- Ikä
- 47
Taustaa: aiemmin treenasin monta vuotta sovellettua megadutya ja nyt vaihdoin ohjelman totaalisesti tällaiseksi:
ma: rinta,hauis+kyyn. kevyesti olat,olentaja
ti:reidet,pohkeet kevyesti selkä
to: olat ,ojentaja kevyesti rinta,hauis
pe:selkä kevyesti reidet pohkeet
pelkkiä suoria sarjoja ilman mitaan tehokeinoja olen paukuttanut nyt 4 viikkoa,
tulokset nousee ja tuntuma lihaksissa on hyvä,mietin että kun vedin sitä MD niin tein aina joka 3. viikon n. 60-70% painoilla ja samoilla sarjamäärillä eli kevyesti.
ottaisinko nyt 5. viikon "varmuuden" vuoksi kevyenä vai annanko palaa niin kauan kun tuntuu treenit kulkevan ja kun alkaa tökkimään niin otan vasta sitten kevyen viikon eli odottaisin lievää ylikuntoa?
teen joka treenissä sarjat niin loppuun kuin ne yksin tehden saa menemään,
2 kysymys:
ottaako porukka palkkarin kevyenä viikkonakin jumpan jälkeen?
mietin vain kun se ei ole lainkaa repivä treeni, vain muutamia sarjoja keveillä painoilla,olen tähän asti kyllä aina ottanut sen palkkarin keveidenkin treenien jälkeen,mutta onko se tarpeellinen?
ma: rinta,hauis+kyyn. kevyesti olat,olentaja
ti:reidet,pohkeet kevyesti selkä
to: olat ,ojentaja kevyesti rinta,hauis
pe:selkä kevyesti reidet pohkeet
pelkkiä suoria sarjoja ilman mitaan tehokeinoja olen paukuttanut nyt 4 viikkoa,
tulokset nousee ja tuntuma lihaksissa on hyvä,mietin että kun vedin sitä MD niin tein aina joka 3. viikon n. 60-70% painoilla ja samoilla sarjamäärillä eli kevyesti.
ottaisinko nyt 5. viikon "varmuuden" vuoksi kevyenä vai annanko palaa niin kauan kun tuntuu treenit kulkevan ja kun alkaa tökkimään niin otan vasta sitten kevyen viikon eli odottaisin lievää ylikuntoa?
teen joka treenissä sarjat niin loppuun kuin ne yksin tehden saa menemään,
2 kysymys:
ottaako porukka palkkarin kevyenä viikkonakin jumpan jälkeen?
mietin vain kun se ei ole lainkaa repivä treeni, vain muutamia sarjoja keveillä painoilla,olen tähän asti kyllä aina ottanut sen palkkarin keveidenkin treenien jälkeen,mutta onko se tarpeellinen?