Kielen peseminen

Hullupaviaani

Banned
Miten kieli on paras pestä puhtaaksi? Mitkä ruoka-aineet likaavat kieltä?

Olen yrittänyt pestä kieltä hammasharjalla mutta se aiheuttaa minulla välittömästi vahvan oksennusreaktion ja kouristuksia mahaan :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sä meinaat et pitäis ne skeidat siitä kielen päältä saada pois, niin teelusikka toimii hyvin. Sillä vaan vetelet, ni johan lähtee.

Tottahan toki kieli pestään!:eek:
Itse pesen aina lopuksi ihan vaan hammasharjalla ja johan tulloo raikas olo! :love: Oksettaa juu ja melkein joka kerta mutta jos se isoa miestä häiritsee niin ota sitten vaikka vaan etukieli ja ihan kevyesti takaa....näillä mennään :D Kyllä siihen tottuu! :thumbs:

Tottahan toki kieli pestään!:eek:
Itse pesen aina lopuksi ihan vaan hammasharjalla ja johan tulloo raikas olo! :love: Oksettaa juu ja melkein joka kerta mutta jos se isoa miestä häiritsee niin ota sitten vaikka vaan etukieli ja ihan kevyesti takaa....näillä mennään :D Kyllä siihen tottuu! :thumbs:

Etuosa onnistuu helposti. Mistä päättelet että olen iso mies?

Apteekista saa vekottimia jolla kielen puhdistus onnistuu vaivattomasti. Ei tarvi ku pari kertaa kaapaista niin mönjät lähtee.

Liitteet

• aa9971.jpg
    aa9971.jpg
    5,8 KB · Katsottu: 5 024
Hampiharjuun yhteydessä harjaan toki kielenkin aamuin illoin. Ei okseta, kun tunkee kieltä ulos kovasti, avaa suuta isoksi ja on varovainen, ettei töki kitalakeen hampiharjalla.

Mitä helv.. :D Mä luulin, että tää on joku trolli ja pääsen nauramaan paskasesti .. :hyper: Pitää kai alkaa pestä, vaikka ei henki haisekkaan :)

Muuan hampilekuri kommentoi kysymykseen, että mistä pahanhajuinen hengitys johtuu "Bakteerit syövät samaa, mitä ihminenkin ja paskovat sitten ihmisen suuhun.". Se pitää paikkansa niin hampaanvälien, kuin kielenpinnankin suhteen, jotta miettikää sit sitä, kun pohditte, kandeeko pestä kieli ja hampilangalla vedellä ainakin joka toinen päivä hampivälit.

Tuota Intiassa porukalla on semmoinen jännä systeemi jolla pesevät kieliään, ostin itsekki moisen, tosin en kyllä sitä montaa kertaa käyttänyt sielä olessani.

Tuota Intiassa porukalla on semmoinen jännä systeemi jolla pesevät kieliään, ostin itsekki moisen, tosin en kyllä sitä montaa kertaa käyttänyt sielä olessani.

Kuvaile nyt jotenkin. Kai sitä pitää sitten kieltäkin ruveta pesemään, jos näin on yleinen mielipide.

Apteekista saa vekottimia jolla kielen puhdistus onnistuu vaivattomasti. Ei tarvi ku pari kertaa kaapaista niin mönjät lähtee.

Mikä tuon härpäkkeen nimi on jos menee apteekista kyselee ja mitä tuo sit maksaa?

Jaa että tämä ei ollutkaan mikään vitsi? Itse en ole koskaan kieltäni pessyt.:eek:
Enkä kyllä ole tiennyt muidenkaan pesevän... onko tämä asia jokin tabu kun siitä ei julkisesti puhuta, vai olenko minäkin kasvanut jossain pahvilaatikossa?

Suositut

Back
Ylös Bottom