BB PRO Kille Kujala

Tarkoitan vain, että bodaus ei ole pelkkää massaa ja kokoa. Enhän mä muuten olis voinut voittaa esim Mentulaa tai Kokkosta?

Niin? ei kukaan ole väittänytkään sen olevan pelkkää massaa ja kokoa :D Mount everest totesi teidän olevan kuin pikkupoikia Killen rinnalla, ei muuta? Se voitto Mentulasta ei muuta sitä asiaa että jonkun kirjoittajan mielestä näytät pikkupojalta Killen rinnalla, Get it?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tukimuksista ja määristä en osaa sanoa
Mä osaan.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27807480
Our investigation discovered that, in resistance-trained men that consumed a high protein diet (~2.51-3.32 g/kg/d) for one year, there were no harmful effects on measures of blood lipids as well as liver and kidney function. In addition, despite the total increase in energy intake during the high protein phase, subjects did not experience an increase in fat mass.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26778925
In resistance-trained young men who do not significantly alter their training regimen, consuming a high protein diet (2.6 to 3.3 g/kg/day) over a 4-month period has no effect on blood lipids or markers of renal and hepatic function.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26500462
Consuming a high protein diet (3.4 g/kg/d) in conjunction with a heavy resistance-training program may confer benefits with regards to body composition. Furthermore, there is no evidence that consuming a high protein diet has any deleterious effects.

Tässä vielä neljäs tutkimus jossa tosin tarkkailtiin vain kehonkoostumusta 4,4g/painokilo määrillä.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24834017

Niin? ei kukaan ole väittänytkään sen olevan pelkkää massaa ja kokoa :D Mount everest totesi teidän olevan kuin pikkupoikia Killen rinnalla, ei muuta? Se voitto Mentulasta ei muuta sitä asiaa että jonkun kirjoittajan mielestä näytät pikkupojalta Killen rinnalla, Get it?
Get it? Biatch? BOOM BEIBE!! :D Eiks me nyt puhuta kehonrakennuksesta lajina? Mitä väliä sillä silloin on, jos olli ja minä näytetään pikkupojilta, jos kuitenkin menestytään ja voitetaan kisoja sekä pestään siinä samalla isompia äijiä? Siitähän tässä lajissa on kyse ja siksi halusin tuoda tämän aspektin esille tässä. Ihan sama se on jos mä näytän pikkupojalta jonkun vieressä jos mä pesen sen mennen tullen kisoissa, kuten esim Kim Kold! Over and out beibe!

"Get it"? "Get it"???? Sullapas on tarve hieroa sitä nyt Mikan naamaan, oot kunnon mulkku jätkä ja idiootti :LOL:

GET IT?

Ollia on ihan turha disrispectata, se jäbä tulee kehittymään niin paljon, että pikkupojaksi on ihan turha sitä miestä tituleerata. Nyt jo antoi sellaisen myrskyvaroituksen tuolla kultsalla. Monessa suhteessa kovempi melkein kuin Kille. Mä arvostan jokaista tyyppiä tuolla, kuten myös Killeä, sehän on ihan älyttömän massan hankkinut muutaman vuoden sisään. Mutta on tosi töykeää haukkua Ollia pikkupojaksi. Mua saa kyllä haukkua siksi, koska sitä olenkin. Mä vaan sit kilpailutilanteessa pesen hyvin usein myös ne isommatkin jätkät, kuten mun kilpailuhistoriakin sen jo kertoo.

Aika yleistä tuo, että kun kehutaan jotain, niin samalla vittuillaan ohimennen muille. En ymmärrä miksei sitä voi jättää vain siihen kehumiseen?

Ei tulis mieleenkään sanoa esim Larryn ketjussa ”vahva jätkä ja isompi mitä hiiret täällä”.

Aika yleistä tuo, että kun kehutaan jotain, niin samalla vittuillaan ohimennen muille. En ymmärrä miksei sitä voi jättää vain siihen kehumiseen?

Ei tulis mieleenkään sanoa esim Larryn ketjussa ”vahva jätkä ja isompi mitä hiiret täällä”.

Ne on näitä tyyppejä kenellä on paha olla eikä rahkeet riitä tehdä asialle mitään vaan annetaan kiukun tulla sitten tuolla tavalla. Varmaan todella menestyneitä yksilöitä kyseessä..

Tää kyllä on niin outo, mutta silti tosiaankin niin yleinen ilmiö!(n)

Yksi tuttavani on tästä kuitenki vielä ehkä asteen verran eri levelillä. Tällä kaverilla on aina tapana ensin kehua jotain tyyppiä, mutta heti perään samaan lauseeseen on sanottava tästä samasta henkilöstä MYÖS joku huono puoli:LOL:

Esimerkki: ”Ville on kyllä kovassa kunnossa tällä hetkellä ja saanu hyvin lisää lihasta, MUTTA ihan paska jätkä se on silti kun ei treenaa isoilla romuilla...”:david:

Aina pitää tulla kehun jälkeen se ”MUTTA”..:woot:

Kannattaa lukea alan tutkimuksia eikä luottaa Internetin velitieteeseen. Terve ihminen ei proteiinilla saa munuaisiaan tuhottua. Tai en tiedä jos syö jonku 20g/kg. Mutta vahingossa ei siis munuaiset tuhoudu liialla proteiinilla vaikka menisikin se 400-500g/vrk.
t
Tarkoitinkin sitä että jos ei juo nestettä riittävästi jolloin on vaara että proteiini varastoituu munuaisiin eikä huuhtoudu pois, tällöin ajaudutaan tilaan joka ylikuormittaa niitä ja vaarantaa niiden toiminnan eli riittämätön neste yhdessä ylimitoitetun proteiinin saannin kanssa voi aiheuttaa munuaisvaurion.

Tarkoitinkin sitä että jos ei juo nestettä riittävästi jolloin on vaara että proteiini varastoituu munuaisiin eikä huuhtoudu pois, tällöin ajaudutaan tilaan joka ylikuormittaa niitä ja vaarantaa niiden toiminnan eli riittämätön neste yhdessä ylimitoitetun proteiinin saannin kanssa voi aiheuttaa munuaisvaurion.

upload_2018-9-29_21-14-44.jpeg

Liitteet

• upload_2018-9-29_21-13-29.jpeg
    upload_2018-9-29_21-13-29.jpeg
    8,7 KB · Katsottu: 175
t
Eiköhän se normaali jano ohjaa tervettä ihmistä juomaan sen mitä tarvii.

Ihan mielenkiintosta luettavaa, mutta ekana kiinnitty itellä ainakin huomio siihen, että lopulta aika lyhyen aikavälin tutkimuksia, jotka ei sinällään takaa pitkän aikavälin korkea proteiinisen ruokavalion vaikutuksia (useita vuosia). Tietysti usean vuoden prospektiivinen tutkimus aiheesta voi olla melko hankala suorittaa, varsinkaan tarpeeksi isolla tutkimusjoukolla. Linkkaa toki jos sellaisen olet löytänyt

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom