Kevään rantakunto ja dieettithread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larzan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hesander sanoi:
Ja tästä liikunnasta dieetillä on ehdottomasti eniten vaikuttanut nimenomaan aamulenkit tyhjällä vatsalla. Toimii. Rasvaahan sä tietääkseni yrität sillä dieetillä polttaa ja parhaiten se palaa kun syke ei oo 6 000 000. Itselläni juostessa ei toiminut yhtä hyvin kuin kävellessä. Itse en siis sotkis HIIT:iä ja aamuaerobista. Peruskunto kyllä varmaan kasvaa niin tehdessä. :david:

Aikamoista mutua tulee sieltä suunnasta. Luepa tuosta...

Hesander sanoi:
Ei tosiaankaan oo aamuaerobinen turhaa. Se on mun mielestä tärkein asia koko dieetillä. Ite oon nyt tiputtanu aikavälillä jota en kerro n.20 kg. Elämäni suurin tiputus vähillä hiilareilla, kovalla treenillä ja ehdottomasti kurinalaisen aamulenkkeilyn avulla. :hyper:
Ite kävelen reipasta kävelyä joka aamu n.1 tunnin, siihen päälle sali 3-5 krt/vko ja satunnaista muuta liikuntaa (iltalenkkejä, koripalloa, futista jne.).
Ja tästä liikunnasta dieetillä on ehdottomasti eniten vaikuttanut nimenomaan aamulenkit tyhjällä vatsalla. Toimii. Rasvaahan sä tietääkseni yrität sillä dieetillä polttaa ja parhaiten se palaa kun syke ei oo 6 000 000. Itselläni juostessa ei toiminut yhtä hyvin kuin kävellessä. Itse en siis sotkis HIIT:iä ja aamuaerobista. Peruskunto kyllä varmaan kasvaa niin tehdessä. :david:

oletko edes kokeillut olla ilman aamuaerobista? mulla on nyt ollu diettiä 4vko ja painoa lähtenyt n. 4,5kg ja en oikeastaan ole tehnyt yhtään aamuaerobista, pari kertaa tullu käveltyä aamulla koska kalorit on todella alhaalla ( 1400 ) jotta syöminen siirtyisi muutaman tunnin. mutta tähän menessä on ollut paras diettini ja 4 palikkaa päkeistä näkyy kun pistää kireelle, ennen ei näkynyt melkein edes ylimpiä. aikasemmalla dietillä oli aamuaerobisia, mutta ei ne tän dietin perusteella ole tosiaankaan parhaita rasvapolttoa ajatellen. silloin paino jumitti aika paljon, vaikka kalorit oli loppuvaiheessa samaa luokkaa kuin nyt...

Itse aloitin elämäni ensimmäisen dietin helmikuun puolessa välissä (177cm/94kg) ja nyt olo on 14kg kevyempi (80kg). Kalorit ovat laskeneet tasaisesti 2700kcal->2100kcal ja vasta nyt alkaa vanne aavistuksen kiristää päätä. Vielä puolitoista viikkoa diettaamista edessä ja sitten alan syödä kulutuksen mukaan.

Niin tiukkaan kuntoon en päässyt kuin olisin halunnut, mutta minkäs teet kun kroppa imee kaiken itseensä. Talvella tuli kokeiltua bulkkaamistakin ja nostin painon normaalista 83kg:stä tuonne ysikympin paremmalle puolelle. Dietin alussa siksari oli hädintuskin näkyvissä joten motivaatiota ei paljoa tarvinnut hakea. Muutenkin tulee juostua ja treenailtua erinäisiä lajeja aika paljon ja tuo 94kg oli kyllä tämän kokoiselle sällille aivan liikaa.

Tavoite on rantakunto 2008. :) Ei täs oo mitään mieltä dietata tässä vaiheessa, intti välis ja kaikkee. Diettaan sitte ku on jotain läskin alla, mitä näyttää.

KSENA sanoi:
oletko edes kokeillut olla ilman aamuaerobista? mulla on nyt ollu diettiä 4vko ja painoa lähtenyt n. 4,5kg ja en oikeastaan ole tehnyt yhtään aamuaerobista, pari kertaa tullu käveltyä aamulla koska kalorit on todella alhaalla ( 1400 ) jotta syöminen siirtyisi muutaman tunnin. mutta tähän menessä on ollut paras diettini ja 4 palikkaa päkeistä näkyy kun pistää kireelle, ennen ei näkynyt melkein edes ylimpiä. aikasemmalla dietillä oli aamuaerobisia, mutta ei ne tän dietin perusteella ole tosiaankaan parhaita rasvapolttoa ajatellen. silloin paino jumitti aika paljon, vaikka kalorit oli loppuvaiheessa samaa luokkaa kuin nyt...

Olenpa hyvinkin kokeillut ilman aamuaerobista. Tiedä häntä mistä johtuu, mutta mulla toimii vaan helvetin hyvin just sillon ku kävelen reippaasti ne aamulenkit, siis en juokse ja kun en sitä aamuaerobista tee ollenkaan, painonpudotus suurinpiirtein puolittuu. Ehkä vähän turhan kärkkäästi sitä aamuaerobista mainostin, mut mulla ei oo koskaan lähteny niin hyvin kuin sen avulla. Omalla kohdalla siis toimii.

Minä myös :) Dietti ei mennyt ihan niinku piti, en jaksanut laskea kaloreita ja kaverit veti baareihin. Noh, kun en kuitenkaan bodimunkki ole, en heitä loppuelämää menemään sikspäkin takia. Tulosta on kuitenkin tullut mukavasti, paino ~87>81.5, mutta suurempi muutos on mielestä tullut peilissä (toki samaan aikaan hankittu rusketus auttaa). Tämän lisäksi treenipainot on kasvanu kaikissa liikkeissä. Vielä jos pääsis siihen 80kg paikkeille, nesteet veks ja sitten vois laittaa kuvia vippipuolelle. Kohta on kuitenkin kesäkuu, joka on varmaan sopiva aika kesäkunnolle?

ak8400 sanoi:
Minä myös :) Dietti ei mennyt ihan niinku piti, en jaksanut laskea kaloreita ja kaverit veti baareihin. Noh, kun en kuitenkaan bodimunkki ole, en heitä loppuelämää menemään sikspäkin takia. Tulosta on kuitenkin tullut mukavasti, paino ~87>81.5, mutta suurempi muutos on mielestä tullut peilissä (toki samaan aikaan hankittu rusketus auttaa). Tämän lisäksi treenipainot on kasvanu kaikissa liikkeissä. Vielä jos pääsis siihen 80kg paikkeille, nesteet veks ja sitten vois laittaa kuvia vippipuolelle. Kohta on kuitenkin kesäkuu, joka on varmaan sopiva aika kesäkunnolle?
Ei: Kesäkuu on vielä suomessa kylmä ja ihmisillä vielä takit ja collarit päällä. Panosta heinäkuuhun sillon on täälläkin lämmintä

hoplaa90 sanoi:
tavoitteena rantakunto 2007 niin vois olla jotain lihaa tullukkin

Kuin myös, tai sitten 2008 :D tosin se voi mennä jo liiankin pitkälle, pääsee pian paino käsistä ja olen hirveä jokinorsu.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joonaz sanoi:
Kuin myös, tai sitten 2008 :D tosin se voi mennä jo liiankin pitkälle, pääsee pian paino käsistä ja olen hirveä jokinorsu.
Sama tavoite. Eli melkein ripped joko 2007 tai 2008 kesällä ja sitten rannalle. Tai no katsotaan viitsinkö edes noina kesinä pitää edes sortseja jos noi pohkeet eivät kehity, mutta siksi treenaankin niitä 2-3 kertaa viikossa. :evil:

NGV sanoi:
Sama tavoite. Eli melkein ripped joko 2007 tai 2008 kesällä ja sitten rannalle. Tai no katsotaan viitsinkö edes noina kesinä pitää edes sortseja jos noi pohkeet eivät kehity, mutta siksi treenaankin niitä 2-3 kertaa viikossa. :evil:

aikas kovaa treeniä pohkeille. Omillani ei melkeimpä yhden jalkapäivänä suoritettavan pohjerääkin jälkeen pysty juuri edes käveleen yleensä :) itse en kestäisi.

Joonaz sanoi:
aikas kovaa treeniä pohkeille. Omillani ei melkeimpä yhden jalkapäivänä suoritettavan pohjerääkin jälkeen pysty juuri edes käveleen yleensä :) itse en kestäisi.
No mutta kato toi volyymi ei ole niin kova.:rolleyes:

ei tästä tuu hevon vittua. kesäpainaa ovelle ja tässä ollaan vielä läski kuin hylje. No seuraava tavoite tohon open kisan loppuun :D

Since 1988 sanoi:
Ei: Kesäkuu on vielä suomessa kylmä ja ihmisillä vielä takit ja collarit päällä. Panosta heinäkuuhun sillon on täälläkin lämmintä
No ei tässä jaksa koko kesää olla dietillä, joku päivämäärä pitäis asettaa ja vetää loppuspurtti. Sama se onko kesä-, heinä- tai joulukuu, joku 2-4 viikkoa riittää mulle ihan hyvin. :rolleyes:

Joonaz sanoi:
no sehän on sanomattakin selvää että volyymi ei voi olla kova.
Mutta toisaalta eipä se volyymi voi olla hirveän kova edes jalkatreenin yhteydessä, kun eka tekee kyykkyn, prässin ja muut jalkaliikeet ja sitten kun pääsee rankaisemaan pohkeita ei riitä voima.:rolleyes:

NGV sanoi:
Mutta toisaalta eipä se volyymi voi olla hirveän kova edes jalkatreenin yhteydessä, kun eka tekee kyykkyn, prässin ja muut jalkaliikeet ja sitten kun pääsee rankaisemaan pohkeita ei riitä voima.:rolleyes:

Tuo nyt on varmasti hiukan henkilökohtainenkin juttu ;)

Joonaz sanoi:

Mulla siirtyy aina vuodella eteenpäin tää rantakuntotavoite, kun ei siitä dietistä koskaan tule vittuakaan. :rolleyes: Painon nousun kanssa tosin ei ole ongelmia. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom