Kevään 2013 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake83
  • Aloitettu Aloitettu
Jep itellä lähteny dieetti jo pyörimään kans. Syksyllä alko jo 83,4kg painosta ja putos jouluun mennessä 78,3. Sit nous tos jouluna vähä ja taas alotettu uudestaa diettaa ni paino 78.1. Todennäkösesti tiputellaa tonne 70kg tuntumaan, vähän päälle ni eiköhä se kesäkunto oo siinä.

Juuh elikkäs nyt on sit paino 72,5kg ja vielä n. kuukausi mennään dieettiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
112kg päällä ja tarkoitus huomisesta alkaen kesää kohti maltillisesti tiputella. Kehitys tulee loppumaan tyytyväisyyteen, eli mitään ylikireää ei ole haussa :)
Tämän hetkinen paino 99kg. 13kg tiputettu, voimat nousussa, pötsi -20cm. Hyvin sujuu :)

Jos rasvat on jo noinki alhaiset, niin kannattaa tehä useemmin niitä tankkauksia. Joka- tai jokatoinen viikko imo.

Kiitos vastauksesta! luulen että jo huomenna pitää vähän tankata, kun tuntuu että aineenvaihdunta on vähän hidastunut. Sarjapainot salilla eivät ole kyllä laskeneet ollenkaan vaikka elopainoa lähtenyt se 14 kiloa vähän alta puolesssa vuodessa..

Älä nyt helvetissä mene lihasmassoja diettaamaan pois!

Ei mulla ole lihaksia, vauvarasvaa kyllä senkin edestä.

tänään alkoi dieetti, lähtöpaino aamulla oli 57,5, pituuttakin siis huimat 155 cm :) paino tarkoitus saada 50 paikkeille, ja hitaasti pudottamalla että ne pienet lihakset säästyisivät. Kalorit alussa ~2000 paikkeilla, joudun melkoisesti vaihtelemaan kalorimääriä lepo- ja treenipäivien sekä työ- ja vapaapäivien välillä, katsotaan nyt miten homma lähtee toimimaan. Aerobista liikuntaa tulee päivittäin jonkin verran koiran takia, salia 4xviikossa, lisänä sitten ruumiillinen työ.

Tää siirtyminen ylläpidolle ei olekaan niin helppoa kuin luulin... Nyt on takana kaksi herkutteluviikonloppua pikkusiskon ja leffojen parissa ja siitä riemastuneena oonkin aina sitten lähtenyt alkuviikosta dieettiruokavaliolle ja kun tuntuu että on pahimmat nesteet saanut pois ja painon takaisin normaalitilaan, niin onkin taas uusi viikonloppu. Huoh :/ Enkä haluaisi saada yhtään kiloa takaisin, joten en voi suorilta käsin jatkaa ylikaloreilta ylläpitokaloreille viikon alussa kun läskiähän siitä tule. Oon niin stressisyöjä kuin vain voi olla ja nyt kun ylppärit on alkaneet tällä viikolla, niin oon stressannut niitä koko edellisen + tämän viikon ja siksi onkin ollut helppo turvautua suklaaseen ja muuhun mättöön näinä viikonloppuina. Argh.

Vois heittää ton vaa'an hukkaan ja nostaa vaan niin p*rkeleesti rautaa tällä viikolla. Ai niin, mulla piti olla kevyt viikko...

Nyt paino junnannut pari viikkoa samassa vaihteluvälissä. Joten tänään lisättiin airobisen intensiivisyyttä ja vähennettiin hieman hiilareita ruokavaliosta. Katsotaan toisiko tämä tuloksia seuraavan parin viikon kuluessa. Tavoitteeseen ei olisi enää matkaa paljon, mutta hitaasti tuntuvat viimeiset kilot lähtevän. :D

Täältäkin yks uus tuli joukkoon, mielenkiintoista lukea muitten hyvistä plääneistä sekä saavutuksista!
Mulla pituutta on 170cm ja painoa nykyisin 69kg.
Hiljalleen tiputin painoa edellisestä 85kg:sta ja olo on huomattavasti parempi, virkeämpi ja motivoituneempi ku moneen vuoteen! :)
Nyt edelleen jatkanu runsasproteiinista ja vähempi hiilihydraattista ruokavalioo, salilla käyntiä n.4 krt/vko sekä paljon lenkkeilen koiran kanssa päivittäin.

Tsemppiä kaikille! :)

21 v, 94 kg / 183 cm. 4-5 kertaa viikossa punttia, duuni vähän istumatyötä aktiivisempaa. kalorilaskuri.fi kettuilee suurilla eroilla ja mä en osaa laskea muuten mun päivän kalorikulutusta järkeväksi. can anyone help? treenitön ja treeni päivät? paljon esim. tässä diettaamaan alan niin lisäisin 15 min pyörää treenin edelle ja 15 min aamuhyppelyt ulkosalla kun tulee lämpimämmät kelit. parempaa sivua laskea kun toi kalorilaskuri?

3vko treenitauko/saikku takana päin. Saikulle lähdettiin lukemasta 59,2kg ja tänään tulos 58,5kg :) ei siis tullut kauheasti kerrytettyä fläsää "lomailun" aikana vaikka yhdessä vaiheessa "hiukan" turvottikin.

21 v, 94 kg / 183 cm. 4-5 kertaa viikossa punttia, duuni vähän istumatyötä aktiivisempaa. kalorilaskuri.fi kettuilee suurilla eroilla ja mä en osaa laskea muuten mun päivän kalorikulutusta järkeväksi. can anyone help? treenitön ja treeni päivät? paljon esim. tässä diettaamaan alan niin lisäisin 15 min pyörää treenin edelle ja 15 min aamuhyppelyt ulkosalla kun tulee lämpimämmät kelit. parempaa sivua laskea kun toi kalorilaskuri?

kalorilaskuri antaa karkean arvion Eikä todellakaan ole mikään absoluuttinen totuus. mene sen kalorilaskurin mukaan ja kato viikko miten paino kehittyy, sitten karsit hieman kaloreita jos paino junnaa. riippuu koulukunnasta , jotku syö treenipäivinä hieman enemmän ku lepo päivinä , jotkut lisää treeni päivän kaloreihin vaan palkkarin.

Itsellä tänään tankkauspäivä ja hiilihydraatteja menee huolella.

Laitetaas vähän päivitystä. 6 viikkoa dieettiä takana ja paino pudonnut 101-->96,8kg. Ensimmäiset 2 viikkoa vedin vhh-tyyppisesti mutta ei toiminut minulla, joten siirryin ketoosiin. Kalorit oon pitäny 2500/päivä. Aerobista en oo tehny muuta kuin 2 kertaa viikossa kuntopyörällä 30min.
Paino siis pudonnut näin:
vko 0: 101kg
vko 1: 99,3kg (-1,4kg)
vko 2: 99,1kg (-0,2kg)
Vko 3: 98,4kg (-0,7kg) ensimmäinen ketoosiviikko
vko 4: 97,5kg (-0,9kg)
vko 5: 96,8kg (-0,7kg)
vko 6: 96,8kg (-0,0kg) en tiedä mistä johtuu ettei paino pudonnut viime viikolla yhtään, kiristymistä on kuitenkin havaittavissa kuntokuvien ja mittanauhan perusteella.
Yht: -4,2kg

Täytyy varmaan pudottaa kalorit 2500-->2200 ja katso josko homma alkais taas pelittään :)
Paino on kuitenkin pudonnut keskimäärin 0,7kg/vko, joten ihan hyvää vauhtia etenee, eiköhän tästä hyvä tuu vielä ennen kesää :)

7. viikko takana ja maanantaina vaaka näytti 95,6kg, tänään tasan 95kg. Pudotusta yhteensä 6kg. :) 5,5 viikkoa ketossia takana ilman tankkauksia ja sen kyllä huomaa jo treeneissä. Tänään "pieni" tankkauspäivä, mäkkäriin siis --> :D

Saatanan oksennustauti. 2 vuorokaudessa lähteny 2.2 kiloa. Viimesen +50 tunnin aikana ainoa ruoka mikä on pysynyt sisällä on ollu 3 myslipatukkaa. Piimä, ruoka, leipä, muut tulleet ulos aika nopeaa.. Onneksi nyt kolmantena päivänä alkanut hieman parantumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom