Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Matchem sanoi:Eli tossa treeni ohjelma
TREENIOHJELMA
Maanantai HAUIS/OJENTAJA/VATSA
juoksumatto/soutulaite
3x10 ojentajapunnerrus ylätaljassa
3x10 ojentaja ranskalaisittain käsipainolla
3x10 hauiskääntö käsipainolla seisaaltaan
3x10 hauiskääntö istualleen kyynärpää reittä vasten
2x10 hauiskääntö tangolla (vastaotteella)
3x12 vatsarutistus
Keskiviikko RINTA/HARTIAT/OLKAPÄÄT
juoksumatto/soutulaite
2x6 penkkipunnerrus
3x10 vinopenkki tangolla
3x10 yhden käden kulmasoutu
2x10 vipunosto sivuille seisten käsipainoilla
2x10 vipunosto sivuille seisten kulmassa
Perjantai SELKÄ/HAUIS/VATSA
juoksumatto/soutulaite
3x10 alatalja
3x10 ylätalja niskantaakse
3X10 hauiskääntö käsipainoilla seisaaltaan
3x10 hauiskääntö istualleen kyynärpää reittä vasten
3x12 vatsarutistus
Lauantai JALAT/VATSA
juoksumatto/soutulaite
3x10 maastaveto suorin jaloin
3x10 reisiojennus ristiotteella maasta
3xMAX voimapyörä
loppu veryttely säkkiin
Tolla menty jo syksystä asti tosin vaihdellen välillä sarjojen määrää ja muita liikkeitä otettu mukaan.
Ruokailu on aika normi mitä vedän eli
Aamupala:8.00
Elovena Hetki puuroa 2pussia
Pari ruisleipää ja päälle Snellmannin pippuri kinkkua
Huuhdotaan alas Kevyt Olo mineraalivedellä.
10aikaan bout:
Protskudrinkki Whey3 50g ja vedellä
12 aikaan:
Kanankoipi ilman nahkaa
Puolikas purkki raejuustoo
Ja jotain salaattia mitä löytyypi tiskiltä
14aikaan:
Protskudrinkki taas
16aikaan:
Suht sama setti kun 12 aikaan
16.30:
SALILLE 45 min punttia ja perään Reco2 palautus 100g
19.00:
Kotosalla vähän salaattia
21aikaan:
Moulinexilla maitorahka mansikat ja protkujauhe sekasin ja kitaan
23.00:
TAJU POIS ja odottamaan seuraavaa päivää
Kevyellä hölkällä mennään välipäivinä noin 3-6 kilsaa miten nyt sattuu jaksamaan, syke siellä 130-140 välimaastossa.
Olen myös miettinyt että olenko maitotuotteille jotenkin äreä kun nyt kun olen ottanut ton maitorahkan mukaan iltapalaan niin kuukaudessa kehitystä tapahtunu sen verran että mahaan tullu sentti lisää :curs:
Kiitos jos jaksat jeesata
Ainiin eli pituus 169 ja painoo 86kiloo ja ikää mittarissa 30 =(
Matchem-
Teetkö kuinka kovaa nuo sarjat? Itse olen aika minimalisti sarjojen suhteen ja 6 sarjaa ojentajille ja hauiksille tuntuu paljolta, jos sarjat on kovia. Jos sarjat on taas kevyitä, niin hyöty niistä lihasmassan kannalta on aika heikko.Matchem sanoi:Maanantai HAUIS/OJENTAJA/VATSA...
Matchem sanoi:Keskiviikko RINTA/HARTIAT/OLKAPÄÄT
juoksumatto/soutulaite
2x6 penkkipunnerrus
3x10 vinopenkki tangolla
3x10 yhden käden kulmasoutu
2x10 vipunosto sivuille seisten käsipainoilla
2x10 vipunosto sivuille seisten kulmassa
Matchem sanoi:Perjantai SELKÄ/HAUIS/VATSA
Matchem sanoi:Lauantai JALAT/VATSA
juoksumatto/soutulaite
3x10 maastaveto suorin jaloin
3x10 reisiojennus ristiotteella maasta
3xMAX voimapyörä
loppu veryttely säkkiin
Perjantai SELKÄ/HAUIS/VATSA
Matchem sanoi:Ruokailu on aika normi mitä vedän eli
Aamupala:8.00
Elovena Hetki puuroa 2pussia
Pari ruisleipää ja päälle Snellmannin pippuri kinkkua
Huuhdotaan alas Kevyt Olo mineraalivedellä.
10aikaan bout:
Protskudrinkki Whey3 50g ja vedellä
12 aikaan:
Kanankoipi ilman nahkaa
Puolikas purkki raejuustoo
Ja jotain salaattia mitä löytyypi tiskiltä
14aikaan:
Protskudrinkki taas
16aikaan:
Suht sama setti kun 12 aikaan
16.30:
SALILLE 45 min punttia ja perään Reco2 palautus 100g
19.00:
Kotosalla vähän salaattia
21aikaan:
Moulinexilla maitorahka mansikat ja protkujauhe sekasin ja kitaan
23.00:
TAJU POIS ja odottamaan seuraavaa päivää
Matchem sanoi:Kevyellä hölkällä mennään välipäivinä noin 3-6 kilsaa miten nyt sattuu jaksamaan, syke siellä 130-140 välimaastossa.
Matchem sanoi:Olen myös miettinyt että olenko maitotuotteille jotenkin äreä kun nyt kun olen ottanut ton maitorahkan mukaan iltapalaan niin kuukaudessa kehitystä tapahtunu sen verran että mahaan tullu sentti lisää :curs:
Matchem sanoi:Kiitos jos jaksat jeesata
Larzan sanoi:Teetkö kuinka kovaa nuo sarjat? Itse olen aika minimalisti sarjojen suhteen ja 6 sarjaa ojentajille ja hauiksille tuntuu paljolta, jos sarjat on kovia. Jos sarjat on taas kevyitä, niin hyöty niistä lihasmassan kannalta on aika heikko.
Timba79 sanoi:Näistä nyt ollaan väitelty kyllästymiseen asti, mutta kyllä mun mielestä ojentajille voi tehdä jopa enemmän sajoja jos useampaan osaan jaetulla ohjelmalla seuraa. Ja etenkin jos on käsipäivä, eikä ojentajat ole esim. rinnan tai olkapäiden parina jolloin ne saa jo siitä rasitusta.
Itse ainakin teen ojentajille pari sajaa enemmän mitä hauiksille, eikä niitä siltikään saa niin loppuun tehtyä mitä hauiksia. Eli kyllä mun mielestä tuo 6 sarjaa kuulostaa ihan hyvälle, eli ei ainakaan vähentää tarvitse kun 4-jakoisella treenaa.
Porkkanaraastin sanoi:Dieettiä takana n. 5 viikkoa. Paino oli alussa 76,2kg ja eilen puntari näytti 57,7kg. Kyllä mun kohdalla tuo puntari näyttää ihan omiaan, sillä vyötäröstä on lähtenyt (93cm-89cm) 4cm pois ja kuvista huomaa eron. Kalorit menee mulla karvan verran päälle 2000kcal.

Matchem sanoi:
Larzan sanoi:Tän täytyy olla trolli?
Herranjestas, 18,5 kg 5:ssä viikossa. Tota voisi jo kutsua kamikazedieetiksi. Onko sulla edes hiukan heikko olo? Ja jäikö sulle lihasta yhtään?![]()

Larzan sanoi:Kuten jo sanoinkin olen aika minimalisti sarjojen suhteen. Jokaisen kannattaa tietenkin itse hakea mikä sarjamäärä itselle sopii. Harmittavan monella kehitys kuitenkin vain nopeutuu kun sarjamääriä vähennetään. Liian monelle edelleen toimii puolita-tuplaa metodi eli sarjojen määrä puoliksi ja palautumisaika tuplaksi.
Tuossa ei juurikaan mitään menetä, vaikka kokeilee erilaisia sarjamääriä ja katsoo mikä toimii parhaiten.

ANW sanoi:Eli, dieettini on low carb tyylinen ja olen miettinyt että otetaanko salipäivinä hiilarit aamupalalla (n.30-50g hitaasti imeytyvää hiilaria), ennen treeniä (50g maltoa), treenin jälkeen palautusjuomassa (50g maltoa) ja treeniä jälkeisellä aterialla (n.30-50g hitaasti imeytyvää hiilaria)?
Eli tsemmppiä muillekin diettaajille.. kesää odotellessa![]()
exitusletalis sanoi:Jos tässä on sun päivittäiset hiilarit, 50+50+50+50 = 200g ei voi puhua low carb dieetistä. Jättäsin ennen treeniä maltot pois, ja vaikka puolittasit malton palkkarista. Toki jos toimii jo hyvin niin jatka samaan malliin.