Kiinnostunut voimanostosta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venom
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
40
Kyllä! Takaraivon uumenissa kihelmöi ajatus aloittaa voimapainotteinen harjoittelu. Viimeiset 4 vuotta mutta varmaan 1,5 tosissani oon säännöllisesti harjoitellut painoilla ja heräs yllättäen kiinnostus ( Kavereiden suostuttelu/pakottelu) voimaharjoitteluun. Osittain johtuu siittä , että olen pirun kevyt ja kavereiden sanoja lainaten " Vitun pieni mut vitun vahva!"

Pituutta on kertynyt 19 vuoden aikana ällistyttävät 165 cm ja paino 58 ja 61 kg välillä. :kippis1: :david:

Täs joitakin tuloksia joita saa ihan vapaasti haukkua, omasta mielestäni ihan jees ,painooni nähden.

Kapee penkki 90 kg
Mave 130 kg Ei suorin jaloin
Kyykky 70kg Jalat on kyllä kärsiny polvivaivan takia

Tarkoitus olis vähän saada teiltä oppineilta neuvoja ja selkoo tähän touhuun.
Tiivistelmä: Miten aloittaa voimaharjoittelu kaikessa suuruudessaan.:worship:

Eli meinaat tähdätä kisakireäksi ja vieläpä kärpässarjassa? Johan tuota olet jo aloittanut reenin, ei tuossa ihan totaalinoviisi enää voi olla.

Samaa rataa vaan ja romua aina vaan lisää perusliikkeisiin hyvällä tekniikalla. Syö enemmän. Hanki kaveri.

Originally posted by Venom
" Vitun pieni mut vitun vahva!"
Pituutta on kertynyt 19 vuoden aikana ällistyttävät 165 cm ja paino 58 ja 61 kg välillä. :kippis1: :david:

Kapee penkki 90 kg

Onko sun kasvus jo pysähtynyt?
Ja meinaatko, haluatko vielä kasvaa?

Jos haluut nimittäin kasvaa vielä niin kandee varmaan laittaa se puoli kuntoon ensteks, siihen kyllä löytyy ihan lääkärin määräämät keinot.

Jos taas oot ok pituutes kanssa niin ei muuta ku reenaamaan.
Pikkasen pitäis saada noita tuloksia tasapainoon ensteks. Eli kyykkyä pitää kehittää, mutta jos sulla on polvivamma niin paha sanoo kuinka se sen sallii.

Tampereelta löytyy varmasti useampi voimailuseura jotka mielellään ottaa mukaan uusia jäseniä.
Sieltä saat kädestä pitäen opastusta voimanostoharjoitteluun.
:kippis1:

Melkein kolmas forssalainen... Forssan seudulta vaan :offtopic: :worship:

Venom sanoi:
Kyllä! Takaraivon uumenissa kihelmöi ajatus aloittaa voimapainotteinen harjoittelu. Viimeiset 4 vuotta mutta varmaan 1,5 tosissani oon säännöllisesti harjoitellut painoilla ja heräs yllättäen kiinnostus ( Kavereiden suostuttelu/pakottelu) voimaharjoitteluun. Osittain johtuu siittä , että olen pirun kevyt ja kavereiden sanoja lainaten " Vitun pieni mut vitun vahva!"

Kapee penkki 90 kg

Jos toi sun polvivaivas on pysyvä, niin uskotko että voimanosto auttais siihen?

Venom sanoi:
" Vitun pieni mut vitun vahva!"

Täs joitakin tuloksia joita saa ihan vapaasti haukkua, omasta mielestäni ihan jees ,painooni nähden.

Kapee penkki 90 kg

penkki on 1,5x oma paino, mave n.2x oma paino, kyykky n. 1x oma paino, ei noi mitään erikoisia tuloksia ole, mulla on kummatkin polvet leikattu ja vetoa ja kyykkyä oon tehny elämäni aikana ehkä 20 treeniä kumpaakin, silti kummatkin on n. 2,5x oma paino, penkki 2x oma paino.
EDIT. poinnti oli siis se, että toi vitun vahva on vaan ehkä vähän väärä lause kuvailemaan noita tuloksia.

takatukkamika sanoi:
penkki on 1,5x oma paino, mave n.2x oma paino, kyykky n. 1x oma paino, ei noi mitään erikoisia tuloksia ole...

Kapea penkki oli kyllä aika hyvä, varsinkin jos olettaa että leveämmällä otteella tulisi vähän enemmän. Tietty se voi hiukan laskea kun ekan kerran menee tuomarien eteen nostamaan. :thumbs:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom