Kevään rantakunto ja dieettithread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larzan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
iha perseelle menee dieetit ku jalka paskana eikä voi reenata oikei mitää viTTU!!! enää 2kk aikaa ois kesään dietata ja täl hetkel ei voi oikei edes liikkua stna :(

Periaatteessa dietti alkoi jo Tammikuussa 2004 vajaasta 100 kilosta. Ei tähän päivään mennessä ole yhtään pidempää pluskalori jaksoa ollut viime kesää lukuunottamatta.

Nyt on paino 78 kilon pinnassa ja eiköhän tästä vielä kymppi lähde. Kireeks on päästävä mutta ei taida jäädä kuin luut jäljelle! :hyper:

Maitorahka sanoi:
Kireeks on päästävä mutta ei taida jäädä kuin luut jäljelle! :hyper:

Sama pelko. Muistelen kauhulla viime kesää, jolloin ei ollut varsinainen dieetti päällä, mutta Hokupoika muistutti lähinnä glamrokkaria kun kesä meni aika pitkälti äärimmäisen kuluttavilla elämäntavoilla, joista johtuen ei ruoka oikein maistunut. Luojalle kiitos lihasmuistista. :rock:

Nyt aion vähän järkevämpää elämää viettää, mutta toisaalta, olen tänä kesänä ekaa kertaa terassi-ikäinen... :D :kippis1:

Maitorahka sanoi:
Periaatteessa dietti alkoi jo Tammikuussa 2004 vajaasta 100 kilosta. Ei tähän päivään mennessä ole yhtään pidempää pluskalori jaksoa ollut viime kesää lukuunottamatta.

Nyt on paino 78 kilon pinnassa ja eiköhän tästä vielä kymppi lähde. Kireeks on päästävä mutta ei taida jäädä kuin luut jäljelle! :hyper:
:eek:

On kyllä mahtavia tiputuksia poijilla.

Jos tästä ny semmosen pari kiloa ittekki pian ottas pois :D

Timba79 sanoi:
Mutta silleen muuten ei tulokset ole vielä pudonneet, paitsi tuo rinta. :curs:
Hmm... Voisko tästä päätellä että läski auttaa pena tulokseen? Rasva ihossa toimii penkkipaitana. :D

Weeboom sanoi:
Hmm... Voisko tästä päätellä että läski auttaa pena tulokseen? Rasva ihossa toimii penkkipaitana. :D

No ehdottomasti! Tai sitten nostomatka vaan pitenee kun läskipeite rinnanpäältä häviää. ;)

Tietynlaista dieettiä on ollut meneillään jo varmaan vuoden päivät, mutta tosissaan homma lähti käyntiin muistakseni viime marraskuussa. Sillon iskettiin jonkin sortin keto päälle ja hommat alko sujumaan. Tammi-helmikuun vaihteessa tuli kahen viikon Intian reissulla semmonen +10kiloo, jotka sai karisteltuu about kuukaudessa. Ruokavaliossa ei hiilareita ole oikeestaan yhtään (15~), protut otetaan rasvattomasta lihasta, valkuaisesta tai herasta ja rasvat kala/oliiviöljystä. Nyt dieetin myötä on tullut otettua aerobista kaks kertaa kierrossa (=1,5vk/kierto) ja aineenvaihduntapäivä aina kierron päätteeksi. Paino tippuu tasasesti noin kilon per kierto ja tarkoitus on jatkaa niin kauan kunnes kunto on törkeen kiree (?).Tähän mennessä ei treenipainot ole juurikaan pudonneet ja lihakin tuntuu säilyneen aika hyvin.

Minä yritän päästä kesäkuntoon keräämällä edes vähän massaa (mieluiten lihasta). Sen verran oon kynis, etten ala kesää varten diettaamaan. :D

Tänään se sitte alko 2000kcal/vrk dietti. Paino tällä hetkellä 93kg, rasvat n. 15%. 10kg ois tavoitteena pudottaa.

M.U. sanoi:
Minä yritän päästä kesäkuntoon keräämällä edes vähän massaa (mieluiten lihasta). Sen verran oon kynis, etten ala kesää varten diettaamaan. :D
Heh, Sama homma mullakin. Eli massaa! voimaa! vaan kehiin....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Maaliskuun alusta asti ollut dietillä, paino tippunut 82->79, ei sen ihmeellisempi dietti ole päällä, Hiit 3xvko, hiukkasen pienemmät annokset ja tiukka absolutismi päällä, luopunut jopa saunakaljasta, vaimoke oli taas ihmeissään kun join vichyä saunan päälle ekana lauantaina :)

Tavoitteena ois tommonen 75kg, lihoista tinkimättä, no okei ei niin väliä jos varpaista hiukka massaa lähtee mutta kuitenkin...Jospa sais vaikka muutakin kuin ylimmän parin vattalihoista näkyviin...

Ensiviikolla olisi tarkoitus aloittaa dieetti. Paino tällä hetkellä n. 87 ja pitäisi tiputtaa n. 83 kg ja katsoa miten kireässä kunnossa on. 80 kg on rajana sen alle ei mennä vaikka ei olisi tarpeaksi kireä.
Ajattelin syödä samalla lailla kuin nyt, mutta ottaa lisäksi 3 kertaa viikossa aamu-aerobisen mukaan.
Saa nähdä miten käy jokainen dieetti on epäonnistunut enemmän tai vähemmän, mutta ehkä niistä on oppinut jotain. :D

Sen verran offtopiccia et mulla kanssa pieni kiristely päällä ollu jo usean vuoden vaan eipä ole painoa lähteny grammaakaan.

Nyt sitten korjailtu ruokavalioo kuukauden ajan ja lukemat on samat. Lihaskasvu jämähtäny ja diettaus ei onnistu :curs: Kiva lukea ku porukalla palaa läski ja itse epätoivoisesti yrittää samaa mutta tuloksetta.

169pituus 86paino ja siinä pysyyyyyy......................

Lenkkeilyn otin mukaan viimeviikolla joten raportoin asiasta tossa viikon päästä kun sekään ei auta :itku:

Dietti alko tänään :)

Tavoitteena tiputtaa n. 10 kg ja pyrkiä säilyttämään voimatasot ja lihasmassat mahdollisimman samoina, kuin enen diettiä. Pikkuhiljaa lasken kaloreita karsimalla lähinnä hiilareita ja rasvoja, kevyttä aeroobista lisäilen ohjelmaan asteittain. Lähtöpaino 98 - 100 kg.

Matchem sanoi:
Sen verran offtopiccia et mulla kanssa pieni kiristely päällä ollu jo usean vuoden vaan eipä ole painoa lähteny grammaakaan.

Nyt sitten korjailtu ruokavalioo kuukauden ajan ja lukemat on samat. Lihaskasvu jämähtäny ja diettaus ei onnistu :curs: Kiva lukea ku porukalla palaa läski ja itse epätoivoisesti yrittää samaa mutta tuloksetta.

169pituus 86paino ja siinä pysyyyyyy......................

Lenkkeilyn otin mukaan viimeviikolla joten raportoin asiasta tossa viikon päästä kun sekään ei auta :itku:

Hmm... olisikohan sulla hiukan perusasioissa kehittämisen varaa? Mitä tarkoittaa "pieni kiristely"? Painon pudottaminen ei todellakaan ole hankalaa. Eikä edes nälkää tarvitse nähdä, jos asiat tekee "oikein", paitsi ehkä haettaessa oikein tiukkaa lookia.

Laitahan nyt tietoa treenistäsi, aerobisesta ja tietenkin ruokavaliosta, niin laitetaan se paino putoamaan mikäli sinulla siihen tarvetta ja halua on?

IIIolut sanoi:
Bulkilla ollaan täälläkin. Massaa ei voi ikinä olla liikaa. Kerkeää sitä sitten kiristelemään joskus...

Samoilla linjoilla täälläkin :rock:

Larzanille

Eli tossa treeni ohjelma

TREENIOHJELMA

Maanantai HAUIS/OJENTAJA/VATSA

juoksumatto/soutulaite
3x10 ojentajapunnerrus ylätaljassa
3x10 ojentaja ranskalaisittain käsipainolla
3x10 hauiskääntö käsipainolla seisaaltaan
3x10 hauiskääntö istualleen kyynärpää reittä vasten
2x10 hauiskääntö tangolla (vastaotteella)
3x12 vatsarutistus

Keskiviikko RINTA/HARTIAT/OLKAPÄÄT

juoksumatto/soutulaite
2x6 penkkipunnerrus
3x10 vinopenkki tangolla
3x10 yhden käden kulmasoutu
2x10 vipunosto sivuille seisten käsipainoilla
2x10 vipunosto sivuille seisten kulmassa

Perjantai SELKÄ/HAUIS/VATSA

juoksumatto/soutulaite
3x10 alatalja
3x10 ylätalja niskantaakse
3X10 hauiskääntö käsipainoilla seisaaltaan
3x10 hauiskääntö istualleen kyynärpää reittä vasten
3x12 vatsarutistus

Lauantai JALAT/VATSA

juoksumatto/soutulaite
3x10 maastaveto suorin jaloin
3x10 reisiojennus ristiotteella maasta
3xMAX voimapyörä
loppu veryttely säkkiin

Tolla menty jo syksystä asti tosin vaihdellen välillä sarjojen määrää ja muita liikkeitä otettu mukaan.

Ruokailu on aika normi mitä vedän eli

Aamupala:8.00
Elovena Hetki puuroa 2pussia
Pari ruisleipää ja päälle Snellmannin pippuri kinkkua
Huuhdotaan alas Kevyt Olo mineraalivedellä.

10aikaan bout:
Protskudrinkki Whey3 50g ja vedellä

12 aikaan:
Kanankoipi ilman nahkaa
Puolikas purkki raejuustoo
Ja jotain salaattia mitä löytyypi tiskiltä

14aikaan:
Protskudrinkki taas

16aikaan:
Suht sama setti kun 12 aikaan

16.30:
SALILLE 45 min punttia ja perään Reco2 palautus 100g

19.00:
Kotosalla vähän salaattia

21aikaan:
Moulinexilla maitorahka mansikat ja protkujauhe sekasin ja kitaan

23.00:
TAJU POIS ja odottamaan seuraavaa päivää

Kevyellä hölkällä mennään välipäivinä noin 3-6 kilsaa miten nyt sattuu jaksamaan, syke siellä 130-140 välimaastossa.

Olen myös miettinyt että olenko maitotuotteille jotenkin äreä kun nyt kun olen ottanut ton maitorahkan mukaan iltapalaan niin kuukaudessa kehitystä tapahtunu sen verran että mahaan tullu sentti lisää :curs:

Kiitos jos jaksat jeesata

Ainiin eli pituus 169 ja painoo 86kiloo ja ikää mittarissa 30 =(

Matchem-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom