BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nobody knows. Ylipäätään testikisat kehonrakennuksen EM ja MM kisoissa on järjetöntä, koska ammattilaistasollakaan niitä ei ole. Joko kaikissa on tai ei missään ole. Miksi sitten EM ja MM on valikoitunut testikisoiksi, sen saattais tietää Jouni Virtamo, joka on lajissa ollut mukana alusta lähtien. Aikanaanhan kokeiltiin myös Mr. Olympiassakin testejä mutta se hylättiin yhden kisan jälkeen jostain syystä... :D LOL! Esim Lee Priest kärähti MM-kisoissa (vaikka hän väittää yhä kivenkovaan, että tulosta peukaloitiin). Mies oli testattu Australiassa negatiivisella tuloksella. Hän olisi voittanut kisat ylivoimaisesti, mutta hänen mukaansa viimeistä kisaa käynyt vanha mestari haluttiin voittajaksi ja hänet testattiin ja käry kävi, diskaus kisoista ja näin tuo vanha pappa voitti. Lee yritti kisojen jälkeen itsemurhaa kotisalillaan, sen verran mies masentui. Mutta joo, siis EM ja MM on ollut iät ja ajat testikisoja.

Suomessahan testattiin myös kisoissa 80-luvun loppupuolella, ei kilpailun ulkopuolisia testejä mutta kisoissa.
Olikohan niin (korjatkoon ken tietää/muistaa) että silloinen liitto sitten purki ADTn kanssa sen testaussopimuksen kun kehonrakennusta testattiin suhteessa moninkertaisesti muita testilajeja enemmän.

Minusta tuli hyviä asioita esille Kille videolla. Mm., mitä Utti ja Kille juttelivat Killen kunnosta ja kun Kille kiitteli Takamaan Tomia avusta. Hienoa työtä kisojen ulkopuolella ja itse kisoissa. Tulee hyvä fiilis kun toisten kova työ tuo tulosta.
Tuli kyllä niin hyvä fiilis tuosta mitä Kille sanoi. :love: Mietin siinä jutellessa että otanko luurin ja pyydän sanomaan saman videolle, kun en siinä tilanteessa tajunnut että kamera otti videokuvaa. :hyper:

.
Tasoltaan EM- ja etenkin MM-kisat ovat pääsääntöisesti kovempia kuin Arnoldit, Diamond Cupit ja Amateur Olympiat.
Eli testikisat on tasokkaampia kuin ei-testikisat. Aika jännä. Taitaa olla käytännössä varsin muodollista tuo testaaminen, Oiskohan Suomessa liitolla aika tarkistaa periaatettaan ketä EM/MM-kisoihin voi lähettää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kävin pari tuntia sitten hakemassa anabolista kalkkunaa Prismasta ja samoille huudeille oli eksynyt Kille ja mini-Killeri(posket oli vähän pyöreet, ilmeisesti offseasonilla). Moikkasin käytävällä, mutta Herra Kujala jätti huomioimatta. Hetken aikaa elämä tuntui tyhjältä ja halusin vain juoda keskiolutta räntäsateessa, onhan vappu. Lopulta tajusin, että tämä massiivinen soturifysiikka ja treenitietämys aiheuttaa Killessäkin kateutta. Jotkut joutuu matkustamaan saapasmaahan saakka voittaakseen ykköspyttyjä. Mun ei tarvi, mä tiedän jo kaikesta kaiken.

Kaikesta huolimatta – hyvää vappua Killelle ja koko perheelle. Toivottavasti Marbellasta tulee overall-voitto.

Kävin pari tuntia sitten hakemassa anabolista kalkkunaa Prismasta ja samoille huudeille oli eksynyt Kille ja mini-Killeri(posket oli vähän pyöreet, ilmeisesti offseasonilla). Moikkasin käytävällä, mutta Herra Kujala jätti huomioimatta. Hetken aikaa elämä tuntui tyhjältä ja halusin vain juoda keskiolutta räntäsateessa, onhan vappu. Lopulta tajusin, että tämä massiivinen soturifysiikka ja treenitietämys aiheuttaa Killessäkin kateutta. Jotkut joutuu matkustamaan saapasmaahan saakka voittaakseen ykköspyttyjä. Mun ei tarvi, mä tiedän jo kaikesta kaiken.

Kaikesta huolimatta – hyvää vappua Killelle ja koko perheelle. Toivottavasti Marbellasta tulee overall-voitto.

Päissäs oot.

Killen blogissa erittäin hyvä kirjoitus siitä, kuinka helppoa se bodarin elämä todellisuudessa on. Ton lukaistua voipi jokainen miettiä, että onkohan se muutaman roposen pyytäminen pikku extra matskusta sittenkään niin itsekästä ja ahnasta rahastusta kuin jotkut ovat sen leimanneet.
Hattua nostan tuollaisella työjuhdalle. Respect.

Itse olen vain sitä mieltä että mitään ei tule tehdä hyväntekeväisyydestä (poikkeuksena tietenkin itselleni veteraanit, sairaat lapset yms), koska jos rupeat auttamaan jokaista elantonsa hankkijaa vapaaehtoisesti ja pelkästään hyvää hyvyttäsi niin huomaat pian että koko palkkasi menee sinne (kärjistetysti) sekä tälläinen vääristää kilpailua.

Itse olen vain sitä mieltä että mitään ei tule tehdä hyväntekeväisyydestä (poikkeuksena tietenkin itselleni veteraanit, sairaat lapset yms)

Tähän ei voi kyllä muuta sanoa, että sulla on todella kapeakatseinen näkemys.

Btw, en ole muuten koskaan kuullut kenenkään väittävän bodauslifestyleä helpoksi. Päinvastoin.

Tähän ei voi kyllä muuta sanoa, että sulla on todella kapeakatseinen näkemys.
.
Tämä on minun mielipide ja pidän sen. Maailmassa ja etenkin yritysmaailmassa mitään ei pidä koskaan laittaa hyväntekeväisyyden varaan. Pitää rakentaa vain sellainen tuote/palvelu joka ihmiset ostamaan sitä, se nyt on vain fakta että niitä hyväntekeväisyys rahoja ei kaikille riitä.

Killen blogissa erittäin hyvä kirjoitus siitä, kuinka helppoa se bodarin elämä todellisuudessa on. Ton lukaistua voipi jokainen miettiä, että onkohan se muutaman roposen pyytäminen pikku extra matskusta sittenkään niin itsekästä ja ahnasta rahastusta kuin jotkut ovat sen leimanneet.
No mitäköhän raskasta tuossa on, treenaa parikertaa päivässä ja ohjaa jengille treenejä salilla? Kotona vastailee sähköposteihin ja tekee safkaa. Kaveri kuitenkin tekee sitä mitä rakastaa ja tekee elantonsa sillä..

Niin siis eikös Kujala nimenomaan ole samaa mieltä kuin cbodybuilder eli ei tee hyväntekeväisyyttä vaan haluaa maksun tuottamastaan materiaalista?
Kyllä kyllä. Sain kuitenkin Munakkaan viestistä selläisen kuvan, että rahaa annetaan vain siksi että tehdään "hyväntekeväisyyttä" ja mielestäni yritys/yrittäjän ei tulisi nojautua siihen. Toinen juttu on taas se että jos joku kokee Killen matskun maksamisen arvoiseksi.

Vielä sen verran että jokainen käyttäköönsä rahat mihin lystää (turhaan minä siihen puutun)

Melko helppo päivä yrittäjän elämässä. Normisti tuo päivän lepohetki on käytetty lastenhoitoon/niiden kanssa olemiseen.
Killen life on niin body life ettei tarvi siihen energiaa käyttää ja aikaa pyhittää, vaikka isä onkin. Siis tuona päivänä. Ja tämä ei ole kritiikkiä. Varmasti Killenkin elämään tuota mahtuu yllin kyllin, muttei juuri tuona päivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom