Kettler Delta 100 -monitoimipenkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HLL
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

HLL

Ikä
42
Wrange myy nettisivuillaan kyseistä laitetta , missä pitäisi onnistua penkki- ja pystypunnerrus sekä jalkakyykky. Onko kenelläkään kokemuksia laitteesta, tai tiedossa parempia/halvempia tuotteita. Entä minkälaisia ovat saman nettiliikkeen 15 kg:n Black Star G -rautakäsipainot (pystyy ilmeisesti lisäämään levyjä)?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eiköhän se kuntosali ole kaikista paras vaihtoehto... Yleensä noissa superkeskuksissa on esim. liian vähän painoja...

Kävisin mielelläni kuntosalilla, mutta asun sen verran korvessa, että kotona kuntoilu tulee halvemmaksi. Olen tässä juuri investoimassa kunnon laitteisiin.

No samalla firmalla on myynnissä punnerrus/dippitelinne joka kestää 250kg ja hinnaltaan 40€ kalliimpi. Ainakin itse olen suunnitellut ostavani sen ja samalla uuden harjoituspenkin taloyhtiönsalille.

No jos minä saan suositella. Niin ostaisin heti suoraan tuommoisen kyykkytelineen 190 e hintaan, siihen samassa kuvasssa olevan penkin 190 e, painoja tuommoisen setin 133,5 kg hinta 315 e ja lisäksi yksi 30 kg säädettävä käsipaino, 75 e. Nämä siis tuolta gymlecolta.

Ajattelin vain jakaa tietoutta kun mieteskelin tuossa huvikseni, että minkälaisen koht. laadukkaan ja halvan kotikuntosalin nettikaupoista saisi aikaiseksi. Tuosta tuli niin kattava että ainostaan leuanveto tanko ja ehkä dippiteline puuttuu niin eipä muuta tarvitsekaan koko kehon kokonaisvaltaiseen rääkkiin. Paitsi ehkä maksimitreeneihin joitakin 20 kg kiekkoja.

Yön yli pohtineena päädyin itsekin kyykkytelineeseen ja penkkiin. Houkuttelevin tarjous löytyi juuri tuolta Gymlecolta, kiitoksia Lightweightille. Annan palautetta, kunhan saan välineet käyttöön (jos kenelläkään kiinnostaa...).

Kannattaa investoida kotisalille heti kunnon vehkeet jos vaan tilat antaa myöden, kaduttaa viimestään vuoden päästä jos tuli ostettua jotain rimpuloita. Moni maksaa sen +40 euroa salikortista kuukaudessa, eli tulee helpoisti 500 euroa vuotta kohden, jos saa vaikka kaverin kimppaan niin 1000 eurolla ostaa jo ihan kivasti kamaa ja vuodessa se on salimaksuihin verrattuna jo kuitattu. Jos mulla vaan ois tilat niin hakisin vaikka pankista lainaa ja tekisin ittelleni sellasen kotisalin jossa vois koko kropan treenata kunnolla.

Täällä maaseudulla ei ole onneksi tilasta puutetta. Ainoastaan kyykky/punnerrusteline ja säädettävä penkki puuttuvat, muut (tärkeimmät) välineet löytyvät. En siis ole aloittelija; edellinen punnerruspenkki, tanko ja levypainot vain palasivat alkuperäiselle omistajalleen. Toivottavasti juuri tilaamani 130 kg:aa levypainoja eivät riitä pitkäksi aikaa. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom