SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelua silikoneista yms. muusta kauneuskirurgiasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
mä olen niin vaalea et ripsienpidennykset ei oikein sovi mielestäni mulle, ja mieluummin muutenkin pitäisin luonnollisempaa lookkia.

Haluat luonnollista lookia ja samalla kauneusleikkauksia? Tummille silmänalusille ei voi mitään. Olen itse kokeillut Hylexinit ja muut, mut mikään ei auta (paitsi rusketus). Ja mun silmänaluset on todella tummat. En jaksa välittää asiasta enää kun just sen verran, että käytän hyvää peitevoidetta silmänalusille ja joskus talven pimeimpinä kuukausina vähän itseruskettavaa. Aina peitevoiteetkaan ei tepsi, tai no itseasiassa peitevoiteellakaan mustia silmänalusia en koskaan saa täysin piiloon. No jospa tästä vuoden-kahden päästä pääsis taas uudelleen pitkälle (vuoden parin ehkä kolmen) reissulle ja saa samalla vähän sitä aurinkoa, niin näyttää pirteemmältä ja terveemmältä :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Haluat luonnollista lookia ja samalla kauneusleikkauksia?

Nämähän eivät ole automaattisesti toisensa poissulkevia asioita. Vrt. pieni viilaus nenään, eli esim. kyhmy pois, vs. facelift sekä poski- & leukaimplantit kaikki samalla kertaa. Tai vaikkapa hörökorvien korjaus, kauneusleikkaus sekin. Itse suosin luonnollista lookkia myös, mutta en poissulje kauneusleikkausta juurikin jonkun hyvin maltillisesti tehdyn faceliftin muodossa, josko siihen sitten joskus tarvetta ilmenee.

Ja mitä tulee noihin ei pysyviin fiksauksiin, esimerkiksi parhaat hiustenpidennykset ja -tuuhennokset ovat sellaisia, että niitä ei edes alan ammattilainen erota helposti muuten kuin niskasta kokeilemalla. Huonot sitten taas ovat niitä tyyliin Johanna Tukiainen, ja jotka pitäisi lailla kieltää.

Mustat silmänaluset ovat paljolti valitettavan geneettinen ominaisuus. Hyvä ruokavalio, riittävä uni, ja niiden hoitoon tarkoitetut täsmätuotteet auttavat jonkin verran. Loput joutuu paikkaamaan highlightilla, joista parhaat imo ovat Joe Blascon Orange Highlight sekä YSL:n valokynä.

Tietääkö kukaan onko muuten tummille silmänalusille olemassa jotain leikkausta tms. Mitkään ihmevoiteet ei auta. Sillä olen kärsinyt vaivasta jo lapsesta lähtien. Terveelliset elämäntarvat on, syön ja juon terveellisesti, en polta, juon harvoin ja kohtuudella. ja Nukun riittävästi sekä urheilen. Ärsyttävää kun aina on hiemän väsähtäneen näköinen olemus vaikka olo on kaikkea muuta. Silkkarit ja yläluomien kiristysleikkaukset on vielä joskus haaveissa.
Ei leikkausta, mutta niitä voidaan vaalentaa laserilla. Tummat silmänaluset saattavat johtua useista seikoista: silmakuopan rakenteesta, joka luo varjot tietyllä tavalla (tälle ei voi mitään), pigmentistä silmien alla (erit. tietyillä etnisillä ryhmillä, laser saattaa auttaa), pienistä rypyistä silmien alle (laser voi silottaa niitä) tai ohuen ihon läpi kuultavista sinisistä verisuonista (jälleen laserilla niitä voi poistaa, tai mitä nyt sitten niille tapahtuukaan). Plastiikkakirurgeilta kannattaa kysyä lisää. Laserhoidossakin on riskejä, joten kannattaa miettiä, voisiko silmänalusia sittenkin peittää ennemmin peitevoiteilla ja valoa heijastavalla kosmetiikalla.

Ei leikkausta, mutta niitä voidaan vaalentaa laserilla. Tummat silmänaluset saattavat johtua useista seikoista: silmakuopan rakenteesta, joka luo varjot tietyllä tavalla (tälle ei voi mitään), pigmentistä silmien alla (erit. tietyillä etnisillä ryhmillä, laser saattaa auttaa), pienistä rypyistä silmien alle (laser voi silottaa niitä) tai ohuen ihon läpi kuultavista sinisistä verisuonista (jälleen laserilla niitä voi poistaa, tai mitä nyt sitten niille tapahtuukaan). Plastiikkakirurgeilta kannattaa kysyä lisää. Laserhoidossakin on riskejä, joten kannattaa miettiä, voisiko silmänalusia sittenkin peittää ennemmin peitevoiteilla ja valoa heijastavalla kosmetiikalla.

Laseroinnin teettäneiden kokemuksista olisi kiva kuulla, tai jotain ennen ja jälkeen kuvia?

Miten olisi jos nämä ripsipidennys/hiuspidennys ja muut jutut eriytettäisi ihan muualle tästä ketjusta? Aiheena kuitenkin on silikonit ja keskustelu muusta kauneuskirurgiasta, eikä noissa tekokynsissä, ripsissä ja hiusjatkeissa olla lähelläkään kauneuskirurgiaa.

:piis:

Sopii, en välitä räpsystimistä muutenkaan ;) Mut laserointi silmänalusiin ja silikonit rinoihin-Kiitos. Voi kun vielä joskus olis tilanne että olis varaa siihen. Mitäs teidän miehet ovat tykänneet implanteista?

Radiofrekvenssihoidoilla noita silmänalusia voi myös saada näyttämään paremmalta, hoitoja saa kosmetologeilta (en tiedä onko plastiikkakirurgeilla järeämpää laitteistoa). Hinnatkin ovat pienille ihoalueille varsin kohtuulliset, joitain kymppejä maksoi ainakin yhdessä Tamperelaisessa puljussa per kerta. Hoitoja ilmeisesti olisi hyvä ottaa sarja.

E. Myös kosmetologeilla on lasereita, mutta tuskin yhtä tehokkaita, kuin lääkäreillä. Nuo lääkärien käyttämät laserit ovat sellaisia, että niillä jotkut oikeasti ovat saaneet pahan näköisiä palovammoja ihoon, joten tehoja löytyy. Tuskin kosmetologit saavat käyttää niin tehokkaita laitteita, tai en tiedä valvooko asiaa edes kukaan ja miten on turvallisuuden laita.

Nyt on aika varattu rintojen suurennukseen maaliskuulle. Nyt alustavasti suunnitelmissa ois 360cc puoliksi rintalihaksen alle ja nagor implantit mitkä muuten tuntui kädessä tosi hyvältä- pehmeät ja luonnolliset! Myönnän, oon laiska ja en jaksanut koko ketjua lukea, mutta kysymys kuuluu: Onko teiltä tultu leikkauksen jälkeen hirveesti kyselemään asiasta ? Mulle nyt muuten on aivan sama mitä muut ajattelee, työpaikka ja työkaverit ainoat joita nyt vähän stressaan, vaikkakin aika turhaan varmasti. Hoikka kun oon, niin kyllä sen kokoeron huomaa ainakin.

Nyt on aika varattu rintojen suurennukseen maaliskuulle. Nyt alustavasti suunnitelmissa ois 360cc puoliksi rintalihaksen alle ja nagor implantit mitkä muuten tuntui kädessä tosi hyvältä- pehmeät ja luonnolliset! Myönnän, oon laiska ja en jaksanut koko ketjua lukea, mutta kysymys kuuluu: Onko teiltä tultu leikkauksen jälkeen hirveesti kyselemään asiasta ? Mulle nyt muuten on aivan sama mitä muut ajattelee, työpaikka ja työkaverit ainoat joita nyt vähän stressaan, vaikkakin aika turhaan varmasti. Hoikka kun oon, niin kyllä sen kokoeron huomaa ainakin.

