Kevään 2013 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake83
  • Aloitettu Aloitettu
3 viikko sitten tuli aloitettua painonpudotus, lähtö paino 80kg,
vk1 76,9
vk2 76,0
vk3 75,5
Vielä pitäisi pari kolme kiloa kiristellä, kaloreita lisätty vk:n 2 jälkeen koska tuntui paino putoavan turhan nopeasti. Toki nesteitä lähti alussa reilusti mutta aikaakin on vielä pari kuukautta, että eipä tässä kiirettä.
Tosiaan viime vuonna paino oli 71-72 kieppeillä (perus laihaläski) ennen kuin aloin käydä salilla, mutta nyt jo 75,5 kg alkaa jonkun näkönen sixpack:i hahmottua eli huikeeta kehitystä tapahtunut :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitetaas vähän päivitystä. 6 viikkoa dieettiä takana ja paino pudonnut 101-->96,8kg. Ensimmäiset 2 viikkoa vedin vhh-tyyppisesti mutta ei toiminut minulla, joten siirryin ketoosiin. Kalorit oon pitäny 2500/päivä. Aerobista en oo tehny muuta kuin 2 kertaa viikossa kuntopyörällä 30min.
Paino siis pudonnut näin:
vko 0: 101kg
vko 1: 99,3kg (-1,4kg)
vko 2: 99,1kg (-0,2kg)
Vko 3: 98,4kg (-0,7kg) ensimmäinen ketoosiviikko
vko 4: 97,5kg (-0,9kg)
vko 5: 96,8kg (-0,7kg)
vko 6: 96,8kg (-0,0kg) en tiedä mistä johtuu ettei paino pudonnut viime viikolla yhtään, kiristymistä on kuitenkin havaittavissa kuntokuvien ja mittanauhan perusteella.
Yht: -4,2kg

Täytyy varmaan pudottaa kalorit 2500-->2200 ja katso josko homma alkais taas pelittään :)
Paino on kuitenkin pudonnut keskimäärin 0,7kg/vko, joten ihan hyvää vauhtia etenee, eiköhän tästä hyvä tuu vielä ennen kesää :)

Nonnih, 4 viikkoa on takana ja viime vkon pudotukseksi tuli 700gr ja aamupainojen keskiarvo 112,2kg. VHH-tyylillä vedän vielä viikon tai kaks, sitte tosiaan fitfarmin diettiin!
Lähtöpaino 115,5kg
Vko 1. 114,1 (-1,4kg)
Vko 2. 113,7 (-0,4kg)
Vko 3. 112,9 (-0,8kg)
Vko 4. 112,2 (-0,7kg)
Aerobista teen joka päivä 15-25min treenien päälle, 5-jakosella mennään ja tätä jatketaan niin kauan ku alkaa 100kg rajapyykki lähenemään! :)
Tsemppiä treeneihin ja dietille! - http://juusodd.blogspot.fi/ - Saa seurata ;)

Aika epäonnistuneen viiden kuukauden +8 kg bulkin jälkeen tarkoitus olisi tiputtaa ainakin 6 kg seuraavan 12 viikon aikana. Pituus 197 cm ja aamupaino nyt 100,8 kg. Toukokuun 2. päivä pitäisi olla valmista. Ainoastaan lyhyitä bulkkeja ja dieettejä tämän jälkeen.

Aamupaino kävi jo ensimmäisen kerran viikko sitten 98.3 kg:ssa ja tänään ollaan taas siinä. Katotaan nyt vielä viikko ennen ku alan tiputtamaan kaloreita.

Kuinka pitkään jengi pitäny dieetillä mukana kreatiinia?
No koko dietin ajan tietenki tai ainaki mää yritän dietillä päästä eroon läskistä enkä nesteistä mitkä saataa antaa pientä pullotusta olemattomille lihaksilleni..:)

Nii nyt pitäs siirtyä viideksi viikoksi bulkki ketjun puolelle.. Dietti meni 8viikkoa ja 92kg--->84kg..

Kilo tavotteita en ole itellä pitänyt vaan 6viikoa oli tavote dietata mutta oli niiin helppoa ni jatkoin pari viikoa.. nyt alkais pyörittään 1kk bulkkia ja 2vko diettia ja kattoa mihin se johtaa..

Kuinka usein ootte pitäny hiilarien tankkauspäivän tai päivät ja kuinka paljon olette silloin hiilaria tankanneet?

Tuli tämmöinen mieleen kun tänään treeni tuntui erityisen raskaalta eikä meinannut päästä samoihin toistomääriin ja painoihin kuin viime viikolla. Lihakset tuntuu ns. tyhjiltä.

Itellä nyt menossa 7vk vhh:ta ja painoa on viime sunnuntaina mitattuna 6,2kg lähtenyt. Enkä ole vielä pitänyt tankkaus tai mättöpäiviä.

Kreatiinin lopetin samalla kun aloitin dietin. Silloin sitä oli 10vk syötynä. Ajattelin ottaa sen taaa takaisin käyttöön niin ehkäpä sillä tota voimaa tulee takaisin.

Ite olen tankannu hiilarit 2 - 3 viikon välein. Lisänä kasviksiin Aamulla 2 ruisleipää tai puuroa 50 g. 3 ruokaa joissa kussakin 50- 70 grammaa täysjyväpastaa.
Tällä on menty ja hiki on virrannu seuraavissa treeneissä.

Kysymys! :)
Onks teillä muodostunu jotain suosikkiruokaa tai herkkua dieetillä ollessanne? :P

No 250gr rahkaa mihin sekoitan luomujogurttia, mustikoita ja fun lightia sekaan. Sitä vois helposti syödä paljon enemmän kuin sen yhden purkillisen

Kreatiinin lopetin samalla kun aloitin dietin.

Miksi??? Ei se neste siellä lihaksessa läskin sulamista estä!!! Dietillähän yleensä yritetään päästä läskistä eroon. Ja se neste siellä lihaksessa on vaan hyvä asia!!

ps. kerta kahteen viikkoon vetasin kunnon tankkauksen..

Prskl ku mun dieetti on nyt jumitellut ja vähän ottanut takapakkiakin tai no ainakin vaa'an mukaan. Peilikuva tuntuu silti kiristyneen hieman vaikka paino ee oo tullutkaan alas.
Ny 7.1 oli lähtöpainona 100.7kg ja 93.9kg oli viime viikolla paras aamupaino nyt sit taas 95kg ku tänään vaa'alle pomppasin.

Turhauttavaa aina välillä. Voi ehkä johtua siitäkin että veden juominen jäänyt nyt hieman vähemmälle ku töistä ollut vapaata. Töissä kumminkin tulee työpöydällä pidettyy vesipulloa kokoajan täynnä ja hörpittyä vähintään se 3L yhteensä päivän aikana.

Prskl ku mun dieetti on nyt jumitellut ja vähän ottanut takapakkiakin tai no ainakin vaa'an mukaan. Peilikuva tuntuu silti kiristyneen hieman vaikka paino ee oo tullutkaan alas.
Ny 7.1 oli lähtöpainona 100.7kg ja 93.9kg oli viime viikolla paras aamupaino nyt sit taas 95kg ku tänään vaa'alle pomppasin.

Turhauttavaa aina välillä. Voi ehkä johtua siitäkin että veden juominen jäänyt nyt hieman vähemmälle ku töistä ollut vapaata. Töissä kumminkin tulee työpöydällä pidettyy vesipulloa kokoajan täynnä ja hörpittyä vähintään se 3L yhteensä päivän aikana.

Mulla sama. Paino ei oo tippunu juurikaan, mutta kiristymistä näkyy kuitenkin. Myös lihasta on tullut dieetillä, johtunee varmaan siitä, että olen vielä alottelija kehonrakennuksessa. Joten heitä vaaka seinään ja kato peilikuvaa! :) Myös kuvat on hyviä vertailun vuoks. :>

Edit: Tosin itellä mitat 170cm/63kg suunnilleen. Rasvat päälle 20. Vielä tässä ois pari rösenttia tiputeltavaa :P

Moro. Lähtöpaino oli jotain 114-115 kilon luokkaa. Nyt mennään 107 kilossa ja tonne sataseen pitäis pudotella. Ruokavalio on seuraavanlainen:

Aamupala:
Pekoni 35g
2 kananmunaa
Appelsiinimehu (itse puristettu) 100g
maitorahka 250g
hera isolaatti 30g

Lounas:
Seitifile 200g
broccoli mix 300g
raejuusto 2% 100g
44g minihiilari ruisleipää

Välipala:
Maitorahka 250g
hera isolaatti 30g

Päivällinen:

Paistijauheliha 200g
broccoli mix 150g
raejuusto 100g
minihiilari ruisleipä 44g

Iltapala:
maitorahka 500g
hera isolaatti 20g
cashew pähkinät 20g

Treenipäivinä menee myös 40g gatoradea, 45g maltoa ja 70g heraisolaattia.

P: 381g, HH: 172g, R: 89g = 3029kcal ja välipäivinä 2659kcal.

Tsemppiä kaikille.

Edit: niin tosta jäi merkkaamatta öljyt tuolta ruokalistalta.. ja kurkut ja tomaatit, no en niitä laske kaloreihin kun niiden energiamäärä on niin mitätön.

No onhan se 3,5g / painokilo aika paljon, mutta en kuitenkaan syö ympäri vuoden näin suurta määrää protskua. Tai paljon ja paljon.. Mitä nyt oon joitain kehonrakentajia seurannut, niin dietillä nimenomaan proteiinit nostetaan erittäinkin korkealle.

No onhan se 3,5g / painokilo aika paljon, mutta en kuitenkaan syö ympäri vuoden näin suurta määrää protskua. Tai paljon ja paljon.. Mitä nyt oon joitain kehonrakentajia seurannut, niin dietillä nimenomaan proteiinit nostetaan erittäinkin korkealle.

Joo, niinhän se menee. Tuossa vaan miettii että missä kohtaa menee se optimaalinen hyöty/haittasuhde. Meinaan ettei turhaan munuaisiaan kiusaa liiallisella proteiinilla.

Enpä itse tiedä tuota optimaalista määrää. Veikkaan kuitenkin että se on lähempänä 2.0g/kg kuin 3.5.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom