iha perseelle menee dieetit ku jalka paskana eikä voi reenata oikei mitää viTTU!!! enää 2kk aikaa ois kesään dietata ja täl hetkel ei voi oikei edes liikkua stna :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maitorahka sanoi:Kireeks on päästävä mutta ei taida jäädä kuin luut jäljelle!
Maitorahka sanoi:Periaatteessa dietti alkoi jo Tammikuussa 2004 vajaasta 100 kilosta. Ei tähän päivään mennessä ole yhtään pidempää pluskalori jaksoa ollut viime kesää lukuunottamatta.
Nyt on paino 78 kilon pinnassa ja eiköhän tästä vielä kymppi lähde. Kireeks on päästävä mutta ei taida jäädä kuin luut jäljelle!
Hmm... Voisko tästä päätellä että läski auttaa pena tulokseen? Rasva ihossa toimii penkkipaitana. :DTimba79 sanoi:Mutta silleen muuten ei tulokset ole vielä pudonneet, paitsi tuo rinta. :curs:
Weeboom sanoi:Hmm... Voisko tästä päätellä että läski auttaa pena tulokseen? Rasva ihossa toimii penkkipaitana. :D
Heh, Sama homma mullakin. Eli massaa! voimaa! vaan kehiin....M.U. sanoi:Minä yritän päästä kesäkuntoon keräämällä edes vähän massaa (mieluiten lihasta). Sen verran oon kynis, etten ala kesää varten diettaamaan. :D
Itseasiassa näyttää.Spidey sanoi:Eikä ne lihakset läskin alla miltään näytä ;)
Matchem sanoi:Sen verran offtopiccia et mulla kanssa pieni kiristely päällä ollu jo usean vuoden vaan eipä ole painoa lähteny grammaakaan.
Nyt sitten korjailtu ruokavalioo kuukauden ajan ja lukemat on samat. Lihaskasvu jämähtäny ja diettaus ei onnistu :curs: Kiva lukea ku porukalla palaa läski ja itse epätoivoisesti yrittää samaa mutta tuloksetta.
169pituus 86paino ja siinä pysyyyyyy......................
Lenkkeilyn otin mukaan viimeviikolla joten raportoin asiasta tossa viikon päästä kun sekään ei auta :itku:
IIIolut sanoi:Bulkilla ollaan täälläkin. Massaa ei voi ikinä olla liikaa. Kerkeää sitä sitten kiristelemään joskus...