10. päivä dieettiä kääntyy ehtoo-puolelle..
Pari kuukautta dieettiä ennen aikamoista läskibulkkia. Pitkästä aikaa tuntui, että tuloksiinkin tuli jotain parannusta ja paino pomppasi ylös ehkä 8 kiloa.. Tai kyllä mun paino on vähä pidemmän aikaakin hilannu ylöspäin, mut jossain vaiheessa se pomppas tosi nopeesti. Ja se tietenki näkyy kyljissä.. Pääsiäissafkojen jälkeen paino oli vaatteet päällä 98,1, kun vähän aiemmin en ollut saanut vaakaa näyttämään ikinä edes 90 kiloa..
Noh, diettin ekana aamuna paino oli 95,2 ja kun kreatiinit jätti pois ja suoli tyhjeni, niin tänään paino oli tasan 91. Eli aika rajusti on tullu alas, mutta niin mulla ekalla viikolla aina tulee.
Kaloreita noin 2600 ja koitetaan pitää painonpudotus aika hillittynä, ettei ahmimalla saadut lihakset lähe lätkimään. Aterioita yleensä kuusi, treenipäivinä ehkä seittemän. Prodee päälle 200g ja rasvaa sadan gramman tienoilla. Hiilarit puurosta, näkkäristä, banaaneista ja ruisleivästä.
Treenata on jaksanu suht hyvin, mut muuten on ollu vähän normaalia vetämättömämpi olo. Tässä on kyl ollu muutama huonosti nukuttu yökin ja se vaikuttaa muhun aina..
Mut hyvältä vaikuttaa tässä vaiheessa. Kattellaan sitten esim. kuukauden päästä, että miltä tuntuu.. Aika tai painorajoja en oo asettanu ittelleni, mut aika pitkään oon valmistautu dieettaamaan.. Siis verrattuna aiempiin n. kuukauden kiristelyihin.