Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tammikuun puolessa välissä alko oma dietti. Sillon paino oli 105kg (pituus 188cm, lisäksi nesteitä oli kyllä kropassa varmaan melko lailla). Tänään aamupaino 92kg ja vielä ainakin siihen 90kg pudotetaan, jonka jälkeen mennään tuntumalla, Rasvat tällä hetkellä siinä 10% tienoilla. Dietti on VHH- tyyppinen, jota oon kiristelly aina vähän väliä ja samalla lisänny aerobista. Kumma kyllä kaikki sarjapainot salillakin on noussut, joten elämä hymyilee :D
Oon dieetannut nyt 11 viikkoa maltillisesti jatkaen aina heinäkuulle saakka...
Eli 175cm nainen, rasvaprossa nyt ehkä n.25-26%. Tavoitteena 62kg ja rasvaprosentti 23% tai alemmas...Tässä tuloksia tähän mennessä:
Lähtömitat tammikuussa: 68kg, vyötärö 73, lantio 106, reidet 62
Mitat nyt maaliskuussa: 66kg, vyötärö 70,5, lantio 103, reidet 61
Etanan vauhdilla mennään todellakin... :(
Tseppiä hurrrjasti! Mustakin tuntuu että mulla ei rasvat irtoo kropasta ei niin millään. Se on hidasta hommaa, mut onneks kesään on vielä pari kuukautta aikaa! ;)
Millanen sun ruokavalio ja liikunnat on tällä hetkellä?
Jouluunkuun puolesssa välissä aloit todenteolla pudottamaan painoa. n105kg ja nyt 14vko takana ja paino 95kg, tosin nyt tuli ensimmäinen viikko kun paino ei pudonnut. Aineenvaihdunta myös jotenkin sekaisin, paska ei tuu kellon lyömällä.
Olisikohan nyt paikka vetää mättöpäivä, päivällisen tilalle vaikka pizza ja illalla 1-2 prode patukkaa? Tavoite huitelee jossain 85-88kg paikkeilla noin 10 vko aikaa tavoitteeseen noin suurin piirtein.
Päivän esimerkki ruokavalio:
Aamiainen:
Pro: Kinkkuleike 100g+juusto alle 10% 50g
Hh: Real 100g, 2 siivua
Mehukeittoa n.100g
Vitamiinit yms yms.
Lounas:
Pro: paistijauheliha/kana 130g
Hh: täysjyväpasta 40g
salaattia vapaasti.
Välipala:
Pro: Maitorahka 250g
Hh: Banaani
Treenin jälkee:
palkkaria 60-70g.
Päivällinen:
Pro: paistijauheliha/kana 130g
Hh: täysjyväpasta 50g
salaattia vapaasti.
Iltapala:
Pro: Heraa 40g / rahka 250g.
Hh: marjoja / hedelmää n.150g
Kalaöljy kapselit yms yms.
Vettä menee 4L suurin piirtein.
Pitääköhän tässä reakoida ruokavalion suhteen.
osoitteessa ------jycce.blogaaja.fi------- löytyy tämän hetkinen tilanne, elikkäs after 3kk.
ps, kuvien kera tiätty!
onko muuten missä määrin okei vetää cheat päiviä dietillä? plussilla kun olin niin sillon joo mut mites tää dietti, vähän uutta mulle niin onko ok vetää koko pv roska safkaa :D vai pitäiskö sekin olla " sopusuhtasesti "?