Kick-back

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oon tehnyt joskus ja kyllä sillä saa melkein krampinomaisen supistuksen ojentajaan. Mukava viimeistelyliike silloin tällöin, mutta ei isommin yksinään kyllä tuo voimaa eikä massaakaan.

kalle2 sanoi:
Tekeekö kukaan ko. ojentajaliikettä.

Täysin turha neitiliike.
Jotkut käyttävät sitä "muotoliikkeenä", kun sillähän saa supistusta aikaan, itse olen sitä mieltä, että se on paskaliike.Eikä varsinkaan aloittelijoiden tule tehdä sitä, kun ei ole sitä lihastakaan vielä, jota "muotoilla".
Panosta perusliikkeisiin.

Pecman sanoi:
Oon tehnyt joskus ja kyllä sillä saa melkein krampinomaisen supistuksen ojentajaan. Mukava viimeistelyliike silloin tällöin, mutta ei isommin yksinään kyllä tuo voimaa eikä massaakaan.

Aivan näin, mutta itse saan saman "krampinomaisen" tunteen ojentajatreenin päätteeksi jo siitä jos jännitän ojentajaani.

Joudun valitettavasti tekemään tätä liikettä sillä kaikki muut ojenatajaliikkeet tekee pahaa mun huonolle kyynäräpäälle. Ei tää nyt mahdottoman huono ole (lue: parempi kuin ei mitään), mutta ei se kyllä mikään voittaja myöskään ole.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kalle2 sanoi:
Tekeekö kukaan ko. ojentajaliikettä.

Joskus tein ns. kolmantena apuliikkeenä, että sain ojentajiin kunnon tuntuman. Voiman tuotossa ei merkitystä. Naisten huhutaan tekevän usein alataljassa kontillaan.

Ojentajatreenini perustui kuitenkin raskaisiin pääliikkeisiin ja joskus tuolla kick-backillä on mukava pumpauttaa hevosenkengät. Hirveän pumpin ja poltteenhan sillä apuliikkeenä saa.

ykä17 sanoi:
mitä ootte mieltä 185 pitkä 77 kg pitäisikö olla lisää massaa

Riippuu täysin siitä mitä haluat...
Jos tarkoituksenasi on olla bodatunnäköinen, niin vastaus on kyllä(isolla K-kirjaimella)
Olet tosi hoikka tuohon pituuteen..Täältähän tuota saat vinkkiä ravinto-osiolta mikäli haluat massaa ja treeniohjelmistakin voi kysellä, sinustahan tuohon kiinni.:thumbs:

toolate sanoi:
Eipä tule äkkiseltään yhtään tuota huonompaa ojentajaliikettä mieleen. :)

Samaa mieltä, mun kohdalla kuuluu sarjaan täysin turhat liikkeet. En siis tee.

Ei kick back aivan jonninjoutava liike ole, varsinkaan treenin loppuun. Pikkasen rannetta ulospäin kääntämällä saan ainakin itse hyvän tuntuman ojentajan ulkosyrjään. Massaliikkeet ovat toki asia erikseen.
Huippukehoilijoiden ojentajaohjelmissa olen havainnut sellaisen suuntauksen, että liikkeet painottuvat melko paljon juuri näihin "muotoliikkeisiin", kuten ojentajat taljassa yhdellä kädellä tai ranskalaiset käsipainolla pään takaa.. Mistä sitten johtuneekin?

Ps. Ykä17: Olen sitä mieltä, että kannattais harkita... :hyper:

Misanthrop sanoi:
Huippukehoilijoiden ojentajaohjelmissa olen havainnut sellaisen suuntauksen, että liikkeet painottuvat melko paljon juuri näihin "muotoliikkeisiin", kuten ojentajat taljassa yhdellä kädellä tai ranskalaiset käsipainolla pään takaa.. Mistä sitten johtuneekin?
Huippukehoilijat nyt tekee aivan järjettömiä treenejä jos on uskomista lehtiin yms. Yleisesti ottaen he ovat kuitenkin rakentaneet pääosan massastaan kunnon liikkeillä ja painoilla. Normi jampan nyt ei kannata missään vaiheessa alkaa kopioimaan esim Flex:stä starojen ohjelmia.

toolate sanoi:
Huippukehoilijat nyt tekee aivan järjettömiä treenejä jos on uskomista lehtiin yms. Yleisesti ottaen he ovat kuitenkin rakentaneet pääosan massastaan kunnon liikkeillä ja painoilla. Normi jampan nyt ei kannata missään vaiheessa alkaa kopioimaan esim Flex:stä starojen ohjelmia.

Allekirjoitan tuo täysin, enkä myöskään usko kaikkea mitä lehdistä luen..
Toisinaan näkee nimenomaan sellaisia esimerkkiohjelmia, joissa haukkareita, joka kuitenkin on ojentajia pienempi lihasryhmä, rankaistaan raskailla perusliikkeillä ja ojentajapuolelle treeni on pääosin pitsinnypläystä. Tämä on herättänyt ihmetystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom