Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluaisin kiinteyttää, että lihakseni näkyvät paremmin niin miten lähtisin aloittelemaan tota, kun olen 15-vuotias?
En viitsi alottaa uutta yhyy paino ei putoa ketjua niin kysyn täällä. Olen dietannut 2 kuukautta ja painoni putosi 84 kilosta 81.5 kiloon. Nyt painoni on junnannut tossa jo toista viikkoa. Peruskulutukseni on noin 2250 ja syön päivässä noin 2000 kcal. Käyn salilla 3-4 kertaa viikossa.Kannattaisiko minun pudottaa kaloreita entisestään vaikka 1800 kcal?
PS. mättöpäivän oon pitäny about joka toinen viikko.
peruskulutus 1250??? Milläs kaloreilla meinasit mennä jos tuosta vielä vähennät?
Tämmöstä se on vaahtosammuttimen koksoilla ihmisillä. :D Peruspäivänä kulutus nosuee 1600-1800 kaloriin ja silloin syödään sitten 1200-1400, salipäivinä kulutus nousee jo yli 2000 ja silloin saa syödä 1500-1600 Isompia miinuksia ei parane laittaa tai homma tyssää, sen oon huomannut.
Joulukuun alussa otin mitat ja lähtötaso oli 173cm 72kg.
Joulun aikana paino nousi 73.5kg kieppeille.
Paino olisi tarkoitus painaa jonnekin 65kg tasolle jossa se oli viime keväänäkin.
No eipä tuota kiristelyn riemua ehtinyt montaa päivää kestää ku pukkas vatsataudin. Ilmeisesti paljon duunipaikalla jengiä kaataneen noro-viruksen. Voimat ihan loppu, kuumetta ja ylä sekä alapäästä tulee kaikki ulos heti.
Ei auta kun parannella pois ja ens viikolla jo uudet pöhinät päälle. T-nationilla oli mielenkiintonen artikkeli just perusjuttujen muistutuksena jos ketään kiinnostaa http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=5567090