Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peter on aika helvetin kaukana pro kortista, enkä usko että tuolla olkapäällä ja rakenteella sitä koskaan saakaan.Hirveä hehkutus pro-kortista Killelle, kun ukko ei edes sen erikoisemmin sm-kisoissa. Raskaasta Wilenius on ehkäpä ainoa, joka voisi pro-kortista edes haaveilla, jos se edes häntä kiinnostaisi.
Jos tohon mun kommenttiin viittasit, niin sanoinkin, että reilusti kireämpi pitäis Artturin olla. Tarkoitinkin, että mallin puolesta olisi mahdollista, mitä ei todellakaan jokaisella ole, eikä se mihinkään muutu vaikka kuinka paljon tuosta massaa lähtisi pois. Mutta joo, oikeassa olet, että ensin pitäisi edes sm-kisat voittaa.Kaikilla suomalaisilla on pitkä matka, mutta vielä pidempi niillä. jotka eivät edes sm-kisassa pääse finaaliin. Mä en ymmärrä miten jengi edelleenkään ymmärrä, että offikuntoa ei voi pitää minkäänlaisena mittarina mihinkään. Vedetään eka kireeksi ja katsotaan sitten paljonko sitä massaa kelläkin on.
Miten sä olet kohdellut vaimoas jos tuollainen ihmetyttää? Se olis vaimo mennyttä jos Kilelllä ei olis parisuhdetta ja lasta,se suorastaan kaatuis Killen jalkoihin :DKille on hyvä tyyppi. Asui tossa viereisessä rapussa ja vaimo ihmettelee ja kehuu kun Kille vieläkin morjestaa jos kaupungilla näkee. Hyviä treenejä Killelle!
Miten sä olet kohdellut vaimoas jos tuollainen ihmetyttää? Se olis vaimo mennyttä jos Kilelllä ei olis parisuhdetta ja lasta,se suorastaan kaatuis Killen jalkoihin :D
Siksi ihmetyttää kun harva edes nyt naapurirapuissa asuvista tervehtii, pois muuttaneista puhumattakaan. En ymmärrä miten mun kohtelut tuohon vaikuttaa. Mummot nyt sentään morjestaa kovaan ääneen :D