Keskustelua Volvon maineesta ja merkin haukkumisesta

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Automaatti ehdottomasti. Mitenkäs noissa automaatit pelaa? Entä onko se kääntösäde oikeasti mallia "ei käänny, kaartaa"?

Testaat, että vaihtaa ilman ylimääräisiä ääniä jne., niin kohtuullisen luotettava tuo geartronic on. Ei millään muotoa taloudellinen tosin, eikä niin "nykyaikainen" - hyvässä ja pahassa. '05 S60 2.5tA on itsellä noista Volvon automaateista ollut. Janoinen kombo oli kaupungissa, mutta maantiellä meni perus 7l/100km. Lähipiiristä löytyy yksi epäonnekas, jolla geartronic sanoi sopimuksen irti, mutta samanlaisia kokemuksia löytyy varmasti kaikista laatikkotyypeistä. Tuli ennen ostamista kahlattua noita foorumeita läpi ja ihan luotettavan perusaskin kuva siitä on jäänyt.

Kyllä se kääntösäde on kohtuullisen iso, mutta ei sen johdosta se auto mihinkään ajamatta jää. Sen verran ahtaista paikoista sitäkin on tullut uiteltua, että tottumiskysymyshän se vain on.
 
Parhaitenhan nuo selviää koeajamalla. Iso kääntösäde on huono juttu sillä ajot on pääasiassa kaupunkiajoa, mutta jos auto muuten on hyvä niin eipä se kauppaa estä. Automaatin on (ainakin minulle) tarkoitus olla mahdollisimman huomaamaton, ts. ajaessa ei tarvi kirota sitä jos se vaihtaa hitaasti tai arpoo vaihteita miten sattuu. Miten toimii 140 hv moottorin kanssa? Luotettavuudesta en ole oikein hyvää kokonaiskuvaa saanut, toisaalta jotkut kehuu ja jotkut haukkuu.. Mitenköhän tuon luotettavuus vertautuu esim. e39?
 
Kääntösäteistä sen verran että vaikka mitä vehkeitä on tullut pyöriteltyä halliin sisälle ja ulos niin missään ei ole ole harmittanut heikko kääntösäde.
Jos työkseen kääntelee autoja umpikujalla niin sitten ehkä mutta muuten ei ole kyllä juuri merkitystä tuolla seikalla autoa valitessa.
 
Näköjään tuttu laittanut Volvonsa myyntiin niin laitetaan ilmoitus tännekin. Kilometreissä ei ole pilkkuvirhettä sitten. Konetta ei ole sen kummemmin availtu ja korjailtu. Öljyt vaihdettu hänen omien sanojen mukaan 5 000 km:n välein ja jakopääkilkkeet vuosittain. Jos oikein muistan niin kuskin ovi ja takaluukku on ruosteen takia uusittu. Sitä en muista onko pohjaa hitsailtu.

Ikäisekseen hyväkuntoinen Volvo 940 diesel, Autot, Joensuu, Tori.fi

Eli kyllä ne ainakin joskus ovat tehneet kestäviä volleja :)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siisti peli on.

Niin mitä sai kiinalainen omistaja aikaan? Esimerkiksi siirtymisen ostomoottoreista kilpailukykyisiin omiin voimanlaitteisiin, designin skarppiintumisen ja uutta teknologiaa tuutin täydeltä. Ihan paska diili, konkurssiin olisi pitänyt ajaa aikoinaan.
 
Siisti peli on.

Niin mitä sai kiinalainen omistaja aikaan? Esimerkiksi siirtymisen ostomoottoreista kilpailukykyisiin omiin voimanlaitteisiin, designin skarppiintumisen ja uutta teknologiaa tuutin täydeltä. Ihan paska diili, konkurssiin olisi pitänyt ajaa aikoinaan.
Juurikin tuon mitä mainitsit;)
Olisi pitänyt laittaa sitaatteihin tuo "aikaiseksi"
Kiinalainen omistajuus näkyy tosiaan positiivisena asiana, ja Volvo pystyy ilmeisestin tekemään nyt mitä haluaa, koska esteenä ei ole omistajaa joka tekisi itse autoja.
Näyttäisi laadullisestin menevän samaan kastiin, kun Mersun ML, BMW X5:jahas:
 
Onkos kellään kokemusta Volvon XC60:stä? Vähän rupes kiinnostaa summum varustelulla sellanen alkupään malli. Mitä tollasista pitäs huomioida jos lähtee katteleen?
 
Onkos kellään kokemusta Volvon XC60:stä? Vähän rupes kiinnostaa summum varustelulla sellanen alkupään malli. Mitä tollasista pitäs huomioida jos lähtee katteleen?

Huomioi se, että Ei sun ikäinen voi vielä ostaa noin helvetin tylsää autoa.
 
Mikähän tuosta tekee tylsän? Varmaan se madallettu civicci on sitten helvetin jännä :lol2:

Ilmeisesti aikalailla vähävikainen auto, kun ei merkkipalstallakaan haukuta.
 
Kuluttaa tietenkin helevetisti. Mutta niinhän sen kai kuuluukin. Isot kovat renkaat ja kovana kiiltävät pakoputket. Köyhät kyykkyyn :D
 
Perus pölynimurin näköinen crossoveri. Mikäs siinä jos tykkää.

Ihan yhtä tylsä ku 90% nykyautoista muutenkin. Kohta varmaan aletaan tekemään korit ja moottoritkin muovista. Silti kohta varmaan Micrakin painaa 2000 kiloa.

Tulipas kisottua vähän S60 V8:n kanssa. Pirun äkänen auto!
 
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom