Blogia on tullut luettua, mutta luulen etten ole saanut kunniaa tavata miestä livenä
Siis kiipeilyvuosia on takana nippanappa 3, josta pääasiassa köysihommia. Boulderoisin enemmänkin, mut meillä alkaa kotirintamalla viikon sisään rutina
mikset haluu köysitellä mun kaa?. Kun yritän ukkelille ehdottaa, että voihan se jonkun toisenkin kaa köysihommia, niin ei se halua :jahas: Nyt tuli syksyllä rykästyä tavanomaista enemmän boulderia, paljon hänkkiä ja tiukempaa projektointia (siis mulle tiukat on jotain 6C-7A, omat maksimit boulderissa on ulkona 6C+ ja sisällä 6C). Eli voimahommia ja sitte tuota hermostollista puolta. Kehittymisen kannalta mulle taitais olla oleellisempaa kehittää tekniikkaa, että pääsis sinne seiskan puolelle; kyllä sillä greidillä on sen verran väliä, että kun huomaa itse kehittyvänsä ja oppivansa uutta, niin kyllä siitä saa kiksit. Greidihän ei oo mitenkään absoluuttinen, joku tosi pitkien vetojen 6A saa fiiliksiin, kunhan siinä on ollut tarpeeksi haastetta tälle pätkälle.
Jollain tapaa kyllä ajattelinkin, että kiipeily ja etenkin boulderi on niin intensiivistä ja keskikroppa on töissä koko ajan, voisi siis kuvitella, että ne pienet rankalihaksetkin joutuu töihin. Mene ja tiedä.
Yksipuolisuudesta sen verran, että kiipeilyn ohella teen 2-5 tuntia viikossa joogaa + venyttelyjä ja satunnaista muuta aktiviteettia. Ilman joogaa mun kroppa varmaan hajoaisi.
Löysin ihan mielettömän hyvän hierojan, paras mitä mulla on koskaan ollut. Ja lihakset on kyllä hyvin auennut, on kuulemma hyvä aineenvaihdunta lihaksissa, kun on "näin vähällä" pehmittynyt suhteessa alkutilanteeseen. Toi autonvahauskone kuulostaa vaan niin brutaalilta :D