Vastaanpa tähän kun itselle asia oli myös ajankohtainen.. Minulla suurennettiin Nagoreilla lihaksen päälle joulukuussa ennen lomaa, 460CC tuli lisää, omat mitat on mallia harteikas ja leveä rintakehä (n.170cm/70kg). Rinnat ennen suurennosta A-kupit, mikä oli isoin syy leikkaukseen menemiselle: pikkurinnat ei vaan istuneet kokonaisuuteen.

Ennen leikkausta olin jo pitkään käyttänyt bombshellejä, ja paria viikkoa ennen leikkausta aloin lisäksi käyttämään 'kanafileitä' liivien alla, jotta ero lomalta paluuseen ei olisi niin suuri. Lopputulos oli kuten arvelinkin- rintojen koko ei vaatteet päällä, päällisin puolin minusta muuttunut huomattavasti, enkä usko että kukaan on mitään huomannut, eikä ole kyselty töissä mitään. Mulla implantin malli on Moderate, mikä vaikuttanee luonnolliseen ja mun kroppaan istuvaan lopputulokseen. Tosin en lomaturvotuksen/joulukilojen takia ole käyttänyt tiukkoja paitoja vielä, varsinkin kun käytän vielä tukiliivejä. Lopullisen tilanteen varmaan näkee muutaman kk päästä, kun saa nuo kilot karistettua ja pääsee käyttämään normaaleja rintsikoita. :)

Itse oon kyllä tosi tyytyväinen ollut koko prosessiin; rinnat istuu mun kroppaan todella hyvin, välillä tuntuu että enemmänkin olisi voinut laittaa... Mutta nää on passelit, ja näillä mennään kesää ja täyttä toipumista kohti (toivottavasti!)

Saa kysellä asiasta jos kiinnostaa. :)

Tuosta laseroinnista (ei liity mitenkään silmänalusiin, mutta jaanpa nyt kuitenkin). Mulla on ns. tuliluomi (portwine stain, naveus flammeus tms. lääkärinkin mukaan nämä nimitykset vaihtelee) näkyvässä paikassa kasvoissa. Melko vaalea, mutta itseäni se kyllä häiritsee. Tänään kävin ensimmäistä kertaa laserhoidossa. Ilmeisesti hoitoja tarvitaan mun kohdalla ehkä 5-6, ja niitä voi tehdä kuukauden välein. Aurinkoa pitää välttää, sillä iho ei saa olla ruskettunut, kun sitä laseroidaan. En ole sataprosenttisen varma siitä, pääseekö tuosta haitasta kokonaan eroon, mutta päätin vihdoin ja viimein, että pitää sitä ainakin kokeilla. Mielenkiinnolla ja toiveikkaana oottelen, että tuleeko tuloksia!

Onko Pakkislaisista kukaan käynyt ottamassa täyteainetta huuliin? Itseäni on viime aikoina alkanut entistä enemmän häiritsemään todella kapea ylähuuleni johon tekisi mieli ottaa vähän boostausta, mutta kasvojen alue arveluttaa eikä yleisten keskustelupalstojen anti oikein tunnu palvelevan tarkoitustaan provojen vuoksi. Sen verran on itselleni selvinnyt, että Royal Beaty Academy (asun Turussa) kuulostaa järkevän hintaiselta ja Revanesse Ultra käsittääkseni olisi paras aine huulten muotoiluun. Olisi kuitenkin mukava kuulla kokemuksia tästä. Mitään pusuhuulia en tavoittele, vaan kevyttä muotoilua ja täyteläisyyttä ylähuuleen.

Mä haluaisin tietää mitä nuo rintojen suurennokset on maksaneet? Mä olen salaa haaveillut jonkinlaisesta rintojen muokkauksesta. Kolme raskautta ja monta kertaa painoa pudottaneena rinnat ovat kuin kaksi kärpäslätkää. Rintalihakset niiden alla olen saanut kiitettävään kuntoon, saliharrastuksesta tullut pysyvä elämäntapa ja lisääntyä en enää aijo. Rinnat roikkuu kainaloissa selällään makuullaan :( en mä mistään pystyistä teinitisseistä edes haaveile, mut edes pienempänä roikkuisivat. Sama koskee vatsanahkaa... Onko kenelläkään kokemuksia siitä?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hinnat löytyy aika hyvin netistä. Riippuen siis paikasta, jonne aiot eli googlettamaan vaan. Silarit siinä 3000-8000€.

Mä haluaisin tietää mitä nuo rintojen suurennokset on maksaneet? Mä olen salaa haaveillut jonkinlaisesta rintojen muokkauksesta. Kolme raskautta ja monta kertaa painoa pudottaneena rinnat ovat kuin kaksi kärpäslätkää. Rintalihakset niiden alla olen saanut kiitettävään kuntoon, saliharrastuksesta tullut pysyvä elämäntapa ja lisääntyä en enää aijo. Rinnat roikkuu kainaloissa selällään makuullaan :( en mä mistään pystyistä teinitisseistä edes haaveile, mut edes pienempänä roikkuisivat. Sama koskee vatsanahkaa... Onko kenelläkään kokemuksia siitä?

En ole punttimimmi mutta voin vastata, kun vaimo otti silarit vuoden alussa. Silarit ovat Nagor, 330ml, pyöreä profiili. Toimenpide tehtiin Tallinnassa (fin-est) ja kaikkineen kuluineen (konsultaatio, silalit, leikkaus, helsinki-tallinna-helsinki laivaliput hytteineen, yksityiskuljetus sairaalaan ja takaisin, yöpyminen yksityisairaalassa, täysi ylläpito, tukiliivit, lääkkeet ja lopputarkistus) yht 3500 euroa. Tämä oli siis pakettihinta mihin nuo kaikki kuului. Niin, ja konsultaatio ja lopputarkistus tehdään siellä missä asiakas asuu. (Oulussa)
Vaimo on ainakin helvetin tyytyväinen ja olen minäkin:) Me ainakin voidaan suositella tätä firmaa, eikä tämä ollut maksettu mainos...

Onko Pakkislaisista kukaan käynyt ottamassa täyteainetta huuliin? Itseäni on viime aikoina alkanut entistä enemmän häiritsemään todella kapea ylähuuleni johon tekisi mieli ottaa vähän boostausta, mutta kasvojen alue arveluttaa eikä yleisten keskustelupalstojen anti oikein tunnu palvelevan tarkoitustaan provojen vuoksi. Sen verran on itselleni selvinnyt, että Royal Beaty Academy (asun Turussa) kuulostaa järkevän hintaiselta ja Revanesse Ultra käsittääkseni olisi paras aine huulten muotoiluun. Olisi kuitenkin mukava kuulla kokemuksia tästä. Mitään pusuhuulia en tavoittele, vaan kevyttä muotoilua ja täyteläisyyttä ylähuuleen.

Mulle on laitettu neljä vai viisi kertaa ylähuuleen tasoittamaan kokoeroa ylä- ja alahuulen välillä ja tuomaan muotoa tuonne huulien sivuille. Hankala selittää, mutta siis tuomaan sitä pyöreyttä ja kaarta :-)

Aineina käytetty Restylanea enimmäkseen ja se pysyi ihan kivasti. Kerran taidettiin laittaa jotain muuta ainetta. Parilla vikalla kerralla laitettu oikeastaan vain kanyylineulalla nuo huulten rajat, mutta yleensä pistetään huulen keskiosiakin. Riippuu aina mitä hakee, mitä korjataan ja millä tekniikalla hoitaja tekee. "Ankkahuulet" tulee vasta ahkeran piikittämisen ja huulien pumppaamisen jälkeen ja jos hoitaja on osaava, ei hän laita edes liikaa asiakkaalle :) Itsellä kävi esimerkiksi ensimmäisellä kerralla niin, että turvotuksen laskettua olisinkin toivonut täyteläisempää tulosta. Aine pysyy huulissa noin 6-9kk ja poistuu luonnollisesti kehosta. Tosin koska mulla on täytetty noin monta kertaa, niin huulet eivät enää ihan samanlaisiksi palaudu vaan ovat pysyvästi hieman täyteläisemmät kuin vaikka muutaman vuoden takaisiin kuviin verratessa.

