Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon käsittäny ton "baarikisan" silleen, että se ei ole niinkään kisa vaan siinä tehdään showta yleisölle ja sinne ei tehdä viimeistelyjä eikä mitään sen kummosempia vaan ihan diettikunnolla ja kyse on tosiaan perinteikkeestä showsta Tampereella jota tehdään yleisölle sen sijaan, että kisailtaisiin sijoituksista. Noitahan voisi hyvinkin olla lisää, kuin kynnys mennä niitä katsomaan ja osallistua niihin on paljon matalampi kuin kultsan kisat tai sm kisat.Joo tämä mansen baarikisa oli kyllä totaalinen facepalm. Miksi vittu edes mennä sinne hakemaan jotain ego boostia.
Oon käsittäny ton "baarikisan" silleen, että se ei ole niinkään kisa vaan siinä tehdään showta yleisölle ja sinne ei tehdä viimeistelyjä eikä mitään sen kummosempia vaan ihan diettikunnolla ja kyse on tosiaan perinteikkeestä showsta Tampereella jota tehdään yleisölle sen sijaan, että kisailtaisiin sijoituksista. Noitahan voisi hyvinkin olla lisää, kuin kynnys mennä niitä katsomaan ja osallistua niihin on paljon matalampi kuin kultsan kisat tai sm kisat.
Tuollain sitä lajia voi tehdä tutummaksi yleisölle.
Ja mitä itse Killen kisakuntoon tulee niin tänään olisi pitänyt olla todella terävä kunto, jotta tuossa seurassa olisi kirkkaampi mitali tullut. Ei se pronssi mikään häpeä ole tuossa seurassa vaikka Killelle varmasti pettymys. Kyllä se kirkkain mitali sieltä vielä varmasti tulee, kun tarpeeksi yrittää, joka kisaan on kuitenkin ainakin minun silmään näkynyt kehitystä.
Edellis kerran se 2.sija tuli Wileniusta vastaan 2014 ja sen sitä edellisen tokan sijan Kille tais hävitä Ovaskaiselle vaparissa ja tämä vuosi onkin jo tiedossa, että ei se Kille huonompia vastaan ole kisaannut tai hävinnyt. Oisko tuossa sitä selittävää syytä enemmänkin?Kirkkain vois tulla jos panostais pelkästään sm kisoihin? Mitä vittua ny oikeesti? Jos Ovaskainenki on voittanu pariinki otteeseen (ei pahalla) nii kai Killeki ois voittanu? Vai väittääkö tääl joku et Ovaskainen viä Killee?
Veikkaan et olisi. Tosin tää on nyt taas näitä jossitteluja.Lähinnä mietin viimevuotta et jos Kille ei ois sairastunu nii ois vieny sm kullan?
Sitäpä juuri.. aika kaukana jossittelusta IMO. Eikä Kille tee oikeestaan mitään sillä sm-kullalla.Veikkaan et olisi. Tosin tää on nyt taas näitä jossitteluja.
Tosta ois voinu ottaa vitosen pois, ni ois ollu kireä. 4-5 ois ollu oikea sijoitus. Lihaa on mukavasti, mut se ei riitä yksistään.Nojoo ehkä kommenttini oli vähän typerä, mutta aika turha hehkuttaa ensimmäistä sijaa jos taso on mitä on. Mielestäni killen pitäisi ottaa vielä ainakin +5kg lisää massaa oikeisiin paikkoihin, jos tämä tapahtuu ja kondis on hyvä niin silloin voi kortti alkaa olla lähellä.
Toi on poseeraustekninen juttu käden osalta. Killellä lohkeis käsi samalla tapaa jos tekisi posen noin mitä keskimmäinen. Kaveri ojentaa kättä huomattavasti enemmän ja ojentaja pääsee silloin supistumaan, hieno tapa poseerata rinta sivulta.Parasta Killee, mitä suomilavalla nähty. Alin kuva, jossa rinta sivulta kertoo eron kv-tasoon - Pakara-reisi, olkapään säikeisyys, ojentaja-hauis erottuvuus.
Meinaatko että se Pro-kortti on avain suuriin massoihin? Luulen että Kille kasvaa just sitä tahtia kun pankkitili/genetiikka antaa myödenOis hieno ku Kille sais sen pro-kortin ni ois kiva kattoo miten ukko kasvais ku alottas kunnon massatalkoot pro kisoja varten.
Meinaatko että se Pro-kortti on avain suuriin massoihin? Luulen että Kille kasvaa just sitä tahtia kun pankkitili/genetiikka antaa myöden
Niin ainakin luulen, että pyrkinyt kilpailemaan tossa -100kg sarjassa ja sitäkautta tavoittelee pro-korttia, koska Killellä on niin hyvä fysiikka siihen sarjaan.
Muistaakseni Kille ihan itse todennut että alle satku on hänelle oikea sarja. Sillähän varmaan offitkin pysyneet lyhkäsinä kun massaa ei haeta vaan sitä kisakondista pääasiassa.Eiköhän Kille koko aika yritä kasvaa niin paljon mitä se on mahdollista järkevästi tehtynä. Tuskin kukaan himmailee lihaksen kasvua tuossa vaiheessa pelkästään sen takia, että pääsisi kilpailemaan alle -100kg sarjassa varsinkaan, kun Killen fysiikka selvästi tarvii lisää lihasta tuossakin sarjassa pärjätäkseen. Miksei sitten samantien kasvattaisi niitä pro tason massoja mikäli se olisi mahdollista ja kilpailisi siellä +100 sarjassa?