Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Vaaka nyt alimmillaan 76 ja jotain kun lähtötilanne oli reilut 81 kg, tosin mittaus on tehty (kuten aina ennenkin) nesteistä kuivatetussa tilassa. Pihdit sanoivat rasvoiksi 8.4%, ja mutukorjauksella tuo tarkoittaisi n. 11% oikeassa elämässä. Viimeinen kiristys on tehty eksperimentaalisesti ottamalla viikot lähes pelkällä proteiinilla ja rehulla, eli vähän kuin Winsu-eksperiment mutta viikonloput löysäten. Nyt ollaan taas siinä tutussa pisteessä josta alaspäin meneminen on itkua ja tuskaa ja todennäköisesti lihaskatoa vaativaa.
. Ei miun suunnalla mitään ihmeellistä ole tapahtunut (yllättävää, sinäänsä kun diettiä takana vähän reippaat viikko). Lähtöpainohan oli vähän vajaat satku ja tänä aamuna vaaka näytti tuon 97kg. Hiilarit taitaa jäädä niin alas (pyörinyt jossain alle 80g tienoilla), että jopa ketoosi iskee päälle jossain vaiheessa.
. Tämä mittaustulos siis samoilla rutiineilla (heti herätyksen ja pakollisten aamutoimien jälkeen) mitattuna sekä rentona, että sisäänvedettynä (pikkiriikkisen navan alta).
, paino 70.5, vyötärö 82cm. Että sellaset tulokset neljä kuukautta tuotti minun kohdallani. Ihan tyytyväinen olen, kun tämä oli ensimmäiinen oikea dieettini. Legoja ei aivan saatu esille, mutta jotain kuitenkin pilkistää. Koittakaa te muut jaksaa vielä, minulla on huomiseksi varattu 2,4 kiloa karkkia! :kippis1:
Kehitystä ei dieetin aikana sarjapainoihin ja toistomääriin ole tullut, mutta oikeastaan täsmällisesti samoissa painoissa ja toistoissa liikutaan kuin 7 kiloa aiemminkin. Vielä ajattelin ottaa pari kiloa pois, jolloin olen aika tyytyväinen saavutettuihin tuloksiin.
Saako pientä tarkennusta? Jos tarkoitat voimatreenillä alle 6 toiston sarjoja, niin eikös ne ole dieetillä riskialttiita (johtaa helpommin loukkaantumiseen)?Kostaja sanoi:- Treenata vain voimaa, sillä lihas ei tartu laihiksella.
). Tänään aattelin kuitenki lisätä kaloreita 2000 kcal per päivä, koska tajusin että eihän tässä mihinkään kiire ole, on se 0,5 kg viikossakin ihan hyvä vauhti ja lihaksetki säilyy paremmin. Aatelin tiputtaa tohon 79kg:hen, koska silloin olisin tiputtanut tasan 30kg.Voisiko udella milloin diettisi alkoi ja miten vähensit hiilareita ?suortti sanoi:Dietti loppui tänään 1.6. ja paino tippui ~78 kilosta 72,5 kiloon. i.