Ja toimenpide ei hirveästi satu. Amorinkaaren lähistö on pahin, mutta suunpielet ei esimerkiksi tunnu oikein missään. Itsellä on huulet turvonnut aika pahasti seuraavana päivänä, joten ensimmäisellä kerralla kannattaa varmuudeksi varata seuraava päivä sellaiseksi, ettei mitään akuuttia menoa ole :-D Ihan henkilökohtaista kuitenkin tuo turvotus ja joillakin ei turpoa paljon ollenkaan.

Kiitti Ariell vastauksesta! Siitä rohkaistuneena kävin eilen piikitettävänä ja olihan tuo epämiellyttävä kokemus, mutta jos valita pitäisi niin mieluummin menen edelleen piikitettäväksi kuin hampaita paikkauttamaan. Ihan kivalta näytti heti toimenpiteen jälkeen, nyt on aavistuksen ankkamainen ilmiö kun ei tuo huuli oikein puhuessa liiku... :D Turvotuksen laskemista odotellessa. Revanesse ultraa laitettiin.

Onko Pakkislaisista kukaan käynyt ottamassa täyteainetta huuliin? Mitään pusuhuulia en tavoittele, vaan kevyttä muotoilua ja täyteläisyyttä ylähuuleen.

Mä kävin ottamassa täytettä huuliin, tai siis pääasiassa ylähuuleen (80-90% täyteaineesta meni siis pelkästään ylähuuleen). Mun mielestä toimenpide oli aika kivulias vaikkakin huuliin laitettiin pintapuudute ja annettiin vaikuttaa niin että tuntui kuin tunto olisi lähtenyt. Kyllä se silti sattui parissa kohtaa aivan s**tanasti ja vedet herahti silmiin. Mutta kesti sen, ja oli todellakin kaiken kärsimyksen arvoinen.

Mun huulista voi lukea blogistani ennen ja jälkeen kuvien kera täältä: Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin? Asiaa kauneuskirurgiasta! | Queen of Everything

Tämän lisäksi innostuin vielä ottamaan botoxia. Ryppyjä mulla ei ole missään, mutta botoxilla saadaan aikaiseksi myös pientä kulmakarvojen kohotusta jonka tein. Toimenpide on tehty vasta viikko sitten joten lopullista tulosta joutuu vielä odottelemaan, mutta kulmakarvojen päät ovat kyllä nousseet jo nyt. Siitäkin kirjoittelen kuvien kanssa kunhan se pari viikkoa toimenpiteestä on kulunut.

Mä haluaisin tietää mitä nuo rintojen suurennokset on maksaneet? Vatsanahka...

Jos haaveilet paristakin leikkauksesta (rinnat + vatsa) kannattaa pyytää tarjousta useista paikoista, todennäköisesti saat alennusta. Itselleni on tehty rintojen kohotus + protesointi (implantit pitämään pakettia kasassa, eivät erityisemmin suurentaneet rintoja), iso vatsanahan kiristys, brachioplastia eli ojentajien/allien nahan kiristys sekä rasvaimua. Pakettihinta oli 10 900e kun aikoinani maksoin kerralla kaiken (vaikka osissa onkin leikelty parin vuoden aikajaksolla). Tuohon tuli siis reipaasti alennusta ja kaupanpäällisiäkin (mm. siis ilmaista rasvaimua). Klinikka jota käytin oli Christinas Clinic Tallinnassa.

Edit: Vaikea sanoa mikä oli siis yksittäinen hinta millekin mun kohdalla, mutta nykypv taitaa rinnat olla siellä 3000e paikkeilla ja sama homma vatsan kanssa, 3000-4000e.

Mulla olis kyllä niin tarvetta huulitäytteille. Jos olisin rahoissani, ottaisin varmasti. Ja varmasti tulen viimeistään viiskymppisenä jotakin piikkiä ottamaan tähän mopsinaamaan.

Mutta se on kyllä ollut mukava huomata, miten paljon paremmassa kunnossa iho on, kun en enää käytä hormoniehkäisyä (progesteroni).

Suositut

Back
Ylös Bottom