Pantera sanoi:
Itse rupesin tällä viikolla kiristelemään, painoa on n. 76kg ja rasvat pyörii 14-15% kaipailen hieman vinkkejä...
Itse en ole mikään pro-diettari, mutta pari omaa näkemystä voin antaa.
Kannattaa jakaa tota proteiinien syöntiä vähän enemmän, kirjoitit että hiitin jälkeen vedät sekä rahkaa että protskudrinkin, n60g prodea, lisäksi lounaan 3 kanafilettä sisältää varmaan lähelle 100g prodea, joka on jo aika paljon yhdellä aterialla. Paras tyyli lieneen syödä semmoset 30g per ateria proteiinia, lisää energian saantia sitten vaikka nauttimalla hyviä öljyjä. Toki sen ymmärtää jos kyseessä on työpaikan lounas, eihän sitä silloin viitsi niitä kanafileitä syömättä jättää.
Hiitin jälkeen amupalalle hiilareita, vaikka sekoita rahkan joukkoon pikakaurahiutaleita (jätä se protsudrinkki pois) niin jaksat salilla paremmin.
Mun silmään tossa sapuskamäärässä ei ole kyllä 2000kcal, vaan alle, en kyllä laskemaan alkanut, mutta kannattaa alkaa pitämään jonkinlaista syömäpäiväkirjaa, ja itse laskea kalorit, niin näet tarkasti paljon niitä kaloreita on. Vaikka todellisuudessa söisitkin 2000kcal, kuulostaa se aika pieneltä, ajetellen, että vetelet hiittiä + sali siihen päälle. Siinä äkkiä palaa urheiluun 800kcal. Itse lisäisin kaloreita noille raskaille päiville.
Jos vetelet pelkästään marjoja illalla niin eipä ole ihme, että on nälkä ja ei uni tuli. Ennen nukkumaan menoa veikka tuna + rypsäri setti, niin pysyy nälkä loitolla. Nälän saa parhaiten pysymään loitolla syömällä tasaisia annosmääriä pitkin päivää. Jostain pelkästä rahkasta ei tule kun *itutus päälle. Voisit tonne iltapalle muutenkin laittaa marjojen kaveriksi jotain proteiini pitoista: yksi esimerkki:
wilirajn jätskitön pirtelö:
250g rahkaa, 20ml rypsäriä, vajaa desi JÄISIÄ marjoja ja kuitupitoista makeutusaine mehukeittoa tilkka, luraus o'lightia (pari murskattua jääpalaa voi sekaan laittaa myös) Saattaa vaatia pikku tilkan maitoa myös. Jyystetään sauvasekoittimella. On hyvää ja raikasta!