BB PRO Kille Kujala

Ei voi kuin ihmetellä että millä vitun pokalla eräät, "jätän sanomatta" kehtaavat heittää tuollaista mihinkään kuulumatonta paskaa viitaten tähän guest-posetteluun? Tämä eräs "pikkupojaksi" mainittu on posetellut erään William Bonacin rinnalla samalla lavalla, ja meriittejä on muutenkin sen verran että tuollainen halveeraminen on todella ajattelematonta sekä typerää. Miettikää nyt kerran jos toisenkin ennen kuin painatte sitä lähetä vastaus-nappia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tukimuksista ja määristä en osaa sanoa, mutta kyllähän esim. Tuukka Heikkisellä havaittiin ainakin jotain pientä häikkää munuaisissa suuren proteiini määrän vuoksi. Ja Tuukalla ei ole näitä "muita rasittavia tekijöitä" mukana kuvioissa. Tuukan ketjusta löytyy juttua tästä
Höpötät,ei Tuukalla ole mitään vikaa missään.

"Elikkä mitään huolta ei tästä asiasta tarvi kantaa eikä arvot aiheuta proteiinimäärän laskemista tms"

View: https://www.youtube.com/watch?time_continue=490&v=KOc9vGG0iVY

En oikeen ymmärrä miten sä kuuntelet näitä videoja kun kuulet aivan päinvastoin mitä siinä sanotaan.Täysin päinvastoin.

Miten se on mahdollista? Onko korvat väärinpäin päässä?

Kannattaa lukea alan tutkimuksia eikä luottaa Internetin velitieteeseen. Terve ihminen ei proteiinilla saa munuaisiaan tuhottua. Tai en tiedä jos syö jonku 20g/kg. Mutta vahingossa ei siis munuaiset tuhoudu liialla proteiinilla vaikka menisikin se 400-500g/vrk.
Mun mielestä oon jostain kattonu, että pidemmän aikavälin tutkimuksia ei olla tehty. Toiseksi, kukaan ei sitä oikein voi tietää onko omat munuaiset alttiita menemään paskaksi ennen ku ne sitten on paskana. Itse en ainakaan aio ottaa mitään turhia riskejä asian suhteen, koska 1,3-1,5g/kg riittää empiirisellä turkimuksella juurikin tasan yhtä hyvin kuin 2g/kg tai enemmän.

Hassusti tää pikkupoika on voittanut melkoisen kasan kovia raskaansarjan kisaajia, jopa sittemmin ammattilaisiakin. Onneksi bodaus ei ole vain kokoa ja massaa.
En kyllä ymmärrä, miksi omaa fanitusta jotain kilpailijaa kohtaan pitää tuoda esille tarkoituksellisen epäkohteliaasti dissaamalla muita kilpailijoita. Etenkin kun nämä eivät ole edes samassa sarjassa.
Ensinnäkään en fanita yhtään ketään, ja toiseksi totesin vaan, että Killen rinnalla Nyyssölä ja Olli näyttävät pikkupojilta, josta täällä osa porukasta veti herneen nenään. Eli täytyy korjata asia ja sanoa, että Nyyssölä ja Olli näyttävät Killen rinnallan pieniltä MIEHILTÄ, olisko nyt oikea sana muoto?

Ärsyttääkö muita Nyyssiksen jatkuva omakehu joka ketjussa ?.
Sua tietenkin ärsyttää. Mutta älä välitä. Se on ihan perinteistä suomalaista ajatusmallia. Jos suomalainen kertoo omista saavutuksistaa ilman, että niitä vähättelisi, se on omakehua ja itserakkautta. Suomalaisen ei pifä olla ylpeä omista saavutuksistaan eikä niistä sovi koskaan erikseen mainita.

Jos joku sitten kysyy miten on tullut menestystä, siihen vastataan vähättelevästi, vaikka että: ”nooh, pnhan noissa kisoissa pärjätty.”

Sori vaan, mä olen pirun ylpeä omista saavutuksistani, kuten kaikki voitot ja menestyminen kehonrakennuksessa ja esim nuo muutama kirja, jonka olen saanut kirjoitettua ja julkaistua. Olen ylpeä myös ihan siitä, että olen onnellinen, tyytyväinen elämään ja katson maailmaa positiivisesti.

Ärsyttääkö muita Nyyssiksen jatkuva omakehu joka ketjussa ?.
Ei ellei siihen vedetä mukaan muita. Omii saavutuksia saa kehua kunhan vaan jättää turhat vertailut muihin pois. Ite en tykkää esimerkiksi sen tyylisistä kommenteista missä tullaan puolustelemaan itseään ja siinä sit pitää mainita miten noi ei pärjänny mulle sillon

Minusta kilpailijan omassa ketjussa voisi jättää vähän tilaa niille kehuillekkin, vaikka se sitten sisältäisikin hieman vertailua muihin. Sehän on subjektiivinen mielipide ja ehkä kehuja haluaa siinä vähän laitaan vetästä korostaakseen sanomaansa.

Musta on vaan HIENOA että jotkut PÄRJÄÄ ja uskaltaa sen ääneen sanoa. Niinkuin Kille, Nyyssölä, Olli, Sihvonen ja niin edelleen. Ei sitä henkselit paukkuen tarvi olla mutta jos mä menestyisin ylipäänsä jossain niin voin mä sen ääneen sanoa. Ja musta on motivoivaa nähdä ja kuulla sitä kun toiset menestyy, motivoi itseäkin. Vaikka tavoitteet ei varmastikkaan ole täysin samat.

Onko kille dieetillä? Eikö sillä ollut kisat ihan lähiaikoina, mutta ei tuo 20k haaste sitä ihan suoraan tue.

Kuulin myös juoruja, että valmentajakin olisi vaihtunut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom