BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No mitäköhän raskasta tuossa on, treenaa parikertaa päivässä ja ohjaa jengille treenejä salilla? Kotona vastailee sähköposteihin ja tekee safkaa. Kaveri kuitenkin tekee sitä mitä rakastaa ja tekee elantonsa sillä..

Niin no, onhan noi melko työntäyteisiä päiviä, eikä hirveästi näytä luppoaikaa muuhun jäävän. Kannattaa muistaa, että Kille on kuitenkin myös perheellinen mies, joten on tuossa varmasti jo siinäkin mielessä jonkinverran tasapainottelemista.

Ei taida olla muilla perheellisillä sen helpompaa? :)

Ei niin, en mä kai niin väittänytkään? En myöskään väittänyt, että bodarin ammatti ois joku kovin ammatti maan päällä.
Pointtina nyt tässä koko jutussa oli varmaan osoittaa, että ei se bodarin elämä täällä peräjunttilassa ole kovinkaan iisiksi tehty? Eli kyllä sen eteen, että saa leivän tuotua pöytään, joutuu vähän muutakin duunia siinä ohella paiskimaan.

Ei niin, en mä kai niin väittänytkään? En myöskään väittänyt, että bodarin ammatti ois joku kovin ammatti maan päällä.
Pointtina nyt tässä koko jutussa oli varmaan osoittaa, että ei se bodarin elämä täällä peräjunttilassa ole kovinkaan iisiksi tehty? Eli kyllä sen eteen, että saa leivän tuotua pöytään, joutuu vähän muutakin duunia siinä ohella paiskimaan.
Huvitti vaan tuo että "hattua nostat tuollaiselle työjuhdalle", niinku jotenki harvassa ois ne ihmiset jotka rakkaan harrastuksensa ohella joutuvat vielä oikein töissäkin käymään :D

Huvitti vaan tuo että "hattua nostat tuollaiselle työjuhdalle", niinku jotenki harvassa ois ne ihmiset jotka rakkaan harrastuksensa ohella joutuvat vielä oikein töissäkin käymään :D

No ehkä olen sitten tulkinnut jotain väärin, mutta sellainen kuva jäi, että aika pitkiä ovat päivät ja aika vähän jää aikaa millekään huolettomalle tsillailulle.
Ja melkein väittäisin, ettei kehonrakentelu Killen kohdalla ole vain joku rakas harrastus, vaan kyllä siihenkin panostetaan samalla asenteella kuin itse leipätyöhön.

No ehkä olen sitten tulkinnut jotain väärin, mutta sellainen kuva jäi, että aika pitkiä ovat päivät ja aika vähän jää aikaa millekään huolettomalle tsillailulle.
Ja melkein väittäisin, ettei kehonrakentelu Killen kohdalla ole vain joku rakas harrastus, vaan kyllä siihenkin panostetaan samalla asenteella kuin itse leipätyöhön.
Tottakai, niinkuin mihin tahansa muuhun lajiin huipulla. Eise ole enää huoletonta sunnuntai höntsää pappojen kanssa. Mutta toi on kuitenkin sitä mitä Kille haluaa tehdä. Siksi en ymmärrä mistä tämä kaikki valitus kumpuaa.

Tottakai, niinkuin mihin tahansa muuhun lajiin huipulla. Eise ole enää huoletonta sunnuntai höntsää pappojen kanssa. Mutta toi on kuitenkin sitä mitä Kille haluaa tehdä. Siksi en ymmärrä mistä tämä kaikki valitus kumpuaa.

Niin mikä valitus? :D

Esimerkki: Herääminen klo 6 aamulla. Duunipäivä -> salille -> himassa klo 18 -> kokkausta, lapset ja ehkä jopa koiran kanssa reipas lenkki. Tässä esimerkkikeississä klo on jo paljon tossa vaiheessa, eikä tsippailulle jää paljo aikaa, ellei valvo puolille öin. <-- näitä henkilöitä löytyy joka toisesta taloudesta, vaikka eivät kisaisikaan huipulla, mutta tekemiseen panostetaan. Tässä EN vähättele kenenkään panosta, enkä aliarvioi arjen raskautta.

Esimerkki: Herääminen klo 6 aamulla. Duunipäivä -> salille -> himassa klo 18 -> kokkausta, lapset ja ehkä jopa koiran kanssa reipas lenkki. Tässä esimerkkikeississä klo on jo paljon tossa vaiheessa, eikä tsippailulle jää paljo aikaa, ellei valvo puolille öin. <-- näitä henkilöitä löytyy joka toisesta taloudesta, vaikka eivät kisaisikaan huipulla, mutta tekemiseen panostetaan. Tässä EN vähättele kenenkään panosta, enkä aliarvioi arjen raskautta.

Tuohan on ihan eri asia, koska tuossa se sali on harrastus ja vapaa-aikaa. Killen tapauksessa taas treenaaminen on osa työtä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuohan on ihan eri asia, koska tuossa se sali on harrastus ja vapaa-aikaa. Killen tapauksessa taas treenaaminen on osa työtä.

Mitä sä höpötät "ihan eri asia"? Kille tekee pt-ohjauksia tietääkseni edelleen työkseen ja siihen päälle mainostamiset ym. Se on työtä. Salilla käymisestä ei makseta vuosipalkkaa. PS. Älä vastaa, jos et ymmärtäny tota aiempaa postausta.

Itse olen ymmärtänyt että Kille on ammattimainen kehonrakentaja. (Vaikkei ole kilpailijana ammattiaiskehonrakentaja.) Hän siis hankkii elantonsa sillä kokonaispaketilla, johon sisältyy PT-ohjauksia, sponsorituloja ja tuon nettipalvelun tuottamia tuloja ja ehkä jotain muutakin.

Näiden suhteesta en tiedä mutta varmasti PT-palveluilla on iso osuus. Mutta nimenomaan kisamenestys tuo lisäarvoa tuolle PT-toiminnalle. Onhan se nyt eri asia olla maineikkaan Kille Kujalan valmentama kuin jonkun kirjekurssin käyneen perus-PT:n. Siksi Killen on helpompi saada asiakkaita ja heiltä voi myös pyytää enemmän rahaa kuin tavallinen PT jolla ei ole Killen meriittejä.

Sillä tavoin kehonrakennus kilpailemisineen ja treenaamisineen tuottaa Killelle elantoa vaikkei penkkipunnertamisesta suoraan maksetakaan tuntipalkkaa. Tällöin treenaamisen funktio on aivan eri asia kuin henkilöllä joka työskentelee insinöörinä tai kukkakauppiaana ja käy työpäivän jälkeen salilla.

Sillä tavoin kehonrakennus kilpailemisineen ja treenaamisineen tuottaa Killelle elantoa vaikkei penkkipunnertamisesta suoraan maksetakaan tuntipalkkaa. Tällöin treenaamisen funktio on aivan eri asia kuin henkilöllä joka työskentelee insinöörinä tai kukkakauppiaana ja käy työpäivän jälkeen salilla.[/QUOTE]

Tällä logiikalla esim. Killen ja Nyyssiksen treenaamisen pitäs olla toisistaan hyvin erilaista. Tiuhaan skabailu vaatii tietty tiukempaa rytmiä, mutta kerrotko, miten muuten eroo niin suuresti?

Kyllä kehonrakennus ammattina perheelliselle on haasteellista. Ammattiin katsomatta kaikilla lapsiperheellisillä arki on raskasta: lapset vaativat aikaa, valvottavat pienenä, kantavat päiväkodista tauteja. Normaaliduunia tekevillä vaikutus liksaan on olematonta. Kehorakentajilla tai huippu-urheilijoilla yleisesti laadukkaiden treenien määrä vähenee, kehitys hidastuu ja (menestykseen sidottu) liksa huononee.

Jos en väärin käsittänyt, ei tarvitse tänä vuonna Kille PT-hommia tehdä ellei halua, koska on hommannut erinlaisia sopimuksia??
Tässä videolla siitä puhuu, korjatkaa jos olen väärässä. Voihan asiat tietenki olla muuttuneet, sitten helmikuun.

Tällä logiikalla esim. Killen ja Nyyssiksen treenaamisen pitäs olla toisistaan hyvin erilaista. Tiuhaan skabailu vaatii tietty tiukempaa rytmiä, mutta kerrotko, miten muuten eroo niin suuresti?

No Nyyssölä tuskin on kovin hyvä esimerkki perheellisestä perusjantterista, joka harrastaa salilla käymistä. Mutta hänellä on joka tapauksessa se työ eri asia kuin treeni. Treenaaminen ei ole hänelle ammatti vaan työ on muualla ja päivästä 8h keskitytään siihen eikä bodaukseen. Killellä taas bodaus ja sen oheisjutut käsittävät myös sen työn osuuden elämästä.

No Nyyssölä tuskin on kovin hyvä esimerkki perheellisestä perusjantterista, joka harrastaa salilla käymistä. Mutta hänellä on joka tapauksessa se työ eri asia kuin treeni. Treenaaminen ei ole hänelle ammatti vaan työ on muualla ja päivästä 8h keskitytään siihen eikä bodaukseen. Killellä taas bodaus ja sen oheisjutut käsittävät myös sen työn osuuden elämästä.

No jos tota tolleen vähän aikaa miettii niin itse en ainakaan siitä vaikeampaa saa. Se, että on 24h vuorokaudessa panostaa bodailuun, kuulostaa treenaamisen kannalta aika helpolta. Verrattuna se, että vuorokaudesta menee työmatkoineen 9-10 tuntia elannon hankkimiseen. Jos Nyyssölää edelleen pidetään verrokkina niin muistelisin, että Mika teki jossain vaiheessa vesikattotöitä. Siitä voi jokainen lähtee kokeilee sitä pikimaton paistoa toholla auringonpaisteessa. Sen jälkeen illalla treenaa. Ei toi Killen päivä mitenkään ylitsepääsemättömän vaikealta vaikuta.

Kuten joku tuolla sanoikin, ei se perheellisen arki koskaan ole helppoa. Jos toi tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömän vaikealta niin voi jumaliste, on kovat ajat edessä.

Ei helvetti, aina sama juttu. Jos jotakin kehut ja arvostat, osa jengistä kokee, että se on itseltä pois. Minulla se vasta vaikeaa ja raskasta onkin, olen se minäkin perheellinen ja sitä rataa.
Miksei Killen tekemää työtä saisi kehaista? On vain ja ainoastaan hienoa, että mies pystyy hankkimaan itselleen elannon bodauksella oheistoimintoineen, eihän se Suomessa todellakaan ole helppoa. Se on sitten eri asia, että jollain on elämässään vielä haasteellisempaa... mutta eihän Kille eikä kukaan muu ole sitä kiistänytkään.
Mikekin on onnistunut luomaan kaupallisesti kannattavan bodaussivuston - onko sekin nyt sitten joltain pois?

Mistä se Nyyssölä tähän nyt on vetaistu? Minusta hän ei todellakaan ole tyypillinen esimerkki perheenisästä, joka käy normaaleissa päivätöissä ja sen jälkeen illalla salilla. Onko hänellä edes lapsia?

Jos on huippu-urheilija niin totta kai on parempi, jos pystyy keskittymään siihen ammattimaisesti ja voi tehdä sitä työnään. Mutta ei tällä ole mitään tekemistä muissa töissä käyvien perheellisten saliharrastajien kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom