. Jotenkin hullua, että ainoastaan Pakkotoistolla mun aika pitkä kokemus treenistä menettää täysin merkityksensä.Mun mielestä Tomi suodatti Miken provon täydellisesti kun ei lähtenyt edes vastaamaan kyseiseen kommenttiin.
Noo, eiköhän täällä suurin osa kuitenkin arvosta sun kokemusta ja näkemyksiä.Ei se provo ollut, vaan faktaa. Toistonopeus ei kerro mitään tuntumasta. Ja 240kg ei kyllä maksiminelosessa liiku kovinkaan nopeeta, joten sekään ei automaattisesti ole tuntumalla tehty, vaan kaikilla mahdollisilla lihaksilla. Mutta mitä mä nyt treenistä täällä voin sanoa, ettei heti ala kauhee vastarinta. En mitään ylipäätänsä. Jotenkin hullua, että ainoastaan Pakkotoistolla mun aika pitkä kokemus treenistä menettää täysin merkityksensä.
Mutta äänessä on yleensä nää sankarit, mun perusteuluihin vastattiin jollain märällä unella jossa mun rahat on loppu jollain aivan omituisella logiikalla. Vois jengi oikeesti lukea välillä ja miettiä mikä ajatus mun viestissä oli. Kille ei millään tuntumalla nostanut, vaan noi oli tyyliin ennätysromut ja niitä nostetaan puhtaasti voimalla ja väännöllä.Noo, eiköhän täällä suurin osa kuitenkin arvosta sun kokemusta ja näkemyksiä.
Vaikee keksiä yksilölajia missä yhtä oikeeta metodia, paitsi nyt mikä toimii itselle. yks hauskimpia (vähä offtopic) 80luvun yhelt formula ukolta, mario andretti,ni meni jotenki näin:
"Jos tuntuu että auto on kaikinpuolin täysin hallinnassa - vauhtia on sillon todennäköisesti liian vähän" :-)