Kevyt viikko?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla on tapana jumittua ohjelmaani sillee ettei varsinaista kevytta taikka palauttavaa viikkoa/jaksoa meinaa malttaa pitaa ollenkaan.

Kuinkahan usein sellasta kannattaisi pitaa? Varsinkin jos tuntuu kehittyvan (niinkuin nyt, kiitti vaan Mike ja 2x6), tuntuu tosi omituiselta yrittaa keventaa.

Sama koskee niin punttia kuin aerobista.

Varmaan kay niin, etta ekat kolme vuotta haudassakin kehittyy, kun paasee kerrankin palautumaan.

Joka toinen tai kolmas viikko kevyt viikko, noin 50 % raudoilla enintään. Nuorempana en uskonut tota luulin, että kutistuu jollei treenaa kovaa aina. Olinkin melkein aina ylikunnossa. Henkisestikin on helpompaa kun saa ottaa kevyesti viikon luvan kanssa. Kokeile ja seuraavalla kovalla viikolla on taas enempi puhtia.

Meidän salilla isot körmyt pitää kevyen viikon joka toinen viikko ja pakko on uskoa sen olevan oikein, kun katsoo kokoa ja rautoja. Mutta kovan treenin on oltava kunnon piiskausta. 250 kg on kevyttä rautaa niillä kyykyssä.

Recyclist sanoi:
Mulla on tapana jumittua ohjelmaani sillee ettei varsinaista kevytta taikka palauttavaa viikkoa/jaksoa meinaa malttaa pitaa ollenkaan.

Kuinkahan usein sellasta kannattaisi pitaa? Varsinkin jos tuntuu kehittyvan (niinkuin nyt, kiitti vaan Mike ja 2x6), tuntuu tosi omituiselta yrittaa keventaa.

Sama koskee niin punttia kuin aerobista.

Varmaan kay niin, etta ekat kolme vuotta haudassakin kehittyy, kun paasee kerrankin palautumaan.

Pidät kevyen viikon sitten kun keho sitä vaatii.
Ei kaikilla metodeilla tarvitse varsinaisia kevyitä viikkoja ollenkaan.
Kovassakin treenissä moni pystyy vetämään 3-4 viikkoa helposti, toiset enemmän. Kun oppii lukemaan todelliset ylikunnon merkit, ne kyllä kertovat kevyen viikon tarpeen, jolloin pieni hellittäminen antaa keholle tilaisuuden reagoida kunnolla ärsykkeeseen = kasvaa.

Recyclist sanoi:

Mä pidän 4 kovan viikon jälkeen kevyen viikon, ja kyllä sen tuntee kun on kevyen viikon tarpeessa, nyttenkin taitaa olla kiertäjäkalvosimessa jotain vikaa, onneksi on kevyt viikko menossa juuri nyt niin sekin ehtii hieman parantua. Mielenkiintoista muuten, että kaikki vaivat tuntuvat ilmenevän ainakin mulla parhaiten juuri kevyen viikon aikana, tosin melko turhauttavaa on itseään salille raahata, jos tietää, että täytyy yrittää treenata kevyesti, vaikka mieli tekisi vääntää isoilla raudoilla.

no mun varmaan pitäis sit pitää kevyt viikko. On nimittäin jo kolmatta päivää väsymys päällä. Eilen menin esim. jo puol kymmeneltä nukkumaan, mut väsyttää silti... tänään alkais uus kierto niin vois alottaa kevytviikon vaikka samantien... :)

Perkeles, mullakin noita kevyitä viikkoja ei oo paljon nähty. Ei oo koskaan mitään muutakaan tekemistä, kun ei läskyjäkään viiti tehä, niin salille vaan. Täytys ruveta pikkasen keventämään noita treenejä.

En pidä sellasia, kun kuitenkin jää reeni tai pari joskus väliin niin siinä on kevennystä tarpeeksi.

gnut sanoi:
En pidä sellasia, kun kuitenkin jää reeni tai pari joskus väliin niin siinä on kevennystä tarpeeksi.

Sama täällä, pari ylimäärästä lepopäivää jos keho niin vaatii. En mitään järjestelmällisiä kevyitä viikkoja ole pitänyt ollenkaan.

gnut sanoi:

Sama homma. Välillä jää laiskuuttaan tai sitten muiden kiireiden takia reeni väliin, enkä mä jaksa siitä huonoa omaatuntoa kantaa. Harvoin kyllä ihan kokonaista viikkoa jää väliin, mutta sitten voi noilla jaoilla hoitaa 'lepoviikon' kotiin.

Ei sen palauttavan viikon tarvitse olla niin kevyt.Itse teen näillä viikoilla 15 sarjoja pienillä korotuksilla siten että viimeisessä noin 50% ja se onkin jo sitten kaikkea muuta
kuin kevyt mutta seuraavalla viikolla taas kulkee.Välillä tuntuu että jopa tehokkaampia kuin kovat pudotussarjaviikot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
treenaisko sanoi:
Joka toinen tai kolmas viikko kevyt viikko, noin 50 % raudoilla enintään. Nuorempana en uskonut tota luulin, että kutistuu jollei treenaa kovaa aina. Olinkin melkein aina ylikunnossa. Henkisestikin on helpompaa kun saa ottaa kevyesti viikon luvan kanssa. Kokeile ja seuraavalla kovalla viikolla on taas enempi puhtia.

Meidän salilla isot körmyt pitää kevyen viikon joka toinen viikko ja pakko on uskoa sen olevan oikein, kun katsoo kokoa ja rautoja. Mutta kovan treenin on oltava kunnon piiskausta. 250 kg on kevyttä rautaa niillä kyykyssä.

Taitaa olla niillä teidän salille treenaavilla körmyillä vähän tuhdimmat aamupuurot.

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom